1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Harry Potter and the Deathly Hallows, part 1

    Vet! Ik vind het echt een goede film. Hij begint heel donker en zielig, een toon die bijna heel de film blijft. Hier en daar is er wat humor en verlichting, maar de woorden mysterie, angst en melancholie zeggen wel echt heel veel over deze film. En dat vind ik echt geweldig. Er is een scène in de film waarin het acteerwerk van Rupert Grint (Ron) mij echt heel positief opviel, ik zie hem in de toekomst nog een groot acteur worden. Het grootste minpunt aan de film is dat hij eindigt, zonder een echt einde... echt, van mij mocht hij zo nog twee uur doorgaan. Misschien wordt dit, als deel 2 ook net zo goed is, mijn favoriete Harry Potter film. 8/10
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Lol las serieus twee keer achterwerk :+ Vond het trouwens idd wel een heel goede film. Al is het misschien verstandiger om beide films achter elkaar te kijken.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    hmm welke scene bedoel je? ik vind de 3 hoofdrolspelers namelijk niet echt goede acteurs/actrice vooral Emma Watson vind ik vrij matig en nu ook verschrikkelijk eruit zien met kort haar (irl bedoel ik, in de film heeft ze wel gewoon lang haar) waarom de fuck heeft ze dat gedaan lol. Snape (weet ze irl naam niet) vind ik ver boven iedereen uitsteken qua inleving in ze rol, geweldig hoe hij dat doet, ook precies zoals ik me hem voorstelde in de boeken.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De scène waarin:

    Ron ruzie begint te maken met Harry en Hermelien. Ik ben het met je eens dat Daniel en Emma niet de beste acteurs zijn, maar ik vind ze prima acteren hoor. Ze hebben wel iets 'ongemakkelijks', maar vooral bij het personage Harry vind ik dat goed passen. Het is toch een beetje een jochie.
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Inception

    Mwah, vond 'm eigenlijk ontzettend saai en voorspelbaar, ondanks alle 'lagen'. Geen flauw idee waarom Inception zo enorm opgehemeld is. Zal de hype wel geweest zijn. Vlakke karakters, een verhaal dat ingewikkeld is om het ingewikkeld zijn maar nooit echt weet te boeien. Visueel wel ontzettend gaaf.

    Hij werd soms een nieuwe Matrix genoemd, nou, amehoela. Qua impact, vernieuwing en niveau komt hij bij lange na niet in de buurt.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Inception is toch echt de film van 2010 voor mij, nou ben ik niet de grootste filmkenner, maar vond het een geweldige film!

    Het verhaal gaat niet al te diep, dat kan een minpunt zijn. Maar toen ik de film keek had ik daar eigenlijk geen erg in. Acteerwerk, visueel, soundtrack(!) was allemaal zeer sterk. Ik snap wel dat als je wat meer films ziet dan ik, dat je betere films hebt gezien (qua storyline en diepgang)

    Heb vandaag Mission Impossible gezien. Ooit wel eens gezien maar was het totaal kwijt. Gewoon een geweldige film om te zien, lekker wat actie/spanning en wat plotwendingen Hoewel je sommigen wel van verre zag aankomen. Vond alleen de wat 'over the top' actiescene niet echt bij de film passen. Soundtrack is erg goed!

    Heb nu deel II en III nog liggen? Zijn die van een beetje vergelijkbaar niveau of juist beter/slechter?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2010
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    \

    Daar stoorde ik me ook enorm aan inderdaad.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 , het is hetzelfde truukje maar dan in 4 lagen, er zitten helemaal geen echte verassingen in het verhaal. Vond hem echt tegenvallen , vooral vergeleken met the Prestige, daar zaten wel een paar echt sterke plotwendingen in waar ik echt even van stond te kijken.

    Enige wat me van Inception bij blijft is dat ene special effect waar ze die stad dubbel vouwen, voor de rest niks bijzonders.
     
  9. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Allebei lekkere popcorn films. Deel 2 is geregisseerd door John Woo, dus verwacht nog meer aktie en slow motion truukjes en opvliegende duiven8). Ik kan me niet zoveel meer herinneren van deel 2, behalve dat de bad guy geen indruk achter liet helaas.

    Deel 3 vond ik beter dan deel 2, al is het alleen maar vanwege de rol van Philip Seymour Hoffman als bad guy. Ook zat de film verhaaltechnisch wat beter in elkaar, leuke stunts ook.

    Kortom, allebei leuke films om weg te kijken als je niks beters heb liggen :)
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Harry Potter and the Deathly Hallows Part1
    Gisteren naar Harry Potter geweest. Wat een film zeg :) Ben er erg tevreden over dat ze gelukkig hebben gekozen om de film op te splitsen. Heerlijke emotionele actie ... lekker NAZI achtig soms.

    9/10

    Kom maar op met deel 2!
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een imdb link voor the Horseman? Aangezien je vast niet die zaad film uit 2009 bedoelt met Quaid.

    Ik had er ook ontzettend veel van verwacht, maar sluit me volledig aan bij jou. Ik heb ook echt geen drang om de film nog eens te kijken, wat ik juist bij the Prestige wel had.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    oeps :)
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het altijd grappig om te zien als een iemand negatief is in een keer 3 mensen volgen die het ook niks vonden. Alsof ze hebben gewacht op iemand anders zijn mening. Je mag een film natuurlijk niet leuk vinden maar het viel me gewoon op. ;)

    Vond het zelf een toffe film. Keek heerlijk weg in de Bios.
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Vond ik ook heerlijk. Het geluid aan het begin _O_.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    QFT!

    Ik behoor tot de groep mensen die blij is dat het boek in twee delen is gesplitst. Veel mensen vinden daardoor het tempo in de film te laag liggen, anderen (waaronder ik) zijn blij dat er daardoor veel meer aandacht is voor het uitdiepen van de personages.
     
  16. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha, nee ik bedoel niet die baggerfilm inderdaad

    Dit is 'm http://www.imdb.com/title/tt1060255/
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand nog een goede familiefilm? Wil met sinterklaas een film gaan kijken, maar het moet ook geschikt zijn voor m'n moeder8)

    Nogal lastig aangezien zij meer van rustige films houd etc.?
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    :thumbs:
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    grown ups
    Up in the Air
    toy story
    She's Out of My League
    The Blind Side
    Valentine's Day
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zie nu dat deze film van de regisseur van This Is England is. Oké, nu moet ik die film zien! Bedankt voor de tip.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina