1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FILM] LOTR: Return of the King sneak peek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door LaZZ, 23 aug 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Een 3 minuten durende trailer is vandaag op internet verschenen. 2 weken terug verscheen al iets soortgelijks, maar deze is uitgebreider, voorzien van commentaar van Peter Jackson en de cast... Zeker de moeite waard...

    http://www.justplay.nl/index.php?itemid=543
    Stond ook op themoviebox.net maar geloof dat hij daar al verwijderd is..

    I'm impressed!!
     
  2. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Lol verwijs vooral naar je 'eigen' site ;) Maar ik ben benieuwd. Ik ben hem nu aan het downloaden. 28 augustus de DVD kopen. Maarja een maand daarna verwaht je toch wel een special edition zoals bij lotr :{
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ziet er echt heel gelikt uit. Vond de eerste 2 films prachtig, ga hier ook zeker naar toe 8)
     
  4. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook weer naar deze film maar ik zeker niet de dvd van de two towers op 28 augustus kopen maar wacht wel tot november als de 4 delige dvd weer uitkomt met 40 minuten extra film
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Idd, ik wacht ook tot november voor die Special edition, heb de eerste ook, dus moet ook de rest ff hebben :9 Altijd een mooi boekwerk met dvd's :)
     
  6. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem verder nergens anders vinden.. Hij is alweer bijna overal van internet afgehaald, vandaar..
     
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Staat ie er illegaal dan? ;)
     
  8. ITNL

    ITNL Guest

    kutfilm, al die zwaar neppe/kiddy shit!
     
  9. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Hulde voor je onderbouwing |:- Ik ga iig nog geen preview kijken, normaalgesproken lees ik zelfs de filmbeschrijvingen niet voordat ik een film ga kijken. Ik wil gewoon niet weten waar t over gaat, dan is 't in de bios leuker...nou is dat in dit geval wat moeilijker aangezien ik 't boek heb gelezen :+
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, daarom kijk ik de previews ook wel :):)

    En ITNL.. fijn hoor, maar kiddy shit is het sowieso niet, dan heb je de film nog nooit ge zien. Zwaar nep.. ligt eraan hoe je het bekijkt, de film brengt alles behoorlijk realistisch en ziet er grafisch geweldig uit.. Maar als jij er niks aan vind dan mag dat.. Maar onderbouw je mening dan een beetje fatsoenlijk :mad:
     
  11. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    joh laat die jongen. Best is gewoon om zo iemand te negeren lijkt mij.

    Ik had zelf hier al een tijdje geleden een klein stukje hiervan gepost (bleek de laatste minuut ofzo te zijn) maar deze is langer en goede kwaliteit!

    ps: geinige site is dat :9
     
  12. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem al gezien en ik kan niet wachten tot ie in de bioscopen komt.Kan haast niet wachten om te zien hoe die Shelob eruitziet.
     

Deel Deze Pagina