1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA] NL Argo

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 nov 2010.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Jongens het maakt mij allemaal niet meer uit. Ben het de laatste tijd allemaal flink zat geworden. Daarom is bij deze winter officieel weer topscoorder van fc argo. Ik wens jullie heel veel succes, no hard feelings en heel veel plezier ermee. Ik hoop dat jullie alle winen behalve alsjullie tegen mij speelt.

    En we kunnen zeggen wat we willen maar die opmerking van die feyenoorder was strak!
     
  2. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ben absoluut niet vergeten dat je daar ook hebt gestaan, maar dat is dus het punt een beetje...je wilt, naar mijn idee, elke week weer wat anders. Is het niet een andere postitie, dan is het wel een andere formatie of opstelling van de desbetreffende poppetjes of zelfs een heel ander team. Any wilde je ooit, en niet persé door afwezigheid ban anderen, echt zelf...dat weet ik heel zeker.

    5221 werkte idd super, daarom snap(te) ik ook niet dat het ineens WEER anders moest. Ook dat was mijn punt dus. En de meeste passes geef je natuurlijk al snel als Any of als middenvelder......
    Wat ik bedoel Joris, laten we gewoon weer als TEAM fungeren en iedereen even belangrijk proberen te houden en als we iets uit willen proberen dat in overleg gaat. jij bent, en dat weten we allemaal, misschien 1 van de beste FIFAers in ons team en ik snap dat het mss frustrerend moet zijn als anderen fouten maken, maar probeer te accepteren dat dat nou eenmaal gebeurd. Voor anderen is het dan weer frustrerend als ze het gevoel hebben dat je overal de controle over wil hebben (althans, zo lijkt het)....van de formatie totaan het hele spelletje zelf. Maar mss spreek ik nu ook teveel namens anderen, maar dat zijn geluiden die ik heb opgevangen. Ik merk zelf iig wel dat ik het heel frustrerend vind dat je steeds iets anders wil en vaak ook probeert dingen in je eentje te forseren..

    Goed, wat mij betreft was het dat idd en kunnen we, wanneer dan ook, weer gewoon verder met de club, maar ik zou dan gewoon kiezen voor wat vastigheid. Duidelijke afspraken zoals we die ooit gemaakt hebben. Dan ontstaat er geen gezeur en is het voor iedereen duidelijk. En nee, ik hoef absoluut niet de vaste rechtsbuiten te zijn, ook DAT heb ik daarstraks al geschreven.

    Lau, persoonlijk zou ik het zeer jammer vinden als jij als oprichter en vaste kracht, weg zou gaan na 1 zo'n avondje.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Is niet over een avond. Is over gehele tijd. Persoonlijk had ik er echt geen lol meer in dus dan moet lekker iets anders gaan doen vind ik. Succes en win de clubcompetitue wel he!
     
  4. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Als laatste wilde ik nog even zeggen:

    Mannen (en dan bedoel ik ALLE 12!!!), we hebben een super leuke groep gozers bij elkaar die samen een heel erg gezellige en bij tijd en wijle ook een erg goed spelend team vormen. Laten we dat gewoon lekker zo houden! En als er eens iets is, laten we dat gewoon uitspreken naar elkaar en niet (enkel) in private chats. Dat zorgt alleen maar voor irritaties.
     
  5. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens zou t echt heel jammer vinden als het op zo'n manier gaat stoppe. Ook al winnen we niet altijd alles toch hebben we over t algemeen altijd heel gezellig met elkaar. Tuurlijk er kan altijd wat fout gaat maar dat kan gebeuren maar laten we niet door 1 avondje er helemaal mee stoppen dat zou echt heel jammer zijn. Ik wacht wel af nu wat de rest wil en dan zien we wel weer verder. Als jullie verder wille zonder me dan neem ik jullie dat ook niet kwalijk hoor.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zag dat jullie een nieuwe club hadden met gelijk een overwinnig. Gefliciteerd! Succes met de club
     
  7. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen:

    NL Argo is officieel verleden tijd! Er zijn uit deze club 2 nieuwe clubs ontstaan, namelijk:

    - Kratos Utd. (7 leden vd oude NL Argo)
    - NL Ohrson (5 leden vd oude NL Argo)

    beide teams hebben ook een eigen forum-topic op XBW:

    Kratos: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=153122
    Ohrson: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=153117

    Helaas is het niet anders en is dit de manier hoe het oude ARGO nu verder gaat.

    Wij bij Kratos zijn nog op zoek naar nieuwe spelers die graag joienen en veel kunnen/willen spelen. Sowieso hebben we nog een keeper nodig. Mocht je interesse hebben, mail 1 vd managers.
     

Deel Deze Pagina