1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet, ik zou hem niet afraden, maar ook niet per se aanraden of zo. Wel een mooie, vermakelijke film, maar op een bepaalde manier ook wel oppervlakkig of zo.

    Maar misschien komt dat omdat ik het boek ook gelezen heb. :)
     
  2. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb WhatiWatch ook een maandje bijgehouden (januari 2011) maar dat ga ik dus echt niet bijhouden elke keer. Ik vul het op IMDB in, en dat vergeet ik ook vaak maar sinds kort trakt.tv via XBMC gaan gebruiken en dan kan ik daar mooi terugkijken wat ik gezien heb.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Wat vond je er oppervlakkig aan?
     
  4. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen dagen weer eens een paar films gezien:

    Zaterdag True Grit gezien in de bios, en moet zeggen dat ik hem erg goed vond, Jeff Bridges is gewoon een baas in die film heel goed zijn character neergezet vond ik. Ook Hailee Steinfeld vond ik erg goed spelen! Wat ik wel jammer vond was dat het einde een beetje gehaast over kwam, 8,7

    en gister Predators gezien beetje tegenvallen vond ik, leuk die referentie naar het origineel dat vond ik nog het leukste eigenlijk, en waarom hebben Danny Trejo en Laurence Fishburne maar zo'n kleine rol ?!?! erg jammer. 7
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Vergeleken met het boek gaat de film wat minder op de materie in, wat ik vooral daardoor als een gemis ervaarde, naar wat ik me er van kan herinneren (maar het is al een poosje geleden dat ik de film keek en het boek las :)).
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Niemand origineel gekeken zeker?
    Nou dan doe ik dat vanavond wel :p
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem gezien. :D
    Vind de nieuwe beter eigenlijk. Mede door Hailee Steinfeld en omdat ik niet echt fan ben van John Wayne. :)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo Blade Runner kijken. Blijft toch een vaag verhaal met die film. Hoeveel versies zijn er nou? 7 ofzo? Heb hier de Final Cut liggen uit 2007.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Blade Runner is geweldig, die sfeer, die beelden, die muziek van Vangelis. Tsja, gewoon natuurlijk lekker de Final Cut kijken, en dan vooral de blu-ray. :)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bluray is fantastisch, die film is ZO mooi opgepoetst dat het nog steeds een genot is om naar te kijken.

    Zulke mooie sets zie je zelden, het straalt toch veel meer uit dan een CGI achtergrondje
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd daarom vind ik de films als Total Recall en Blade Runner etc zo vet. Waar ze echt decors hebben gebouwd en wagens. Heb de Bluray versie al eens een keer gezien "ga hem nu weer kijken". Weet nog goed toen ik de eerste scene zag dat ik dacht dat het een total remake was die gemaakt was met de huidige snufjes. Scene later zie dat het niet zo is maar het had me voor even goed tuk toen. :D
     
  12. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Iemand Season of the Witch al gezien? Ik wil die film graag gaan checken, maar eerst even horen wat anderen er van vonden.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja, kan ik me wel wat bij voorstellen. Is vaker zo met verfilmingen, dat je dingen gaat missen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina