1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Klassiekers

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Correctie, van Robert Rodriguez. Inderdaad geweldig, het eerste half uur is lekker zo'n crime film en ineens slaat hij helemaal om!
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Die is van hun beiden toch? Toffe film idd
     
  3. RayRipper92

    RayRipper92 4 8 15 16 23 42

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel een leuke film ... maar de leukste films zijn maar het verhaal is nogal simpel .. iedereen kon het verzinnen

    - Forrest Gump : Over een gast met een IQ van een aap die bij alle belangrijke gebeurtenissen komt zoals Vietnam en Elvis :) Heel grappig hij word ook aangenomen door Apple en denkt dat het een fruitbedrijf is }:] (Met Tom Hanks als Forrest)

    - The Green Mile : Paul Edgecomb (Tom Hanks) is een bewaker in een gevangenis en na een tijdje komt er een GIGANTISCHE *bruine* man genaamd John Coffee de gevangenis in omdat hij word verdacht van moord terwijl hij het niet deed... Na een tijdje geneest hij Paul's blaasontsteking door hem aan te raken en hij denkt dat Coffee een wezen van God is

    - The Shawshank Redemption : Nadat Red (Morgan Freeman) een tijdje in de gevangenis heeft gezeten komt er een man in die vals beschuldigd word en ja ... hij ontsnapt na 20 jaar... Prachtfilm .. niet even goed als Forrest Gump en The Green Mile maarja hij is wel mijn nummer 3

    - Pulp Fiction : Gewoon vol humor en actie \o/ :thumbs:
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Okee vraagje, ik ben een groot fan van films. Wil ook zeker een paar klassiekers hier genoemd zien. Maaaarrrrr, hoe kom ik daar aan? Wij hebben hier een moviemax waar ik vaak huur, maar daar hebben ze echt heel weinig films =/. Vooral de wat oudere en minder bekende films verhuren ze daar echt niet.... kopen jullie ze allemaal?
     
  5. RayRipper92

    RayRipper92 4 8 15 16 23 42

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Makro hebben ze ook best veel films hoor :)
     
  6. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je wel een pasje hebben of iemand met een pasje kennen:)
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik koop persoonlijk vooral veel, ja. Huren doe ik eigenlijk nooit omdat er in de videotheek alleen maar mainstream Hollywood rotzooi staat.

    Bij winkels als Bol.com kun je eigenlijk al een groot assortiment klassiekers vinden, al is het een vrij dure winkel.

    Maar een vraagje: tot op welke hoogte ben je op zoek naar klassiekers en minder goed te vinden films? Welke film bedoel je bijvoorbeeld?
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    en daar verpest je nou net de grootste plottwist uit de film...
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  9. RayRipper92

    RayRipper92 4 8 15 16 23 42

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dacht dat iedereen die film wel gezien zou hebben :)
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij (Shawshank) is deze week op tv, kijken dus!:

    a.s. donderdag rtl7 om 20.30
     

Deel Deze Pagina