1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dus ... alle grote comicbook helden onder de vleugels van Marvel.

    O. Shit.
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Wordt druk in The Avengers films :+ X-Men, Fantastic Four, Deadpool. Gezellig.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben zo blij dat ze niet die kant op zijn gegaan. Had je weer een kopie willen zien :confused:
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zoals met The Force Awakens deed deze film het ook niet voor mij, ik heb er in ieder geval wel meer van genoten omdat het toch wat meer origineel was dan TFA, maar damn wat duurde het lang tot de film ergens kwam. :+
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2017
    Rampage en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    The Force Awakens was echt een pure nostalgie film. Absoluut niet slecht.
    The Last Jedi is een tussenstuk ... deel 9 maakt of breekt deze film.

    Vond The Empire Strikes Back in het begin ook niet al te best ... maar naarmate je de film vaker kijkt word 'ie steeds-en-steeds beter.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Wat een kutfilm was dit zeg.

    Duel tussen Luke en Kylo had de film kunnen redden, maar zelfs dat dat er niet in. En dan gaat ie ook nog dood. Ze hadden hem beter uit de nieuwe films kunnen laten, want hij heeft echt helemaal niks toegevoegd.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja daarom vond ik TFA uiteindelijk minder. Zo safe. En deze juist niet. Deze gaat buiten de kaders van wat men verwacht van een star wars films. Ik hoop dat er wel meer backstory wordt gegeven. Want het voelt wel alsof deze films erg onnodig zijn en niks toevoegen aan 1-6.

    Ik vind het ook wel geinig hoe mensen nu klagen over de onnodige humor. Maar als die humor in die Marvel films zit ligt iedereen in een deuk. Ligt vast aan mij, maar in beide franchises halen die domme geintjes mij constant uit de films. Domme Disney shit
     
    OniRyo vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514


    Dit soort shit is idd gewoon cringe.
     
    UpInSmoke0611 en Alexknl vinden dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan heb je er echt bagger weinig van begrepen.
    Tuurlijk had ik Luke ook liever zien leven ... maar dan draait Episode 9 om hem.
    Hij is een Master, kan meer dan Rey en de nieuwe Trilogy draait niet om de oude karakters. Dit was een prima afscheid. Had niet beter gekund. Je moet ook gewoon afscheid gaan nemen van de "oude" cast. Sure, daar zijn we allemaal groot mee geworden (en jij met Messi) ... maar het is prima dat het na deel 9 afgelopen is.

    Heeft niks met Disney te maken :) Gewoon hedendaagse humor die "vroeger" absent was.
    Dat het nu nog niets toevoegt is waarschijnlijk omdat het niet compleet is. Datzelfde had je met 4-5-6. Waarbij 5 de boel aan elkaar knoopte. Vind in deel 8 een hoop "ballsy" beslissingen zitten die echt wel wat toevoegen. Snoke is misschien een oude Sith Lord ... maar hij is net zo blind als zijn voorgangers. Dat blijkt maar weer. Feit dat hij nu dood gaat, zonder backstory, is echt een goede zet. Je geeft Ben Solo dan meer ruimte om te groeien. Wellicht kan Snoke ook 'n "Force Ghost" worden in 9? Dan breid je de lore ook weer uit.

    Luke Skywalkers dood idem ditto. Hij is nu één met de Force. En als we dan zien wat Yoda kan doen terwijl hij dood is ... dan kan deel 9 nog heel erg leuk worden. Eerlijk is eerlijk, kwa backstory is het magertjes in de originele trilogie.

    Motherfucker :+


    Heb de film nu even 2 dagen laten sudderen ... echt 'n dikke 9 ... Deeltje 7 is wel wat gezakt ... maar blijft geweldig puur vanwege de nostalgie.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zelden zo'n levendige, eerlijke en rustige discussie zonder verwijten naar elkaar toe gezien hier op XBW. Iedereen dus een positieve bijdrage aan een nog steeds gezond gevoerde discussie. Me like. :thumbs:
     
    L.A. en Rampage vinden dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Kots kots
     
    RaouLioo en Servantes vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, dan vind je dat maar. Ik denk: Laat ik ook eens iets positiefs zeggen over anderen. Ik vind het juist kots kots als er dan gelijk weer zo negatief over gedaan moet worden.
     
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Alleen de stofzuiger geluiden op de achtergrond ontbreken nog
     
    L.A. en Alexknl vinden dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Uhm, gast.
    Je bent 'n stukje vergeten tussen m'n billen ... kan je dat nog even doen?

    :+
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Prima Star Wars film. Had z'n plus- en z'n minpunten. Veel meer plus dan min wat mij betreft. Net zoals de oude Star Wars delen die ook niet perfect waren...
     
    Rampage vindt dit leuk.
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik had hem liever gewoon Kylo zien slopen. Mijn eerste 'oh yes' moment in de film was toen Luke die bunker uit liep en dan krijg je deze anti-climax. Nu krijgen we nog een deel met emo gesprekken tussen Kylo en Rey, kots.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Luke liet geen afdruk achter in het zout. Luke zag er 20 jaar jonger uit. Had ineens een blauwe lightsaber? Z'n oude? Nah. Dan weet je al dat er iets is

    Nee, je hebt het echt niet begrepen ... geeft niks :)
    Wel mooi dat je The Force Awakens dezelfde kritiek gaf maar wel braaf naar The Last Jedi gaat.

    Maar hou dan nu maar op met trollen.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Lol, wat valt er te begrijpen dan?

    Ik snap best dat de nieuwe personages de hoofdrol moeten hebben, maar ik vind dat zelf niks. Ik zie liever Luke. En als je hem dan eruit wil schrijven doe het dan niet zo. Bovendien had hij prima een rol in episode 9 kunnen hebben (en nee force ghost telt niet).
     
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Ja maar je hebt kritiek op een film die hij een 9 vindt. Dus je snapt het niet. Stop nou maar met trollen.
     
    L.A. en ArtificialFaith vinden dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Nukem 007;
    Deel 7-8-9 gaan niet over Luke, Han of Leia.
    Deze delen gaan over Finn, Rey, Poe en ga zo maar verder. De oude cast heeft maar een bijrol.

    Hoe wil je Luke uit de film schrijven dan? Door hem dood te laten gaan in een gevecht met Kylo? Nah. Kylo kan Rey niet eens aan. Dan zou Kylo een Jedi Master wel moeten verslaan dan? Op het einde laat Luke precies zien hoe sterk hij is. Yoda kan een bliksemschicht in iemand z'n hol schieten terwijl hij dood is. Hij heeft dus direct invloed op de wereld. Dat zal Luke straks ook wel hebben. Bovendien is Luke naar dat eiland te gaan om te sterven. Duidelijker kan niet. Zelfde als Obi-Wan op Tatooine, zelfde als Yoda op Dagobah. For the record, ik was pissed toen Luke dood ging ... maar begreep het wel. Als hij blijft leven komt de focus op hem en is het zonde daar "niets" mee te doen.

    Snap daarom ook niet dat je uberhaupt naar deze film bent gegaan als deel 7 je niet aanstond :) Afgaande van je vorige "recensie". Je hoeft het niet met me eens te zijn, gelukkig ben je dat niet... maar vind het opmerkelijk dat je dan wel naar TLJ gaat in de hoop dat er wat veranderd maar wel teleurgesteld bent als het niet gaat zoals jij wil? Ik ben heel blij dat ze de kant zijn opgegaan. To each his own.

    Word na 9 delen tijd voor wat nieuws.

    Ach gossie. Je maakt vriendjes.
    Ik ga er ook geen woorden aan vuil maken ook. Verdien je niet eens :)
     

Deel Deze Pagina