1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Red dead online met een groep schijnt ook wel geinig te zijn. Ik heb het spel alleen nog nooit echt online gespeeld.

    Xbox zit in de doos en wordt morgen opgehaald |:-
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Haha, daarom zei ik het inderdaad. :+
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz vond de singleplayer wel leuk inderdaad , echt een topgame maar multiplayer vond ik niet veel aan.

    Winter schaf ook even cod aan. Zitten ook statistieken in.

    btw kager kut voor je van je xbox
     
  4. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Winter, dan kun je heerlijk statistiekenhoeren. Al zul je niet snel boven mijn stats uitkomen deze keer. Ieder voor zich hè xD. Ow en @Pkager, gecondoleerd.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ieder voor zich? moet ik je vanavond laten liggen dan. En joris niet zo lullig doen.

    Winter heeft overduidelijk de best statistieken in het kinect dans spel!

    Maar birdy doe je mee? weet dat jij zombies doen ook leuk vind. En Villa?
     
  6. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, denk het wel. Heb wel zin in zombies, even lekker knallen en lachen met elkaar! Weet alleen nog niet precies hoelaat ik thuis ben. Moet ook nog even een nieuwe headset halen waarschijnlijk. Dat kan morgen natuurlijk ook nog wel, maar is toch wel fijn en gezellig om even mee te kunnen hoeren. =]
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Doe dat even voor dat je komt als het kan. Is gezellig maar vooral ook nogig om strategie te plannen.

    Laten we afspreken om negen uur. Dan kan iedereen wel.
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon telkens Villa volgen, geen tactiek bij nodig hoor :p!
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo denk dat jij het principenu toch ook wel snapt? Las ook dat je perks als juggernaut, quick reload en double tap kan kopen. moeten we vanavond ook maar doen als de stroom aan staat
     
  10. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal het proberen. Dus dat wordt Joris, Villa, Lau en moi die gaan zombiehunten vanvond? Rond 9 uur ben ik er denk ik wel met mijn nieuwe headset =].
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet of villa mee doet hoop het. Even wat tips birdy die joris en ik gisteren hebben opgepikt

    Eerste vier rondes niks kopen. ieder neemt een raam. Laat de zombies half wat shit verwijdereb en knifed ze. krijg je de meeste punten mee en herbouwen levert ook veel op.

    In ronde 4 laat je de laatste zombie leven en openen we naar betreffende wie de meeste punten heeft de deuren tot aan theaterzaal. Met een beete geluk komen we de box tegen die je een random wapen geeft en krijgt iemand de ray gun.

    We gaan via boven aan de trap en in de zaal zetten we de stroom aan en killen de laatste zombie! Dan gaan we in de teleporter zitten campen en killen totdat we overrompeld worden en dan gebruiken we hem snel.

    Daarna weet villa meer
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Op het podium achter de gordijnen kun je blijven tot iedereen meer dan 10000 punten heeft. Afhankelijk van het aantal spelers zelfs 20000 punten. Daarna zou ik teleporten en je guns upgraden. Vanaf dan is het vooral zaak om de hele tijd rond te lopen en niet te dicht bij elkaar te blijven (anders krijg je teveel zombies op één plek en ga je zeker dood) en alle upgrades te kopen (quick revive etc). Houdt de teleporter active, want die kun je dan ook nog gebruiken als escape.

    Dit (en bovengenoemde post) is overigens de standaard tactiek die iedereen gebruikt volgens mij. :)
     
  13. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch vind ik online domination of TDM spelen nét iets meer hebben...
     
  14. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we het hier nu over Black ops hebben?! Lijkt me niet de bedoeling...
     
  15. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb CoD..... ik heb CoD4, CoD5 en CoD; MW2.............meer dan genoeg dacht ik zo ;)


    daarbij moet ik ook gewoon eerlijk zeggen: IK ZUIG in shooters
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ook. in fifa is het doel waar ik op moet schieten wat groter. Joris is wel goed winter in kleinere doelen raken. Bij cod raakt hij altijd dr man netzoals hij altijd de keeper weet te vinden
     
  17. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren, gaan we vanavond spelen?
     
  18. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou precies tzelfde vragen. Was fifa even zat maar die periode is nu weer over :p. Dus als mensen gaan spelen dan ben ik van de partij!
     
  19. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Waren weer mooie potjes gister mannen! Volgens mij raak ik FIFA nooit beu.
     
  20. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ware zeker een paar mooie potjes jongens. Echt goed bezig met passes ware we!
     

Deel Deze Pagina