1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Paar films gezien:

    Hotel Rwanda: ondanks het schokkende verhaal en daarnaast een top 250 notering vond ik het echt een zware tegenvaller. Slecht acteerwerk, een verhaal wat van de hak op de tak gaat en achtergrondinformatie mist en daarnaast een slecht gekozen cast. Dikke tegenvaller

    6,5


    The Future: Een film van de maker van 1 van mijn favoriete films 'me and you and everything we know'. Deze film is echter 10x niks, wat een pretentieuze rommel. Ergens ook nog een half uurtje liggen tukken tijdens de film :+

    21 Jumpstreet: Gezien alle positieve reviews hier had ik er behoorlijk wat van verwacht en hij was wel leuk maar ook niet meer dan dat. Die drugsscene wel echt keihard om gelachen trouwens :D

    7

    The squid and the whale: geen flauw idee hoe ik er aan kwam om deze film te gaan kijken. De film gaat over een stel met kids wat gaat scheiden en de gevolgen daarvan. De film was eeeeh vreemd. Het jochie van een jaar of 10 gaat aan het bier, paps neemt een relatie met een student uit de klas van zijn oudste zoon etc. Toch liet de film best een indruk achter

    7+
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gisteren Men in Black 3 gezien en ik dacht dat het na deel 2 niet slechter kon maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen. Zie echt totaal niet waar (volgens wikipedia) het budget van $215 miljoen is gebleven anders dan bij de acteurs. De Aliens zagen er nog goed uit maar de rest van de Special Effects was te nep voor woorden. Verhaal was er ook niet echt en humor was ook ver de te zoeken

    2/10
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Kutfilm inderdaad. Totaal echt nergens grappig en behoorlijk saai, einde was ook erg matig, nog even wat nutteloze drama toevoegen aan het verhaal. Nu waren de eerste twee imo ook nooit echt bijzonder, maar wel vermakelijker (die pratende pug :cool:).

    Mods niet slapen, er is een ander topic. :emo:
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    M.b.t MIB III

    Heb het 20 min vol gehouden :emo:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Raar dat die film wel een 7.1 heeft op IMBD
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Viel toch echt wel mee? Ik vond deel 2 echt stukken slechter. Al die rare aliens, deze leek qua opzet tenminste iets meer op deel 1.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    We gaan hier verder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina