1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA09] XBW-elftal

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door AC/DC, 30 aug 2008.

?

Stem hier op de club waarmee jij zou willen spelen

  1. Manchester United FC

    13,5%
  2. Chelsea FC

    7,7%
  3. Liverpool FC

    5,8%
  4. Arsenal

    15,4%
  5. FC Barcelona

    6,7%
  6. Real Madrid CF

    23,1%
  7. Villarreal CF

    1,9%
  8. Valencia

    1,9%
  9. Atletico Madrid

    4,8%
  10. FC Internazionale Milano

    3,8%
  11. AC Milan

    6,7%
  12. Juventus

    2,9%
  13. AS Roma

    1,0%
  14. FC Bayern München

    1,9%
  15. Olympique Lyon

    1,0%
  16. Olympique Marseille

    1,9%
  1. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dus de bedoeling dat we 10 man verzamelen en een team vormen waarmee we op live gaan. We kunnen eventueel tegen andere teams spelen als ik zie dat er ook op digitaalgras.nl een elftal gevormd wordt(en vast wel op meer fora's).

    Gelieve niet massaal met zijn allen de spitsen of middenvelder rollen overnemen. Het is de bedoeling dat we een goede balans vormen in de team, anders kun je net zo goed met willekeurige Live-gebruikers de 10 tegen 10 modus spelen.

    Mochten er meer mensen zijn die bijvoorbeeld de diepe spits willen spelen dan zullen we soort try-outs houden., We moeten uiteraard de beste spelers hebben en de beste spelers van XBW goed benutten.

    Na maar liefst 23 aanmeldingen staat die nu op stop en kan er niet meer aangemeld worden. Mochten we spelers zoeken dan zul je dat hier in de startpost lezen.

    De Clubs
    De deadline staat op 3 oktober, wanneer de game officieel uit is.

    Vote dus op je favoriete team en om 00:00 3 oktober gaat de poll dicht en is de (voorlopige) club bekend.

    De Spelers
    Meedoen kan gewoon door een bericht achter te laten met de positie naar voorkeur. Waarschijnlijk wordt dit meer dan 10 aanmeldingen en zullen er dus meerdere teams gemaakt kunnen worden. het beste lijkt mij om eerst een goed elftal te vormen met reserves(!) voordat we doorgaan op een tweede. In totaal zal ik 20 aanmeldingen hier neerzetten zodat we een ruime selectie krijgen.

    Aanmeldingen:
    AC/DC
    Positie: links/rechts-back of centrale verdediger GT: Bardogan

    AntraXxX
    Positie
    : verdediger centraal/links-back of half GT: AnraXxX NL

    Ariebaa NL
    Positie
    : links-back of half GT: Ariebaa

    PRO EVO6
    Positie
    : centrale verdediging/verdedigende middenvelder GT: PRO EVO GAMER 6

    HybridTheory85
    Positie
    : centrale verdediging/verdedigende middenvelder GT: HybridTheory85

    Fiasco
    Positie
    : centrale verdediging/aanval GT: Shad0w NL

    Ralluff
    Positie
    : Rechts midden/aanvallende middevelder/centrale verdediger GT: Ralluff

    SluipSchutter13
    Positie
    : verdedigend/aanvallende mid GT: FrozenBull3t NL

    Spartacusss NL
    Positie
    : verdedigende middenvelder GT: Spartacusss NL

    Sjarrl NL
    Positie
    : middenveld GT: Sjarrl NL

    AtoniSD
    Positie
    : centraal middenvelder GT: AtoniSD

    KiVaNo
    Positie
    : verdedigende middenvelder of rechtsback GT: KiVan0

    robbin92
    Positie
    : middenvelder GT: Robbin92

    Maver21
    Positie
    : middenvelder GT: mc2006

    Marruk
    Positie
    : middenvelder GT: Marruk

    Soulja
    Positie: aanvallende middenvelder(nummer 10) GT: Fareza

    jojo nl
    Positie: aanvallende middenvelder GT: jojo nl

    Gizmo007 !!!
    Positie: middenveld/spits GT: warplayer123456

    Kripple !!!
    Positie: verdedigende/centrale-middenvelder(?) GT: Dyonko

    Boertje_PSV !!!
    Positie: rechts-half GT: basovich NL


    Red&Yellow !!!
    Positie: middenvelder/aanval GT: rigosong

    viktortje007 !!!
    Positie: aanvaller/spits GT: viktortje007

    Zeepsop
    Positie: rechts-half/voor GT: Ronald of the B

    Deepeej
    Positie: links/rechts-voor GT: DEN82

    ProCeela
    Positie: links/rechts-voor GT: LamsteL Chrizz

    Reetkever
    Positie: aanval(links-rechts-midden) GT: Project zer0

    lol
    Positie: geen voorkeur GT: lol112

    josh gunit
    Positie: geen voorkeur GT: jack gunit

    Supremacy NL
    Positie: geen voorkeur GT: Golightly NL

    dirkjang
    Positie: geen voorkeur GT: DJ Grt

    rubenpol007
    Positie: geen voorkeur GT: airborne ruben

    fcdanny
    Positie: geen voorkeur GT: fcdanny

    jvbeilen
    Positie: geen voorkeur GT: vanbeilen

    Buddha
    Positie: geen voorkeur GT: IX BUDDHA XI

    blauw=verdediging
    groen=middenveld
    rood=aanval

    Opstelling/formatie zullen we maken wanneer we definitief een club hebben want dat lijkt me wat handiger.

    Geef heel specifiek wat je wilt doen, max 2 posities. Wil je bijvoorbeeld voor de spitsenrol vechten en als het niet lukt bijvoorbeeld een verdedigende middenvelder willen spelen, zet dat er dan bij.

    !!! Ik zal deze uitroeptekens plaatsen achter de naam van de persoon die een spits zou willen worden. Mochten er om andere posities worden "gevochten" dan zal ik de kleur veranderen in bijv. groen of blauw.

    Aanvoerderschap
    Ik zelf zou het liefste een fictief aanvoerders rol willen invullen om de boel een beetje fatsoenlijk te houden. Ik weet uit ervaring dat toernooien vaak niet afgemaakt werden hier op xbw of dat het overzicht niet meer te vinden was. Misschien dat dit aanvoerderschap in het spel nog invloed kan hebben dat weet ik niet zo, er zullen wel betere FIFA spelers zijn dan mij(denk ik). Dat zien we na 3 oktober wel.

    Afspraken
    Er kan trouwens niet meer aangemeld worden. Ik zie dat het er zelfs al teveel zijn geworden. Rond 3 oktober denk ik dat ik uit de 23 nog op zijn minst 10 spelers kan bereiken(en het spel gekocht hebben) nadat FIFA09 uit is, als alle 23 spelers nog actief zijn en willen
    meedoen dan zullen ze een soort try-out moeten doen.

    De Try-outs
    Ik zal tegen iedereen een potje spelen en daarna beslissen of je in de selectie komt of niet, dus oefen maar goed ;) Van een paar spelers waar ik goed van overtuigd ben speel ik geen wedstrijd, ik laat op dat moment wel weten wie dat zijn.

    Vat het niet persoonlijk op als je niet geselecteerd wordt, dit is tenslotte voetbal, een beetje voetbalkenner weet dat niet elke speler geselecteerd wordt en dat niet altijd op prijs gesteld wordt maar het is niet anders. Als je niet goed genoeg bevonden wordt word je niet verwijderd maar slechts een soort wissel/reserve(mocht je daar genoegen mee willen nemen).

    Laat wel weten of je de game uberhaupt gekocht hebt! Als je niet meer meedoet zeg dat dan ook. Als je "opgeroepen" wordt en niet reageert binnen 2/3 weken dan haal ik je er automatisch af. Ik snap dat mensen het druk kunnen hebben maar je moet op zijn minst wel een keer aanwezig kunnen zijn per week.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    erg leuk opgezet dit, en de try outs voor spits vind ik ook erg goed bedacht. Maar ik wil me gewoon metname storten op de centrale middenvelder positie, en eventueel defensieve midenvelder. Alleen wanneer ik erachter kom dat spits zijn wel goed afgaat zal ik dat dan ok kiezen ;).
     
  3. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    eej gozer, ik heb jou weleens eerder ontmoet. het enige wat jij doet is de boel verzieken.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Count me in! Rechtsvoor!
     
  5. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou alleen kunnen bij een 4-3-3 opstelling, ik zet je even neer als rechtshalf/rechtsvoor mochten we voor 4-4-2 gaan. Geef anders zelf maar een alternatief aan.
     
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben die AMF spelleidende modderfokker!:cool: Nee maar count me in, een aanvallend ingestelde positie op het middenveld of een SS positie lijkt me wel wat. NU alleen maar aan het geld zien te komen voor FIFA 09 :emo:
     
  7. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me je skills nog herinneren in zowel de pes en fifa games, jij komt er zeker in!
     
  8. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha het is weer start from scratch, en zal me dus weer moeten bewijzen. Wil ook wel de super sub zijn eigenlijk :D 80e min staat 2-2 en dan word ik erin gebracht om het klusje ff te klaren O-)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Leuk idee! Hmm zet mij er maar bij in de verdediging, liefste links/rechts back. :)
     
  10. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Je staat er op! Bij een team als Chelsea wordt het straks nog vechten om wie Ashley Cole neemt ;).
     
  11. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook wel mee. Maakt me niet zoveel uit welke positie dus ....
     
  12. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel mee doen ... centrale middenvelder of flankmiddenvelder.
    Maar heb er ook geen probleem mee om eventueel in de verdediging te spelen.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik in de verdediging of verdedigende middenvelder.Met fifa 08 komen er niet veel er door.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2008
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja eventueel rechtshalf is ook prima ;)
     
  15. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil ook mee doen, geef me maar een positie die overblijft.
     
  16. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar speel je het beste?
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nja ik bevestig hier nog wel dat ik spitsje wil zijn:) heb veel fifa 08 5 vs 5 gespeeld.
    Heb met UEFA 2008 1000 als rank en was met fifa 08 als highest rank 300.

    Als er tryouts komen doe ik daar wel aan mee:)
     
  18. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in,

    Rechtsvoor/Linksvoor of Aanvallende Midddenvelder
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dit soort dingen kan je pas het beste organiseren als het spel uit is. Want ik kan je garanderen dat er mensen afhaken en veel ook. Ik heb me in het verleden ook bezig gehouden met Top Spin 2 en Virtua Tennis 3 toernooien en zeker de helft haakt af. De mensen schrijven zich in en kijken er vervolgens niet meer naar om. De demo is nog niet eens uit, dus er zullen genoeg mensen zijn die nog twijfelen of ze uberhaubt het spel gaan kopen. Ik vind het ook een leuk idee hoor, maar in de praktijk pakt het gewoon anders uit. Je moet ook met zijn 10-en gelijk online kunnen. Dat kan je wel op je buik schrijven. Veel mensen lukte het in mijn toernooi niet eens om 1 wedstrijd te spelen in 1 week. Ik wil niet teveel negatief overkomen, maar het is wel de realiteit.

    Maar ik zal wel even voor de gein meestemmen voor het team. Ik zou 100 procent gaan voor Real Madrid, onze Nederlandse kolonie in Spanje.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jup supremacy heeft gelijk, wanneer het spel uit is moeten we gewoon 1 avond organiseren en deze een week ervoor vaststellen, de mensen een PM sturen en dan als iemand niet komt opdagen dan kijken we of er nog een reserve in het topic is. misschien krijgen we het dan voor elkaar, anders wordt het erg moeilijk idd.

    of je gaat met 5 mensen ofzo dat is wel haalbaar.
     

Deel Deze Pagina