1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb net True Grit gekeken (in de bios), had vooraf eigenlijk niks over de film gezien/gelezen, was spontaan laten we maar zeggen. :+

    Vader van meisje is vermoord, dat meisje wil wraak nemen en doet daar alles voor. Ze huurt een persoon in om hem gevangen te laten nemen en hem zo opgehangen te laten worden. Dit gebeurd natuurlijk met de nodige obstakels in de weg en... ga de film nou maar kijken. :cool:

    Vond het een hele goede film, westerse settings werd heel goed weergeven, mooie beelden, goed verhaal, leuke personages, verveelde geen moment en er zat wat heerlijke droge humor in. (ff snel) :+

    8.5/10
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand season of the witch al gezien? Wil wel even weten of die te pruimen is.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    True Grit (Coen broers, 2010)

    [​IMG]

    De vader van de vroegwijze, 14-jarige Mattie is vermoord en ze wil door middel van een huurling zijn moordenaar vinden en berechten en anders zelf van kant maken. Ze stuit al snel op de eigenwijze Cogburn (Jeff Bridges), en na wat gesteggel trekken ze er samen op uit.

    Inhoud is nogal summier, maar True Grit is nooit vervelend. Jeff Bridges is geweldig, maar verder vind ik de film nooit heel erg bovengemiddeld voor een product van de Coen broers. Ja, met de sfeer zit het wel goed natuurlijk, en met de droogheid van de karakters ook, zoals vanzelfsprekend, maar het blijft allemaal wel erg oppervlakkig. Geen topfilm, imho.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2011
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nicolas Cage in een een of andere actie film.
    Zegt al genoeg denk ik. ;)
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vind Nicolage Cage zeker geen slechte acteur hoor.

    *neemt aan dat jij dat bedoelt*
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij speelt 9/10 keer in belabberde anderhalf uur durende B actie films waar hij de "held" met slechte one liners is. Ben geen fan van hem.
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad. En dan altijd nog zo´n quasi-intellectuele blik erbij, de hele film lang.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    lol ik kan Cage ook echt niet uit staan maar neemt niet weg dat de wat oudere films (zoals The Rock) wel vermakelijk zijn. National Treasure vond ik ook wel ok maar dan houdt het wat mij betreft wel op....
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lord of War (x1000 _O_), 8mm enz. Hij heeft ook best wat toffe dingen neergezet maar ik ben het ook eens met Henrive, hij speelt altijd een beetje dezelfde rol met dezelfde uitdrukkingen. Maar dat neemt niet weg dat hij best wel wat goede prestaties heeft neergezet, maar ook heel veel standaard dingetjes.
     
  10. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu is natuurlijk The Sorcerer's Apprentice geen actie film maar daar vond ik 'm echt geniaal spelen. :)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee het is een romantische komedie. :D
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Maakt niet uit welk genre het is maar die film staat bij wel in de Top 3 slechtste films uit 2010 :+
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Slecht is een groot woord. Maar het was weer een dertien in een dozijn actie film die je gezien hebt en de volgende dag vergeten bent. En bijna altijd speelt Cage in zo film. ;)
     
  14. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    [yt]eExfV_xKaiM[/yt]
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Net Disturbia gekeken.

    Zo'n zieke/geniale film niet normaal. De spanning was echt super, vet verhaal ook.

    En natuurlijk dat meisje <3333

    Wat ik ook wel een ziek stukje vond:

    [spoiler1] Als Blake dat stukje van die Chinees terugkijkt, hoe hij ontsnapt uit dat huis, en dan tijdens die val inzoomt en een hoofd ziet door het rooster, holy shit. [/spoiler1]

    Gewoon _O_

    9.5/10
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wut, meen je dat? Ik kon het niet aanzien :+

    Hij verraste me wel in Bad Lleutanant Port of Call: New Orleans

    Zelf Bitch Slap gezien. Gewoon met dezelfde maten kijken als bij Piranha en dan komt het wel goed

    [​IMG]
     
  17. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk hetzelfde. Af en toe een glimlach om wat droge opmerkingen maar dat was het dan ook. Nee heb genoeg betere westerns gezien.
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Jaaa <3 Disturbia blijf ik te vet vinden. Shia Labeouf (die al perfect doet wat hij moet doen: een normale tiener spelen) die een geniaal koppel vormt met Aaron Yoo, (Die trouwens 30 jaar is!) de muziek is crazy tof, Sarah Roemer is sexy as fuck en David Morse is heerlijk om te zien in deze rol.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Van de week naar True Grit. Nog ff snel het origineel kijken of raden jullie dat niet aan?
     
  20. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tip man!

    Had de film in de bioscoop gezien en vond hem echt top!
    Ga hem gelijk weer kijken vanavond.*)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina