1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee @Hybrid. Gewoon nee. Bovenstaande klinkt als een kind van 12 die niet weet hoe 'tie iets in Google moet typen.
    Slap lullen omdat jij het niet kan vinden en er de moeite niet voor wil doen?

    En nu ben je zelf een topic aan het vervuilen met onzin die hier niet eens thuishoort.. also known as, slow-chat.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke site in die google search zegt dan dat er een "creative difference" is?
    Enige over "creative difference" in all die links gaat over die Flash movie die een paar dagen geleden is uitgesteld en de director is weg gegaan. Niks over Batman en Affleck.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    http://movieweb.com/the-batman-screenplay-ben-affleck-serious-problems/

    Dit stuk had je gelezen?
    Affleck met de controle? Script beviel niet? Film is besproken? "Levert toch wel geld op".
    ... en dan nu dit? :D

    ... is ook echt het eerste wat op Google opduikt. Gebruik jij nog Altavista ofzo?

    Lijkt mij toch op eenzelfde situatie als The Flash waarbij een director aan de kant word gezet omdat een visie die hij/zij heeft niet aansluit op wat de studio wil. Diezelfde berichtgeving gaat nu rond m.b.t Wonder-Woman maar die film is al in een afrondende fase. Je zou denken dat Warner Brothers voorzichtig omgaat met hun franchise na Suicide Squad en Batman v. Superman.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @Rampage, nee echt, Wonder Woman? :'-( Die trailers waren zo awesome. Ik had/heb daar zo goede hoop op!
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    [​IMG]
     
    Xandorra, Rampage en Alexknl vinden dit leuk.
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Waarom is hij dan ook niet aan de kant gezet als schrijver van het script?
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is raar want hij is nog steeds verantwoordelijk voor het script en is die daar niet mee gestopt. Als het zo kut is en ze niet zijn visie willen. Waarom stopt die dan niet als script schrijver maar wel als director. Director is gewoon teveel hooi op zijn vork blijkbaar en kan ik wel waarderen dat die dat opgeeft en zelf op zoek gaat naar een andere director en zo zich beter kan focussen op de rest. Veel andere hadden dat niet gedaan denk ik.

    @Matrix niet echt. Een in de zoveel maanden komt er weer zo "rumor" maar je kan zelf ook wel zien dat die film ten opzichte van de andere films een stuk beter in elkaar zit puur op basis van de trailer en welke beelden ze showen. Waar je bij Suicide Squad alleen maar bepaalde scenes steeds had in trailers en constant actie en humor secties dan weet je dat het verhaal aardig kut gaat worden
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is niet de eerste keer dat Affleck een film maakt en er zelf in speelt :) Denk dat hij na Daredevil (LOL) en Batman v. Superman (LOL) en dan misschien met The Batman (wat een flop kan gaan worden) zichzelf niet nog een keer wil branden. Zou 'n smetje zijn op z'n CV (afgezien van z'n laatste film).

    Hoe dan ook, /care.
    Jammer. NEXT. Word toch een kut film.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Arrival in 1080p beschikbaar. Eindelijk deze topper voor het eerst kijken. :D
     
    RaouLioo en Daz vinden dit leuk.
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Dikke poepfilm
     
  12. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Bios vrijdag. Lion of split?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lion ken ik niet. Split vond ik heel tof.
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Props voor Yellow. Net Arrival gekeken
    Bij het zien van de
    Alien
    moest ik meteen denken aan
    [​IMG]

    Verder wel lekkere film, al had ik er stiekem iets meer van verwacht.
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2017
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Op zoek naar een goede film die al beschikbaar is. Categorie: actie, fantasy, niet te veel nadenken :+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Huntsman: Winter's War was wel tof.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat geschreeuw van Emily Blunt als... Godver, dat vond ik een sterk stukje acteerwerk. Zie spoiler:
    Ze haar kind verliest. Die letterlijk ijzingwekkende schreeuw. Sterke scène. :eek:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Passengers

    Begon best sterk en hadden ze daar veel meer op moeten bouwen. Richting het einde werd het helaas een stuk meer standaard en wist je wel hoe het af ging lopen. Maar overall was de film wel prima te doen ook al spelen ze veel in op de Lawrence en Pratt factor. Maar ach.

    7.3/10
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Had het wel toffer gevonden als er wat meer een complot oid was, nu was het wel erg plat.
     

Deel Deze Pagina