1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA13]XBW Tournament #2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Siemenn, 8 nov 2012.

  1. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ZOu handig zijn als Daz ff zou reageren, voor Daz; ik kan morgen de hele dag vanaf 14.30
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je kon maandag en dinsdag sowieso toch niet? In ieder geval; vandaag kan ik wel.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Siemenn wordt zo wel de te kloppen man geworden zo. Misschien dat Daz of Marvin er wat aan kan doen. :+
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik win de finale niet zomaar hoor. Tegen Daz is het altijd 50/50, als ik me goed concentreer. Van afcamarvin had ik hier toen ook een toernooi verloren in de finale :+.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Is goed voor de afwisseling! ;)
     
  6. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Afcamarvin 3-2 xDaz

    Maakte het mezelf echt lastig door de goals zo makkelijk weg te geven, denk dat ik uiteindelijk wel verdiend gewonnen heb. In de laatste minuten zette Daz nog aan maar gelukkig wist ik het te overleven.
    Goed gespeeld

    Doelpuntenmakers: Hubocan,Hulk en Bystrov

    @Siemen, ik kan van nu tot half 9;)
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter doen we het volgende toernooi dat je zelf mag kiezen :) Of UT :)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Niet weer jij :mad:.

    Ik ben 19:00 thuis. Weet niet of we dan meteen eten of niet. Laat dan weten of ik meteen kan of rond 20:00. :)

    Spannend..
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Probleem is dan: hoe laat je iedereen een team kiezen? Wie als eerste komt, mag een team kiezen? Maar dan krijg je weer mensen als de vorige keer, dat het niet eerlijk was, omdat ze al in bed lagen toen het begon. Gelijke klachten krijg je dan ook.

    UT is gay en daar krijg je niet zoveel spelers mee in een toetnooi ;).
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kondig je het bijv. aan :) Zo van: Donderdag vanaf 8 uur. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Lijkt mij het eerlijkste :)
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En de toernooimaker dan? Die is er als eerste bij natuurlijk.

    Mij lijkt internationaal ook tof.. voor de volgende die een toernooi gaat hosten :).
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Terecht gewonnen hoor. Ik maakte de eerste goal erg lelijk, maar goed dat is een fout van jou afstraffen. De 1-1 was een fout aan mijn kant, die speler stond volledig vrij opeens. Voor de rest kwam ik niet echt goed aan spelen toe. Ik speelde heel dit toernooi met de default 4-3-3 opstelling van Liverpool maar ze hadden het deze week weer veranderd naar een 5-3-2 formatie. Dus probeerde ik het 4-1-2-1-2 (lukte niet goed) en daarna 4-3-3 defend maar dat ging iets beter. Maargoed, succes in de finale!
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Loting blijft het eerlijkst. Het is kut dat je altijd teams hebt die minder zijn, maar wel dezelfde waardering hebben. Als je zelf gaat kiezen, krijg je geheid gezeur. Maar ik zeg probeer het uit :+, dan weten we het snel genoeg of het werkt of niet.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Degene die wint mag beslissen. Dus laten we dat maar eerst afwachten.

    We moeten het wel max 4.5 ster houden. Toernooien met Chelsea - Real is zo lame :+. Maar kunnen we ook proberen, als veel mensen dat willen, natuurlijk.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Of je wacht gewoon even hoeveel mensen er binnen stromen? Ik denk dat er genoeg animo is om een groter tournooitje te organiseren.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Was inderdaad een erg sportieve wedstrijd!
    Jammer dat ik totaal niet kon brengen wat ik in de voorgaande wedstrijden (en ook gewoon online) wel kon brengen. Maar dat is misschien ook jou verdiensten, want je stond zeer goed georganiseerd. Had vooral moeite met jou middenveld + aanval waar veel snelheid in zat, waardoor je ook makkelijk mijn opbouw kon verstoren.

    Terrecht verloren, goed gespeeld Siemen, en succes in de finale.:)
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Of 2vs2 :)
     
  18. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    En siemen weet je al of je nu kan of om 20;00?
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tussen 19:45 en 20:00 denk ik. Sta nog te wachten op de bus, maar komt goed!
     
  20. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok is goed dan zorg ik dat ik er ook ben rond die tijden.
     

Deel Deze Pagina