1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Geen idee, maar ik krijg bij Steppenwolf heel erg een Ares / mongolenbroerbadguy van Suicide Squad gevoel. Beide zagen er echt vreselijk uit.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Waarom brengen ze die Infinity War trailer niet gewoon uit. Ziet er fucking insane uit.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar ik zie geen verschil met alle andere cgi monsters/karakters in andere films (o.a. marvel, alleen zijn ze daar altijd kleurrijk)
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mwah ik vind 'm vrij generiek tbh. Dan doet een Ultron/Thanos mij toch wat meer. Daarnaast vind ik het heel gaar dat Steppenwolf 100% cgi is en dat Ciaran Hinds (stem Stepenwolf) geen enkele keer de JL cast heeft ontmoet maar alleen z'n tekst los heeft ingesproken. Lekkere hero/villain chemie krijg je dan...
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja was ik ook niet blij mee. Maar ik vind Steppenwolf er nog prima uit zien. Cyborg daarentegen..
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind Steppenwolf een van de betere moet ik eerlijk zeggen.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja Cyborg is vreselijk. Hoort uberhaupt niet thuis in het team. Gare teen titan.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je bedoelt die guy met die tattoos en die fire power? Wat een verschrikking was dat zeg. Gewoon een verschrikkelijke film ook.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vind het een rare zet om zo'n personage te introduceren waar niemand weet van heeft. Enkel als je de Extended versie van BvS hebt gezien.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Please bomb Justice League. Shit looking like shit.
    Thor voel ik nog niet echt, nieuwe versie Hulk qua face is wennen en opnieuw is de trailer qua cgi/green screen echt lelijk.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2017
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoeft ook niet echt denk ik. Draait allemaal om Darkseid eigenlijk en Steppenwolf is het begin daarvan. Daarnaast volgens de geruchten en wat we gezien hebben is er een grote introductie aan het begin van de film met een flashback mbt de Motherboxen, Darkseid en dan ook Steppenwolf. Verder is er niet veel super boeiends aan hem en hij is gewoon op pad gestuurd door Darkseid.
    Daarnaast zullen ze wel in de final trailer meer een focus hebben op de motherboxen en rest.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    O, als het werkt dan werkt het. Maar vind het erg vreemd dat je een karakter introduceert die nog nooit benoemd is. In de EE versie van BvS zie je hem aan't einde lullen met Luthor en dat was het. Had dat er in gelaten :) Dan heb je al een kleine set-up en peak je de interesse van de kijker. Nu loop je weer het risico grotendeels van de film te spenderen aan de introductie van een badguy.

    Snap echt totaal niet waarom DC niet de Marvel route neemt en individueel hun karakters introduceerd en ze zo linken naar 1 bad-guy. Vind de Justice League film (ook al is de trailer vet) erg vroeg komen.

    En Darkseid >>> Steppenwolf
     
  14. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Berlin Syndrome
    Onbekend maakt onbemind. Start redelijk traag maar film heeft genoeg spannende momenten en paar goede scenes!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Contratiempo / The Invisible Guest
    Stond bij 'onlangs toegevoegd' op Netflix en samen met een vriend de kans gegeven, ondanks dat ik meestal geen fan ben van een non-Engels gesproken film.
    Maar een indrukwekkende film met een aantal plottwists en spannend tot in de laatste 5 minuten. Na afloop hadden we allebei een positief wow moment. 8,5/10

    Dunkirk

    Wellicht wat te hoge verwachtingen gehad, want ik vond 'm wat tegenvallen helaas. Opzich wel leuk gedaan de drie perspectieven van strand, zee en luchtscenes, maar een vechtscene van strand vs. soldaten achter de duinen bijvoorbeeld zou ook wel mooi zijn geweest. Verder kwam imo de grootschaligheid van deze operatie (400.000 soldaten) niet echt naar voren. Natuurlijk wel prachtig gefilmd en mooie beelden, dus een 7,5/10.
     
    Daz, Yellow 13 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Contratiempo is voor mij de verrassing van het jaar.

    Ik kan het echt iedereen aanraden. Fantastisch film.
     
    Daz en AntraXxX vinden dit leuk.
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    True that!
    Op Netflix staat bij 'onlangs toegevoegd' ook nog een andere Spaanse film met ook een rol voor José Coronado. De titel is Secuestro / Boy Missing. Weliswaar niet van het niveau van Contratiempo, maar toch ook zeker een prettige film om te kijken. :)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    DC loopt gewoon achter op Marvel en hoopt dat in te halen. Nu stelen ze een beetje de "thunder" door vóór Infinity Wars te releasen.

    En zeg nou zelf....zou jij naar een individuele film van Aquaman of Cyborg gaan? :p Ik denk niet dat je met films van die individuele characters evenveel momentum kunt bouwen als dat Marvel deed, want eerlijk is eerlijk, in de breedte heeft Marvel méér populaire superhelden. Kijkers zouden dan afhaken ipv warmlopen.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhh de Aquaman film komt volgend jaar. :p
    Maar misschien is dit juist wel een goed idee. Introduceer ze in een team movie. Iedereen opeens hyped omdat de character tof is (zie WW in BvS). Iedereen benieuwd naar solo movie.
    Zie je nu ook met Aquaman. Iedereen heeft het erover dat die zo tof is in de trailers etc. Mensen hyped als ze hem gezien hebben in de film. Iedereen interesse opeens in de solo film.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eeehhh... mensen hypen op hem omdat hij in GoT speelde :+

    En omdat hij zelf een draai geeft aan het hele Aquaman personage. Want zo'n clown is hij in de comics niet.
     

Deel Deze Pagina