1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook niet zozeer goed, maar gewoon vette (goede imo) actie, en dat ene psycho karakter dat de hele tijd met z'n vrouw aan de lijn hangt is erg leuk.
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Shoot em up is wel een vermakelijk filmpje ja.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Over The Hedge

    Aardige animatiefilm, was leuk voor een keer met je broertjes/zusjes/familie/kinderen. Maar echt, ik vond het er wel echt heel erg mooi uit zien _O_ 7
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Rattatoulie, ofzo. Whatever.

    Topfilm. Heb de halve film helemaal in een deuk gelegen.
    Prachtig gemaakt ook nog eens. Echt top!
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Geweldige film idd :D

    Vanavond naar I'am Legend. Zou me benieuwen...
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ga zometeen ook naar I am Legend. Zal nog even laten weten hoe ie was.

    @ Graveheart: idd een superleuke animatiefilm, erg hard om gelachen :)

    edit: gaan al niet meer....vriendin is moe :+

    morgen weer een kans
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mwoah vond Ratatouille niet zoooo geweldig. Waar ik me aan ergerde in Finding Nemo, de menselijke characters, waren nu in nog grotere mate aanwezig.
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens. Was echt een aanrader, je moet er wel van houden gok ik :+

    Verder Bee Movie gezien, die was wel aardig tot goed. Niet vergelijken met Shrek, het is toch iets meer volwassen humor. Ik zou bijna zeggen Seinfield humor (a).

    Beowolf was een ramp... het zag er crappy uit, het verhaal was slecht en de actie was alsof je na een zeer slecht computerspel van 5 jaar geleden keek :confused:
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2007
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Haha ook net Shoot em Up gekeken. Heerlijk over de top 8) Echt een held die kerel.

    En die wortel :D
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454

    I'am Legend

    Leuke film, redelijk veel actie en toch wel creapy op sommige momenten. Gare beesten die zich schuil houden in het donker 8). Was zeker de moeite waard om te zien.

    7.3/10
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gisteren Jackass 2.5 gezien en de naam geeft eigenlijk al aan dat het zich om footage handelt die te slecht voor deel 2 (zelfs de extras) was. En dat is te zien ook want op een paar goede stunts/grappen na is het verder niet echt boeiend. Heeft ook meer het "uiterlijk" van een documentaire dan van Jackass 1 & 2.

    Voor de echte fan een keer leuk om te zien maar verder wacht ik wel gewoon op deel 3

    4/10

    Eerder van de week Eastern Promesis gezien maar daar vond ik geen ruk aan. Was gewoon een standaard (niet boeiend) maffia verhaal

    3/10
     
  12. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van "I am Legend" .
    Vette Film , maar het einde valt me zwaar tegen .

    Deze film krijgt van mij 4 van de 5 . Top _O_

    [​IMG]
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoe cliché is die film?
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    net i am legend gezien, was een hele goede film. De film was echter wel wat aan de korte kant als je het mij vraagt, het einde vond ik vrij slecht alsof ze het afgeraffeld hadden....
    Kzou uhm een 7.5 geven.
    Film was totaal niet cliché hoor cookie
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Kom net terug van Hitman. Ging er met absolut geen verwachting heen en waarschijnlijk is de film mij daarom 100% mee gevallen. De film had eigenlijk niets met de games te maken maar voor een action popcorn movie was hij best goed.

    7/10
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Life free or die hard gekeken. Erg vette film, eigenlijk gewoon de perfecte actie film. Realisme was (uiteraard) niet altijd top priority, maar dat maakte de film niet minder vermakelijk.
    8


    Gisteren nog Chocolat gekeken. Prachtige komische film over bekrompenheid en vooroordelen.
    9


    Heb verder erg veel zin in I am legend. Het boek is echt heel erg goed dus ik hoop dat ze het verhaal niet al te erg verkracht hebben.
     
  17. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vd week No Country for old men in de bios gezien (15 in de IMDB top 250). Was apart, zeker interessant maar ik moet hem eigenlijk nog een keer zien om hem goed te kunnen beoordelen. Deel van de personages sprak met een zwaar Texaans accent dus dat was wel lastig af en toe (was geen ondertiteling obv).
    Het verhaal gaat over een kamper die een koffer met geld vind na een mislukte drugsdeal en wordt opgejaagd door een psycho killer die op zijn beurt weer wordt achtervolgd door een sheriff en meer hitmen. De psycho killer is echt extreem psycho (gespeeld door Javier Bardem), deze acteur gaat op zeker een Oscar winnen en ook de andere acteurs zijn erg goed. Verder is het opvallend dat er amper muziek is wat de sfeer allemaal maar beklemmender en dus beter maakt.
    Het is weer eens wat anders dan de standaard Hollywood actiefilm maar wel zeker een aanrader.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2007
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    We gaan hier verder. Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina