1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ook Get Out gekeken. Toffe film! Al ging het einde vrij snel en had de film wat langer mogen duren imo. 8/10
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Alle trailers van de Last Knight zijn tot nu toe ruk. Ben ook totaal niet hyped.

    Check deze dan eens:



    DIT WAS GODVERDOMME NOG EENS EEN TRAILER!! A YEAR FROM NOW ON..WHAT WOULD YOU DO WHEN THEY TOOK OVER THE PLANET?!?!?!!BOOOOMTAKAKAKAKAKKFKTKTAKTKATKAKAKAKABOOOOOOOOMMMMM

    Toen Transformers nog de bomb was..
     
    Rampage en WinterBase vinden dit leuk.
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Van de week ook gezien, helemaal eens. Einde was beetje rushed maar de boodschap van de film werd op een originele manier gebracht. Top film.

    Vanavond ook eindelijk Blade Runner eens gekeken. Misschien was ik door alle lofzang te hyped want het viel me ontzettend tegen. Duurde bijna een uur voordat er iets gebeurde en daarna kabbelde het ook maar wat voort. Lag bijna te pitten o_O
     
    Daz vindt dit leuk.
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb zelf net Prometheus gekeken thuis. Ik zou naar de Alien Night gaan, Prometheus en Covenant. Dus van 21:30-2:00 in de bios, maar toch maar niet gedaan. Gewoon van de week rustig Covenant checken. Hoe dan ook....

    Na alle negativiteit had ik Prometheus veel slechter verwacht. Voor wat het deed kon ik het wel waarderen en er zaten sowieso een paar toffe scenes in. Benieuwd hoe Covenant is, want je zit toch nog een beetje met vragen.

    Btw, iemand die ik vorige week in de bios sprak zei dat ik beter die Alien Covenant clip niet kan checken ivm spoilers. Die soort van korte clip als intro naar Covenant. Bulshit en kan ik het gewoon checken of beter wachten?

    Same here man. Exact hetzelfde. En het is niet dat ik sci-fi niet kan waarderen, fucking love it.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Alien - Covenant gezien. Viel zwaar tegen en heb zelf dus liever Prometheus. Ding waar ik me aan stoorde waren 2 scenes, waarvan 1 heel belangrijk, die gewoon niet in de film zaten. Rot op met dat gedoe.
    Daarnaast de voorspelbare plottwist tegen het einde
    , blood and gore was wel aardig, maar eigenlijks was de hele film nog nietszeggender dan Prometheus. Had verdomme meer op dat verhaal doorgegaan. Alles was behoorlijk voorspelbaar.
    Laatste scene uit de film was ook totaal onnodig, valse suspense en overdreven open einde maken.
    Slechtste film van Scott sinds Robin Hood met Russell Crowe. :F:

    Ergste is nog dat ze Prometheus, de film, om zeep hebben geholpen. :mad: 4/10
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel erg jammer om toch best veel negatieve dingen te horen over de film. Ik ga het binnenkort zelf wel zien, maar begrijp niet waarom Scott Niet gewoon een super film kan neerzetten meer.



    Lijkt me zeer nice deze.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zal alle ergernissen wat betreft Alien Covenant in een lijstje met flinke spoilers zetten:
    Walter is een upgrade van David uit Prometheus. Walter lijkt David te doden, maar word gedood in een scene die we niet zien. David doet zich voor als Walter, maar daar komt de laatste van de nog twee levende crewleden pas achter als ze al in haar cryo ligt met de klep dicht. Die gaat dus jaren onnodig nachtmerries tegemoet.

    Plaatsvervangend kapitein is onzeker, gelovig en oliedom. Man gaat goedgelovig als die is lekker met een al sadistische en narcistische David mee en raakt gewoon doodleuk en in goed vertrouwen een ''crab pod'' aan. Die gaat open en vliegt uiteindelijk de kapitein aan. Die baart dus ook een Alien.

    Meerdere Aliens, meeste worden gedood voor het einde van de film. En wat de fuck is dat met die Alien op het Covenant ruimteschip uiteindelijk.

    David die een flinke genocide heeft gepleegd met het schip van het einde van Prometheus. David die gerepareerd is door Shaw, de vrouw die overleefde in Prometheus. Shaw die helemaal niet voorkomt in de film en zelfs met haar hele buik openligt op een open en blote tafel. Hartstikke dood dus. Walter krijgt dit ook te zien.

    David die Walter een broer noemt, omdat ze beide robots zijn. David is alleen sluwer, Walter sterker, maar word dus door David gedood. Overduidelijk zie je door het haren knippen van David al aankomen dat hij Walter ging vervangen. En hoe de fuck kan het haar van robots in eens groeien, zelfs na 10 jaar? Iig doet die knipbeurt van David de voorspelbaarheid geen goed. David heeft in eens vanaf het begin dat je hem ziet al duivelse plannen. Hij wil iedereen vernietigen en heeft dat dus ook met Shaw gedaan.

    Alinea hierboven wurgt de film Prometheus.

    Gerecyclede beelden van planeet waar ze landen. Lijkt veel op planeet uit Prometheus. Reden dat ze naar de planeet in Covenant gaan is bijzonder retarted. O even een storing in het communicatie signaal. Laten we erheen gaan, na reparaties aan het zonnescherm, dat stuk raakt door één soort van EMP golf, wat door een ster zou zijn gekomen. Geen ster in de buurt, miljarden kilometers van de Covenant af.

    Bijna alles draait in eens om David. En alles zal in het vervolg ook om hem gaan draaien. Dikke drag word dit voor volgende film met zo'n onnodig einde.

    En er zijn nog wel meer kleinere irritaties.
    Ik probeer jullie geld te besparen en een onnodige trip naar de bioscoop. Als je echt voorbereid wilt zijn, lees je mijn spoilers en wacht je op een download.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah ik heb Pathé Unlimited Gold. Niks te verliezen dus.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Alien Covenant

    Ik heb me hier primaaa mee vermaakt, ook omdat ik gewoon een Alien film had verwacht maar het sluitte toch ''prima'' aan op Prometheus.

    Prachtige film om te zien en je moet gewoon niet direct Aliens verwachten want dat komt wel.

    O'ja en Michael Fassbender is echt geniaal in deze film :)

    Topperrrr
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vond alien ook niet echt geweldig. 7tje. Veel voorspelbaarheid en saaie scenes
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Alien een tijdje geleden weer gezien en vond hem erg sterk toen nog, Aliens is echt de shit. Ik verwacht ook echt niet die kwaliteit te krijgen van Covenant maar wel gewoon een toffe film.

    Net zoals Prometheus zijn de meningen aardig verdeeld weer.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vanavond Prometheus gekeken voor de eerste keer en morgen waarschijnlijk naar de nieuwe Alien. Deze twee spelen zich waarschijnlijk vóór de andere Alien films af toch?
    I.v.m. de 'introductie' van de zwarte Aliens met die lange koppen op het laatste bij Prometheus?

    edit; na het zien van de Alien trailer lijkt deze grotendeels dezelfde lijn te hebben als Prometheus, dus zal het wel geen vervolg zijn.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2017
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Volgens mij kun je wel zeggen dat Prometheus begin vormt, Alien Covenant opvolger is en dan de oldskool movies.
    http://alienanthology.wikia.com/wiki/Alien_Universe_Timeline
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik meende ook al gelezen te hebben dat er nog wel 2 Alien films zouden uitkomen na Covenant, dus waarschijnlijk zouden die dan inhaken op Alien 1.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    I really don't care anymore about superhero films maaaaar. TOM HARDY ALS VENOM. JIZZZZZZZZZZZZZ HUNENENENEN JIZZZZZZZZZZZZZZZZ WOELOELEOELELEOELL.
     
    Matrix, Reckuuza en Daz vinden dit leuk.
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Venom in Spidey Homecoming?

    Net Sunshine gezien. Blijft echt een uitstekende space/sci-fi film hoor. Ben na het uitspelen van Prey helemaal in de stemming voor dat soort films ook. Next up: Event Horizon.
     
    Daz, schijterwt en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    GA MASS EFFECT SPELEN DAN
     
    BigKabuto vindt dit leuk.
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Beauty and the Beast
    Jeeeeemig wat is die live action remake oppervlakkig en saai. En Disney is weer veel te hard diversiteit aan het forceren, te Amerikaans.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Waarom de fok ga je daar dan ook heen kil. Moest je van je vriendin mee?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    1984

    Staat op Netflix. Man man, qua beelden, sfeer, toon, muziek en onderwerp is dit aardig deprimerend. Wel fantastisch acteerwerk van John Hurt. De film is wel wat langzaam en dat moet je liggen. Geen probleem voor mij, maar niet een film voor iedereen. Dan te bedenken dat het in sommige landen er ongeveer nog zo uit ziet ook, Pffffff.


     

Deel Deze Pagina