1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    een kutfilm..... sorry maar dat gaat me echt te ver. Ben zelf ook geen
    Hollywood-13-in-een-dozijn liefhebber, maar Inception een kutfilm noemen is te overdreven. Voor mezelf een prima 8- overigens
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach mensen vinden het leuk om op een bandwagon te springen. Als een iemand zegt dat die kut is komen er altijd ineens 5 andere tevoorschijn die het opeens ook kut vinden.
    Mensen willen uniek zijn dus dan zeggen ze vaak dingen die ze meestal niet menen om dan anders te zijn dan de massa.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    HIPSTERS!
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kom op zeg.. 8)
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Van de week New Kids Turbo (abominabel slecht), Transformers: Dark of the Moon (vermakelijk, maar slecht), Rabat (tegenvallend, gewoon niet zo interessant + voorspelbaar), Midnight in Paris (verrassend leuk, ik houd niet van Woody Allen maar deze blijft bij, aanrader) & Tomboy (interessante thematiek, had meer ingezeten) gezien.

    Nog even snel een inhaalslag van films uit 2011 (of eind 2010) voor 't einde van het jaar.

    /edit: o god, ik ga die discussie niet nog eens aan hoor. Alsjeblieft zeg.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je zorgt zelf voor die tegenstelling. Je bent een filmliefhebber maar gaat vervolgens superkort door de bocht bij een film als Inception. True de film mist nogal wat zaken zoals karakterontwikkeling etc en draait rondom 1 'truukje'. Maar om alles kut te noemen (zonder onderbouwing) en vervolgens Transformers 'vermakelijk' ;)
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Jouw post wilde ik nog wel op in gaan, maar dan al dat gezeur erna weer gelijk (over bandwagon gesproken).. Maar goed, 't was inderdaad kort door de bocht maar ik heb geloof ik al eens eerder uitgebreider mijn mening over Inception gegeven. Wat mij betreft gaat de film uit van een interessant idee maar weet hier niet mee om te gaan waardoor het eindproduct wat mij betreft slechts interessantdoenerij is. Moeilijk doen om het moeilijk doen. Een trucje dus. Dat ik het dan kut noem is natuurlijk ook een automatische reactie op alle mensen die die film de hemel inprijzen en net doen alsof dit een hoogtepunt is in de filmgeschiedenis. Ik vond 't al een irritante film voordat ik hem gezien had. 8) Gelukkig hoefde ik mijn mening niet bij te stellen. :+

    En ja, Transformers was ook wel vermakelijk, ik had een kater en dan is het best leuk om naar al dat gebeuk te kijken. Ookal sloeg 't eigenlijk nergens op.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Transformers ownt gewoon Henrive, geef nou maar toe. :+
     
  9. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Pearl Jam Twenty

    Ja hij staat op imdb dus ik tel hem mooi mee als film. Geniaal, heb echt de volle 110 minuten zitten genieten. De laatste 5 minuten continu met kippenvel op de bank _O_ Alle hoogte- en dieptepunten van de afgelopen 20 jaar. Een must voor een beetje PJ fan!

    10/10

    Maar ja.. mijn mening is dan ook niet echt objectief :emo:
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Captain America

    Mja, had er veel meer van verwacht. Eigenlijk gebeurd er helemaal niks? Nu begrijp ik wanneer een personage weinig diepgang heeft, het begint wel aardig (wanneer hij klein is en dan geïnjecteerd wordt), maar vervolgens houdt het uitdiepen gewoon op.

    Beetje vechten, klaar. Enige leuke dat ook hier weer Stark naar voren komt en de decors zijn wel aardig.

    Mis ik iets? :+

    4/10
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    herkenbaar, ik heb meestal niet zoveel om films waarbij het om dat ene dingetje draait. (hoe heette die ene film in de trein ook alweer, dat dat ene stukje tijd zich steeds weer afspeelt)

    wat dat betreft was Shutter Island imo een veel spannendere film!
     
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, die vond ik ook beter dan Inception.
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Senna

    Of je nou van Formule 1 houdt of niet, dit is echt een prachtige documentaire. Senna was zo veel meer dan alleen maar een autocoureur, zijn persoonlijkheid en genialiteit raakte zoveel mensen, hij was echt een icoon voor Brazilië. Ondanks dat je natuurlijk de jammerlijke afloop van zijn carrière weet, blijft het emotioneel tragisch, alsof je terug naar mei 1994 geschoten wordt.

    10/10
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet alleen dat eigenlijk. Ook het beeld van F1 vroeger is geweldig om te zien. Bijvoorbeeld de camera bij de driver meetings. Dat was super.
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, die botsingen met Balestre en emoties in de briefing rooms, echt heel erg mooi. De 100% tegenstelling met Prost. Wat me ook opviel, is dat de kloof naar "nu" ook helemaal niet zo groot is, ondanks dat het wel is zo lijkt. Formule 1 is zakelijker geworden, maar teams en coureurs waren in die tijd evengoed professioneel. Ben van 1985, dus ik heb die tijd helaas gemist.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Source Code, die vond ik zelf wel tof eigenlijk, ondanks de fouten.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina