1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond de complexiteit niet storend. In tegenstelling tot bijv. Matrix Reloaded en Revolutions, waar het gewoon bizar werd. Ik vond Inception vooral interessant, omdat het gedurende de hele film de spanning erg hoog hield. Spanning is meer dan actie en Inception hield me wel op het puntje van mijn stoel.
    Ik heb die film twee weken geleden nog in een klein bioscoopzaaltje gezien. Toen kwam er vooraf nog iemand iets vertellen over de muzikale thema's en Non, je ne regrette rien, erg tof. :)

    Ik snap het punt van het ingewikkeld zijn om het ingewikkeld zijn, maar Inception zat wat mij betreft nog net voor die grens.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar had je niet meer twists verwacht? Er zat wel wat complexiteit in maar het was allemaal zo rechtlijnig.

    En sommige actiescenes voelden heel geforceerd aan , ik zat niet te wachten op die shootouts als ze niks toevoegen in zo'n film. Dan ga ik wel the Expendables ofzo kijken.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een twist die je verwacht, is geen goede goede twist. :+ Maar nee,

    een vrij simpele wending, zoals dat Fletcher wordt neergeschoten in de sneeuwsetting was voldoende. Ik denk dat een radicalere plottwist echt als geforceerd zou aanvoelen.


    En de shootouts vond ik niet geforceerd. Het camerawerk had soms last van kinpperlichtmontage, maar het stoorde mij niet.

    Uiteindelijk denk ik dat enerzijds de spanning de film interessant maakt, anderzijds het conceptuele. Er zijn een paar films die een nieuw idee introduceren (zoals the Matrix) en dat zet een kijker als ik wel tot nadenken. Het idee intrigeert mij (an idea is like a virus ;)).
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar het concept is al zo oud als de wereld (http://www.imdb.com/title/tt0087175/) dus ik had verwacht dat ze er in de loop van de film nog wel een paar keer een draai aan zouden geven..

    maar ach, misschien had ik er gewoon teveel van verwacht. Of eigenlijk een hele andere film verwacht, ik kan ook maar niet ophouden om hem met the Prestige te vergelijken qua opbouw
     
  5. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Graag gedaan, ik wacht je mening af;)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net ook Inception gekeken. Begon met vaagheid, maar dat verdween wel. Best toffe film, maar niet de beste van 2010. Af en toe zitten er wat trage stukken in (film mag van mij dan liever kort maar krachtig zijn ipv langen uitgerekt). Wordt niet heel ingewikkeld en naar het einde wordt het steeds duidelijker. Wellicht ook wel goed dat de film niet te ingewikkeld is, zodat je niet met vraagtekens blijft zitten als je de end credits voorbij ziet scrollen. Best leuk gedaan/gefilmd.
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    The Expendables
    You're a real tough guy aren't ya? How many man have you got?
    Just your mother

    haha, briljant. Domme actie, gewoon leuk maar niet bijzonder. 6,5/10
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168


    Toch heerlijk dit soort films, jezus 8)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :mad: ik dacht heel even dat er een echte Moby Dick verfilming in de maak was..

    Waarom is die er niet, dat zou een enorm vette film kunnen worden
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Bondfilm 'Live and let die' is waarschijnlijk wel de meest foute bond-film die ik heb gezien tot nu toe. Of de foutste Roger Moore, dat kan ook. Erg goede muziek dan weer wel (Beatles _O_)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Beatles?!

    Gast dat zijn The Wings :D.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    omfg.... :F:
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind Live And Let Die juist een van de vetste Bonds _O_
     
  14. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    De nieuwste van de gasten van The Asylum, helden zijn het_O_:D
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik ga vanavond The Traveler/Mr. Nobody kijken. Beetje goede film?

    Heb overigens ook a Christmas Carol gedownload :cool:.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mr. Nobody alleen kijken als je ook echt 150 minuten er voor vrij wilt maken. ;) Het eerste halfuur is onnavolgbaar en het lijkt alsof de film écht geen hout gaat snijden, hierdoor vond ik het erg lastig om verder te kijken. Maar daarna komt het verhaal echt op gang, wordt er beter ingezoomt op de verschillende rollen en zal je het ook beter gaan begrijpen. Laatste half uur is echt super, als je alles onthouden hebt!
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Oh ja, die heb ik ook nog steeds 'klaar liggen'. Heb me toch nog een shitload aan dingen die ik moet zien, maar.....geen tijd :'-(
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Mr. Nobody/The Traveler

    Deze dus net gekeken. Vond hem over het algemeen vrij duidelijk, en had al snel door wat er aan de hand was. De moorden waren een beetje over-the-top bloederig. Dan heb ik het over de ingewanden van een man eruit scheppen. Ik vond het einde alleen een beetje tegenvallen:

    In een keer dat meisje onder zijn bureau. Dat Black Mr. Nobody opeens wel kan vermoorden nadat hij de echte naam van Mr. Nobody noemt. En dat hij toch weer wel kan horen ondanks hij een pen in beide oren stak.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ehm, we hebben het hier over 2 verschillende films he mannen?

    Nerrion heeft het over:

    De Nederlandse release van deze film, die origineel The Traveller heet, heeft de naam Mr. Nobody gekregen.

    [​IMG]

    Willem (/jullie) hebben het over:

    En deze schijnt veel beter te zijn dan zijn naamgenoot.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Fear & Loathing in Las Vegas gezien en ik snap er echt helemaal niks van! *)

    [yt]F8gAtTxWhUY[/yt]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina