1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is niet echt een actiefilm toch? Wel een toppertje. :)
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister Angels & Demons gezien. Beetje afgeraffeld, puzzels waren niet te volgen, acteerprestaties waren best wel matig en dialogen ook niet bijzonder. Op het einde (dat ik wel goed vond) kwam de clash tussen religie en wetenschap nog wel even aan bod, dat vond ik voor de rest onderbelicht. Boek niet gelezen maar ik vermoed dat die clash leidend was voor het hele boek. Nu werd dat er op het einde nog even doorgedouwd.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zero Dark Thirty
    Stond al een tijdje op 't programma om te kijken maar viel me ontzettend tegen. Erg saaie, langdradige film met een veel te lange speelduur. Viel na een half uur bijna in slaap, gebeurde gewoon te weinig interessants op het scherm. Kon ook de namen van al die terroristen niet meer uit elkaar houden. Blegh! 5
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Film is ook een boekverkrachting van jewelste, mede dankzij Het Vaticaan. Boek is een stuk beter en de eerste keer blijf het spannend tot de laatste bladzijdes, letterlijk.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb die film na 3 kwartier al uitgezet.

    Bah

    Saaie film..
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pacific Rim

    Ik vind het altijd een moeilijke discussie: moet je een film beoordelen ten opzichte van alle films die ooit gemaakt zijn, binnen zijn eigen generatie of binnen zijn type? In vergelijking met alle films die ooit gemaakt zijn is Pacific Rim een heel slechte, clichématige en voorspelbare film. Binnen zijn generatie is het een technische hoogvlieger met geweldig design, maar tegenvallende acteerprestaties. En binnen zijn type is hij... fucking awesome.

    + Fantastisch design van Jaegers en Kaiju
    + Lekker bombastisch main theme
    + De trage, logge en zware gevechten zijn mooi om te zien

    - Niet écht spannend
    - Niet één memorabele acteur en ook niet emotioneel
    - Clichématig en voorspelbaar

    Eindcijfer: 7,5

    [yt]5guMumPFBag[/yt]
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dan die hele shit met The Rift nog. :emo:
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zag er bruut uit hè? Moest er ook bijna van huilen.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jullie moeten de honest trailer kijken ervan
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net terug van The Hunger Games : Catching Fire

    Heel vermakelijk, alleen vind ik er zelf iets teveel drama inzitten en te weinig 'The Hunger Games' . Verder blijft Jeniffer Lawrence een cutie maar ook echt bad-ass met die bow. Zeker weten heeft Crystal Dynamics wat van Katniss afgekeken voor Tomb Raider.

    Er komen nu dus nog twee delen? Damn zeg....en idd...een fucking jaar wachten weer.

    Enneh...lol..dit vroeg ik me een klein beetje af:
    Beginnen ze nu een echt stelletje te worden, of waren die twee a drie korte intieme scenes met de zoentjes toch gewoon weer gespeeld? I guess we'll find out eh?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2013
  11. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    En dat is jammer inderdaad, want in Sons Of Anarchy vind ik Charlie Hunnam echt een baas. In Pacific Rim weet 'ie het niet te brengen. Of dat nu echt aan hem ligt, weet ik ook niet. Het verhaal is wel echt tenenkrommend slecht en daar kan Hunnam ook niks aan doen.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    GlaDOS van Portal ook niet? :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zelfs Idris Elba was kut. :'-(
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jup.

    Herkende hem meteen, wel geinig, maar ach...

    Daar stond ik eigenlijk het meeste van te kijken.
     
  15. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wist ook niet precies wat ik aan Children of men moest hangen, actie/sci-fi/drama misschien nog wel.
    Er werden veel mensen in de toekomst afgeknald (vooral op het einde) in de film met een serieus thema. :+
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2013
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind een 7,5 dan nog behoorlijk mild. Ik vond het de grootste KUT film die ik dit jaar in de bioscoop heb gezien. Had er ook teveel van verwacht :mad:
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    The Boys From Brazil nog gezien van de week. Boeiend verhaal, maar viel me verder een beetje tegen. Film uit 78 maar vond de manier waarop de personages met elkaar omgingen erg oubollig en soms wat theatraal overkomen. Vond het niet zo in het tijdbeeld passen.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    The Europa Report:

    Boeiend en spannend en je weet niet wat je kunt verwachten. Ik hou echt wel van dit soort films, zolang ze maar goed in elkaar zitten.

    Daarna Apollo 18 gezien op aanraden van Netflix. Ook vermakelijk. Ik ga kijken of er vergelijkbare films zijn. Hou wel van films met zo'n sfeertje.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zou Event Horizon eens checken. Die vond ik de 1e keer echt gruwelijk goed. Echt een aantal schrikmomenten van jewelste en als je goede kwaliteit beeld hebt, dan zitten er echt een paar pareltjes van scenes tussen. :thumbs: Is trouwens met o.a. Sam Neill en Laurence Fishburne.

    Ik ga zo meteen nog even The Wolverine checken.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Event Horizon was fucking cool. Hij staat op de USA Netflix, maybe binnenkort eens kijken op het bioscoop 'scherm'. ;)
     

Deel Deze Pagina