1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa Wc TOERNOOI!!! MELD JE AAN

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Stellios, 10 aug 2006.

  1. Stellios

    Stellios Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam gisteren op het idee om een speciaal toernooi te organiseren, ter ere van het Wereldkampioenschap voetbal. Natuurlijk gaan we dan met de game FIFA World Cup 2006 spelen. Het concept is ongeveer hetzelfde als het echte WK. We beginnen met een aantal poules, afhankelijk van het aantal inschrijvingen, daarna natuurlijk de kwart- en halvefinale en natuurlijk de finale.

    [​IMG]




    Het leek mij opzich wel een leuk idee, om een leuk toernooi te organiseren. De game wordt dan vanzelfsprekend via Xbox Live gespeeld en afhankelijk van het aantal inschrijvingen deel ik de aanmeldingen in een aantal poules. Deze personen gaan dan onderling een duel tegen elkaar spelen en degene die als 1e en 2e eindigen gaan door.

    Als dit je leuk lijkt en je graag mee wilt doen in dit toernooi schrijf je dus gewoon in, met een reactie in dit topic. Als we, naar mijn inzien, genoeg aanmeldingen hebben delen we de mensen in met het land dat ze graag willen. Schrijf je dus snel in! Vermeld bij je aanmelding je gamertag en je msn!

    [​IMG]



    Wie weet wordt jij de winnaar en win je de Wereldbeker

    Aanmeldingen:

    1. Stellios90 --> Italie --> Stelli0s@hotmail.com
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.

    Sluitingsdatum voor inschrijven is 20 juni!
     
  2. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    het is al 20 juni geweest
     
  3. brinkie1990

    brinkie1990 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    20 juni volgend jaar ?
     
  4. ik wil wel mee doen schrijf me maar in ;) wanneer wil je em eigenlijk beginnen en rond welke tijden speel je ;)


    nl assasin nl - nederland - nl_assasin_nl@msn.com
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2006
  5. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
  6. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
  7. Champion

    Champion Guest

    hij post gewoon hetzelfde als 2 maanden geleden, en jullie gaan er serieus op in ?
     

Deel Deze Pagina