1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    :'-(

    Wacht ik ben nu ook mn kontenlikker in het nieuws topic kwijt?
    Fuck!
     
    Rampage vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    [​IMG]
     
    Rampage vindt dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528


    NOG MEER CGI JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
     
    Servantes en RaouLioo vinden dit leuk.
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Helaas geen Villeneuve voor Sicario 2. Maar ziet er alsnog goed uit!

    En ben ik de enige die artiesten als Rihanna totaal niet serieus kan nemen in hun filmrol? :+
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Mooi hoe het na deze post volledig ontspoort
     
    Alexknl, RaouLioo, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zangeressen en modellen moeten per definitie geweigerd worden voor films. Je hebt geen talent.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Dacht even dat Sandra Bullock Michael Jackson was. Looks like shit.
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Lijkt mij best een geinige film. Houd wel van die Ocean's films. Lekker hersenloos vermaak.

    Ik zal vast een nieuw topic starten....
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi:
    Ze hadden beter nog een één op één kopie van Empire Strikes Back kunnen maken. Ik snap dat ze, om het een beetje nieuw en leuk te houden, van het veilige pad af moesten stappen, maar hier gingen een aantal dingetjes goed mis. De enorm lange achtervolging, alleen om maar bij die planeet te komen met die basis, was gewoon kut en slaapverwekkend. Het enige hele brute aan die achtervolging was die Jurassic Park vrouw die hem met lichtsnelheid vol door het schip van Snoke schiet.

    Dood van Snoke viel ook vies tegen, want heb nog steeds niet het idee gekregen dat die gast zo ontzettend sterk is en misschien Palpatine als slaafje had. Ben Solo die in conflict was met zichzelf was redelijk, maar damn, hier in deze film had de knoop beter doorgehakt kunnen worden aangezien in Episode IX nog een heleboel duidelijk gemaakt moet worden.

    Het einde vond ik eerlijk gezegd ook best tegenvallen. Die laatste slag en dat appje naar het uiteinde van de melkweg om hulp te roepen. Had een fucking episch einde kunnen worden, met een prima start voor Episode IX, maar dat idee gaat nu dus niet door.

    Luke zijn zogenaamde aanwezigheid tegen Kylo. Fucking sterk Luke als Jedi dat kunnen, maar het kostte hem zoveel energie dat die dan weer op een lullige manier dood gaat, alleen. Yoda scene was dan het enige grappige in de film. Kon namelijk ook helemaal niet lachen om de hoeveelheid ''cringe'' grappen, veel te geforceerd.

    Cijfer? 5.5/10, en die voldoende is alleen maar omdat ik ze de kans wil geven episode IX fucking goed en episch te doen en daarmee deze trilogie af te sluiten. Over het algemeen zou ik zeggen: Kap daarna maar met deze Star Wars verhaallijn en ga The Old Republic doen, want qua lore moeten er nog voldoende mooie verhaallijnen te vertellen zijn.
     
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    IX gaat ook niks worden man. Ze zien nu de tegenvallende reacties op TLJ en gaan dan alles er aan doen om dat recht te zetten (sowieso dat er personages terugkomen).
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat dachten @Head Ninja en ik gisteren ook toen we net de bioscoop uit waren gelopen. Ik vind het eerlijk gezegd best wel balen dat zo'n episch oude trilogie, IV, V en VI zo om zeep geholpen is.

    Ben bijna geneigd te zeggen dat I, II en III dingen nog beter doen dan VII, VIII en straks IX. Revenge of the Sith bijvoorbeeld was wel op en top Star Wars, los van het belabberde acteren door met name Hayden.

    Eeuwig zonde dit, maar sinds de Disney overname zijn de merken wel echt tot money makers gemaakt en dat komt de kwaliteit en de erfenis van legendarische merken als Star Wars niet ten goede.
     
    Head Ninja vindt dit leuk.
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Verkeerde topic
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als je 2 jaar lang spendeert met het maken van een film in je hoofd, het dan niet loopt zoals je dacht, dan valt een film altijd tegen. Vind het wel komisch dat je grootste puntje van kritiek is dat het niet draait om "oude" karakters. Laat dat nou ook precies het punt zijn van een SEQUEL TRILOGY.

    Vasthouden aan de oude karakters terwijl deze enkel een bij rol moesten hebben? Logisch. Laat het oude in godsnaam los. Episode I t/m IX draait om de Skywalkers en ben blij dat het na Episode IX ook stopt. Je vergeet ook nog eens dat er met 4-5-6 ook geen uitleg kwam m.b.t Sidious? In deel 5 zijn introductie van 1 minuut (meester van Darth Vader), in deel 6 vliegt hij een put in. Waarom werd daar niet over gezeken toendertijd? Waarom moet Snoke uitleg krijgen? Waarom vergeet je dat deel 8 een tussenstuk is en er waarschijnlijk in 9 nog wel wat uitleg komt. Ben Solo doet nu precies wat Darth Vader deed in 6. Hij pakt de macht. Snap echt niet waarom mensen nu overal iets achter moeten zoeken... het is een kut film want ik kreeg geen uitleg. Really? :+ Snoke is nergens geadverteerd als de grote bad-guy van de ST. Nergens. Dat is iets wat mensen er zelf van gemaakt hebben met hun domme theorieën dat Snoke eigenlijk Plageuis was. En guess what? Dat kan allemaal nog steeds.

    Wil je nu weer een film waar een Jedi Master de vloer aanveegt met alles en iedereen? Hell, zelfs Luke Skywalker als projectie was een stuk sterker dan Ben Solo. Moet deel IX dan weer draaien om Luke Skywalker? Moet het eindigen met Skywalker? Nee. Want zolang er geen balans is (Rey + Luke = 2, Kylo = 1) ... dan zal er kwaad blijven komen. Deze film gaf Luke een prima afscheid en je zorgt ervoor dat de focus niet op Luke Skywalker komt te liggen. Het draait in de sequels om Rey, Fynn en Poe.

    Is het niet de bedoeling van een tussenstuk dat er bepaalde dingen nog niet beantwoord worden? Enne, cringe grappen? Die zitten in alle delen. Vergeet de "I hate sand" opmerkingen niet. Of C3PO tegenover Han-Solo. Verder is het einde precies wat het moet zijn. Er is hoop.

    En Disney zorgt ervoor dat Star Wars kapot gaat? Je hebt nu twee films die gigantisch goed worden aangeschreven? Je lijkt mijn zwager wel ... Niets mis mee dat The Last Jedi je niet beviel. Je lijkt echter moeite te hebben om het oude te laten rusten. Iets met loslaten enzo.

    Je bedoelt die klap mongolen van 4Chan die 100.000 keer een site (RottenTomatoes.com) hebben gebombardeerd met "reviews"?
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2017
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  17. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
     
    Rampage en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik stel een namechange voor man.
    Jimmy Jerqinoff naar Jimmy Jerkoff? Staat beter. Dan slaat de naam ook meer op datgene wat je bent, een lul.

    Wel knap dat je 2 posts bij elkaar kan halen, de link legt tussen XBW en Star Wars. Chapeau! Hulde. Dat word weer een sticker plakken vanavond :D
     
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Jerking off is de onvoltooid tegenwoordige tijd van 'to jerk off'. Na die wijziging zal de naam dus precies op hetzelfde slaan.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Goeie poging knul.
     

Deel Deze Pagina