1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    FIXED.

    En George gaat sowieso @Reckuuza'en
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Kil wat stond hier dan? Heb vitamine D3 en een scoop genomen. Klaar om die tent af te breken.
     
    Reckuuza, Daz en Fiasco vinden dit leuk.
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Justice League was oké. Film had zóveel beter gekund, is nu vrij middelmatig en stiekem behoorlijk 13 in een dozijn. Je merkt dat ze beter de Marvel formule hadden kunnen aanhalen qua solo films eerst, want ik had echt 0.0 feeling met het team. Daarnaast heeft JL 2 flinke problemen die nauwelijks meer op te lossen zijn.

    1. Batman is useless as fuck waardoor DC's meest waardevolle karakter gedowngrade wordt tot het lachertje van de groep.

    2. Superman is overpowered. Niet een beetje, maar echt zo bizar hard. Die gast heeft geen Justice League nodig, die neukt gewoon het hele universum in een middag als hij er zin in heeft.

    Beide zijn al eeuwen issues in de comics, maar daar komen ze er nog mee weg doordat ze het op een enorm campy en overdreven manier kunnen oplossen, maar dat werkt hier duidelijk niet. Hierdoor geef je in 1 klap geen reet meer om de 2 main characters van het hele DCEU

    Verder heeft de film een serieus probleem met de CGI. Het leunt er namelijk zwaar op, zelfs scenes waarbij practical effects prima hadden gekund maken gebruik van CGI (geanimeerde Alfred die naar Batman's vliegtuig kijkt, pff), terwijl het er bij tijd en wijlen niet uitziet. Steppenwolf is hierin het ergst, dat is gewoon een ps4 baddie. Echt heel zonde.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vergeet die CGI bek van Superman niet :+
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    The Matrix
    Van het weekend The Matrix gezien. Ja lach maar, film trok me nooit echt aan (en snap nu dus wel waarom). Saaie film, snap de cultstatus niet zo goed eigenlijk. Vond hem niet leuk

    Contratiempo
    Heerlijke Spaanse thriller met de nodige plottwists en een mooi einde. Muziek is heerlijk spanningsopbouwend en draagt veel bij aan de overigens zeer sfeervolle film. Het wordt zo nu en dan een klein beetje ongeloofwaardig maar dat komt het kijkplezier wel ten goede.

    El Cuerpo
    Omdat Contratiempo wel beviel deze ook maar gekeken. Iets minder geloofwaardig en een stuk slechter geacteerd, maar toch beviel deze ook wel hoor. Beide films zijn wel aanraders als je van thrillers houdt.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    The Matrix is een vermakelijke film ... het moet je wel liggen.
    De sequels zijn echter gewoon rampzalig. Dus, hou het lekker bij deel 1 :+
     
    Scarlett vindt dit leuk.
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat een banaan joh.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha ja dat had ik al besloten :p
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    WAT.

    MATRIX RELOADED GAAST













    EPISCHER KAN NIET
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    The Matrix Reloaded is wel ok ... maar niet wat ik gehoopt had. Zeker niet met dat einde :mad:
    Revolutions is gewoon walgelijk slecht.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik denk gewoon dat mijn aversie tegen superheroes ook doorvertaald naar actiefilms an sich.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hmmm, niet enkel naar actiefilms hoor.
    Die aversie sijpelt hier ook door op XBW.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Hou je bek kut transformer.
     
    Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar niemand die even ingaat op hoe gaar Justice League eigenlijk is?
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Nee
     
    L.A. vindt dit leuk.
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Fuck die shit
     
    L.A. en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond hem niet zo slecht eigenlijk. De snelheid van de film is het grootste minpunt. Het is een grote sneltrein wat jammer is. Onder 2 uur voor zo film is gewoon veels te kort en dat merk je.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee want die film was niet slecht maar ook niet geweldig.

    En dat Superman op is is onzin en Batman useless is ook onzin. En ook onzin dat dat issue is in de comic.

    Film had langer gemoeten maar WB wilde een 2uur film. Er is zoveel gecut en Snyders film was heel anders.

    er is zoveel uit de trailers wat geeneens meer in de film zit
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2017
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Superman niet overpowered? Leg mij eens uit hoe hij dat niet is in deze film?

    En wat voegt Batman toe? Zelfs qua techniek en research is hij overbodig door Cyborg nu.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ik heb het over dat Superman niet OP is in DC universe. En de reden dat Steppenwolf komt is toch omdat Superman er niet is. Steppenwolf is niet op het level van Kryptonians. Ik zie het probleem niet. Daarnaast heeft niemand het intellect van Batman en de resources tot zijn beschikking. Niet alles draait om superpowers. Ik snap je punt maar zie het probleem niet ervan. Deze film had andere problemen zoals de snelheid, cgi, te kort en teveel gecut

    En de manier waarop ze superman terug halen is lame. Oorspronkelijk zou het iets zijn met black suit superman
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2017

Deel Deze Pagina