1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je te weinig Nederlandse films kijkt dan.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    The Bucket List

    prachtige film, nicholson en freeman zetten een geweldige rol mee en het einde is enorm ontroerend. Ik kreeg er 'maar' een brok in m'n keel maar mijn vriendin hield het niet droog.

    9/10
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mogelijk. Kan me geen Nederlandse film van de afgelopen 5 jaar herinneren die ik echt goed vind. De laatste dagen van Emma Blank was dan nog wel aardig, maar verder kom ik niet.
    In tegenstelling tot bijvoorbeeld Ex-drummer en De helaasheid der dingen.

    Toffe film is dat inderdaad. Beetje simpel en voorspelbaar wel, maar wél leuk. Echt zo'n film die blij afloopt en de kijker ook tevreden is. :+
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mee eens hoor, ik heb echt een gruwelijke hekel aan Nederlandse films. Sommige series gaan nog wel (zoals Vuurzee). Maar ook daar zit ontzettend veel rotzooi tussen. Het is het altijd net niet en daardoor vaak gelijk enorm nep.
    Voordeel van de Vlaamse films is dat je de acteurs ook niet zo goed kent, waarbij je in Nederlandse films altijd dezelfde acteurs ziet.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb nog een vraag.

    Weet iemand een programma waarmee je goed DVD's kan afspelen? Heb van een film alle bestanden die normaal op een DVD staan, en dan is het zo matig dat ik de filmbestanden moet opzoeken en achter elkaar moet zetten in een afspeellijst. Heb 't dus over VOB en IFO bestanden, etc. etc.
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    VLC?

    Edit:// Ik word hier zo moe van.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    *crybaby*

    Alsjeblieft zeg. :emo:

    Anyway. Tuurlijk heb ik VLC. Maar dan nog moet ik handmatig de files in de afspeellijst van VLC zetten. En dat wil ik niet.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je weet dat die edit bedoeld was omdat ik wéér te laat was met mijn antwoord?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee. :D

    Maar antwoord heb ik nog steeds niet. :cool:
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Rechtermuisknop op de map met alle meuk erin en dan Afspelen met VLC?
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Driven to Kill (2009)
    Puur popcorn vermaak deze film! Actie genoeg en een echte finale op het einde. Geen hoogstaand verhaal, maar daar kijk je geen Steven Seagal voor neem ik aan :)

    3/5
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat kan niet. Althans, zie deze mogelijkheid niet staan als ik de map selecteer en ook niet als ik alle bestanden ín de map selecteer.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik krijg die optie toch wel, zowel bij selecteren van de VIDEO_TS map of de map die een niveau hoger ligt (waar VIDEO_TS en AUDIO_TS dus inzitten).

    En als het goed zit moet je enkel het bestand open doen genaamd "VIDEO_TS.vob" en dan speelt de dvd gewoon af. Tenminste zo is het toch bij mij.

    [​IMG]
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat bestand kan ik inderdaad afspelen. Ik kom dan in het menu van de DVD terecht, maar kan geen van de opties selecteren.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Komt omdat VLC zuigt :+ (gebruik gewoonlijk MPC, waar het ook niet met gaat). Maar met Windows Media Player zou het normaal moeten werken (daar speel ik altijd dvd's mee af).
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, als ik één van de bestanden wil afspelen'in WMP (met CCCP) gebeurt er helemaal niks. Het bestand wordt niet eens gestart. Muziek die nu opstaat blijft gewoon spelen. 8)

    EDIT: Kolere, pak nu een ander bestand in WMP en die werkt wél. Mooi dat je me er aan herinnerd hebt 't nog eens te proberen. Nice. :cool:
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Net getest, als ik de map "VIDEO_TS" open met VLC (rechtmuisknop, afspelen met) dan werkt het wel in VLC.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou in VLC kan ik dus in het menu niks starten (heb elk bestand in de map geprobeerd dat VLC kan afspelen), maar in WMP werkt het nu wel goed. Ondertiteling en alles. Ook vanuit de hud van WMP kan ik het selecteren.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gewoon de hele video_ts map in vlc slepen en klaar.. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina