1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA14] Digitaalgras - Johan Fruitschaal 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door D3M0 SoUnDz, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D3M0 SoUnDz

    D3M0 SoUnDz Digittaalgras.nl de plek voor leuke toernooien

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Johan Cruyff, geliefd vanwege zijn voorname rol in het Nederlands elftal en op de velden. Na zijn voetbalcarrière zijn de meningen over hem verdeeld. Hij bedankte voor bondscoach, zijn spitse mening over anderen, het Nederlands voetbal, de jeugdopleidingen, etc. Edwin evers krijgt altijd de lachers op zijn hand door Johan te imiteren in zijn programma Evers Staat Op. Ook zijn opmerkingen zijn onnavolgbaar:

    “Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.”
    “Als je één goal meer maakt dan de ander, dan win je.”
    “Als je op balbezit speelt, hoef je niet te verdedigen, want er is maar één bal.”
    “Als je voor elke positie de beste speler kiest, heb je nog geen sterk elftal maar een team dat als los zand uiteen valt.”
    “Elk nadeel heb z'n voordeel.”
    “Er is maar één moment dat je op tijd kunt komen. Ben je er niet, dan ben je óf te vroeg, óf te laat.”
    “Het moeilijke van een makkelijke wedstrijd is om een zwakke tegenstander slecht te laten voetballen.”
    “Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch.”
    “Ik geloof niet. In Spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden.”
    “Voetbal hoort gespeeld te worden in een 4-3-3 opstelling. Je kunt niet met twee spitsen spelen, want dan krijg je oneven getallen en kan een elftal nooit functioneren.”


    Hoe dan ook is hij nog altijd een icoon en ambassadeur voor het Nederlands voetbal. Met een knipoog naar deze markante figuur, als digitale afgeleide van de Johan Cruyff Schaal en met het oog op de 2e seizoens helft, is het weer tijd voor het toernooi waar de eredivisie in de schijnwerpers staat!

    Ondanks het feit dat velen van ons de spelers bij naam en toenaam kennen en er elke week naar kijken, zien we ze helaas maar weinig terug in de FUT-teams. Dat is verleden tijd met de start van de Johan Fruitschaal. Hoe goed ken jij de kwaliteiten van de spelers in de Eredivisie. Hoe goed kun je overweg met spelers van onder meer NAC, PEC Zwolle en VVV Venlo? Dit is jouw moment om in de schoenen te stappen van Eredivisiecoach. 18 teams, 18 plekken in je team. Kun jij de ultieme combinatie maken?

    Algemene informatie Johan Fruitschaal:
    - Elk team moet bestaan uit Eredivisie spelers.
    - Bronzen, zilveren en gouden spelers zijn toegestaan.
    - Van elke club mag slechts 1 speler gebruikt worden. Dit geldt voor de basisopstelling (11) én voor de bank (7). In totaal heb je dus spelers van 18 verschillende clubs in je team.
    - IF spelers zijn niet toegestaan.
    - Legends zijn niet toegestaan.
    - De wedstrijden in de poulefase kennen geen verlenging.
    - De poulewedstrijden en de wedstrijden in de knock out fase zijn allemaal enkelrondig.
    - Er mag geen gebruik gemaakt worden van boost kaarten.
    - Verder zijn er geen beperkingen.



    Voor aanvullende informatie zie het Informatietopic.

    De inschrijfperiode start nu en loopt tot maanag 27 januari 23:59 uur.

    Meld je aan op www.digitaalgras.nl en schrijf je in!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina