1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Guardians of the Galaxy 2 7/10

    Veel geforceerde cartoon Network grappen. Film ging tot 1,5u nergens over. Maar nog gewoon leuke film
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Servantes, Fiasco en Alexknl vinden dit leuk.
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut mee eens. Hoewel ik pas na vanavond dat kan zeggen over Logan. Ben erg benieuwd!
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Logan was fantastisch. Qua acteerwerk, emoties, character development, geweld en gewoon hoe alles inelkaar zit..... geweldig gewoon en absoluut een heel wat hoger niveau dan de andere X-Men films qua dat alles. Ik had ook amper echt trailers gekeken en wist dus weinig van het verhaal. Erg tof verhaal overigens vond ik.

    Eindelijk ook gewoon geweld zoals het moet. Komt die man op je af dan is het gewoon finito met je en dat toont de film goed, niet dat milde van de vorige films. Ik begrijp wel waarom het niet een groot bloed festijn is in de X-men films maar hier klopt het gewoon.

    En Hugh Jackman is gewoon een fucking boss! Het is dat hij amper nog draait hier en op vreemde tijden anders was ik nog een keer gegaan. Love it! Ben ook zeer blij dat ik eerst alle andere films gekeken hebben, en dan vooral de twee Wolverine films. Anders had ik bepaalde dingen niet helemaal meegekregen.

    Maar hoe zit dit verder...

    Xavier en Logan beide dood. Het hoort erbij, het klopt in de film. Maar ik neem aan dat deze film gewoon opzichzelf staat dan? In Apocalypse zagen we een scène van Logan en ik verwacht zeker wel hem te zien wanneer over zoveel jaar de echte nieuwe X-Men movie verschijnt. Of valt dit toch echt wel allemaal onder First Class, DOFP en Apocalypse?
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2017
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Andere tijdlijn.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik las wel dat Stewart en Jackman niet meer als Xavier en Wolverine gaan spelen. Er zal dus een andere acteur gaan komen in toekomstige films. Good luck daarmee, Jackman IS Wolvie.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hij heeft die rol inderdaad onsterfelijk gemaakt als Wolverine, maar met genoeg geld zal die misschien ook wel aan het denken worden gezet. Ik denk echter ook dat, gezien Jackman al redelijk op leeftijd is voor zo'n fysieke rol, hij best wel eens nee zou kunnen zeggen ook al zouden ze hem genoeg geld bieden.

    Harrison Ford zei ooit eens in een interview voor een film dat die blij was dat die niet meer zo van die fysieke rollen hoefde te spelen. Misschien dat Jackman daar ook wel rekening mee houdt.
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ja je weet het maar nooit he.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515


    Logan is echt zijn laatste film.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Kom maar door met die film. Ben gek op die Alien films en de prometheus films..
     
    AnubisNefer en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Anders ik wel. Kan niet wachten. Het liefs een nachtvoorstelling als die uitkomt. :D
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren naar Life geweest. Toffe sci-fi horror/thriller!

    Ik geef geen cijfers :)
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanavond naar Guardians 2, hopelijk een beetje tof :p
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik ga morgen, hoop het ook!

    Afgelopen week ook Fast 8 gezien. Ik had het een stuk erger verwacht, maar als je ervan uit gaat dat ze doen wat ze doen dan doen ze dat heel goed. Dus ik was tevreden.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vannacht Guardians Vol 1 & 2 marathon gedaan in Pathe.
    Fucking nice. :cool:
     
    CrazY en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht erover om dat ook te doen, maar aangezien ik deel 1 vorige week zaterdag nog had gekeken toch maar niet gedaan. Hoe beviel 2?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Iets teveel woordgrapjes imo, afgezien van dat, helemaal top.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan. Goed om te horen. Ik ga er volgende week heen denk ik, ben benieuwd!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Met "doen wat ze doen" doel je op het feit dat ze echt 0,0 rekening houden met realisme en de meeste belachelijke shit laten gebeuren? :)

    Want ik heb zelf onlangs 4 en 5 gekeken en tja de shit die allemaal gebeurt daar, zoals die kluis scène of alleen dat begin al... dat gaat nergens over. Maar als je dat gewoon accepteert en gewoon lekker kijkt voor de brainless action is het absoluut zeer vermakelijk.

    Op naar 6 en 7 en dan denk ik volgende week 8 maar in de bios checken.

    *kut, ik had moeten editten. Woops.
     

Deel Deze Pagina