1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het hele verhaal van Idiocracy wel echt leuker. Sommige dingen zijn zo droog, dat mensen Gatorade uit de kraan laten komen ipv water :emo: Zohan is ook wel leuk, maar de grappen zijn daar allemaal zooo goedkoop.
     
  2. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Vond ik wel meevallen, zoals Ebrithil al zei zat er echt een diepere gedachte achter, alleen leek het alsof het gemaakt was in de vorm dat de domme mensen uit Idiocracy's toekomst het konden begrijpen. Een voorbeeld daarvan al met die idiote TV-programma 'Ouch, My Balls', gezien de entertainment van tegenwoordig meer van dit soort grapjes moet hebben dan vroeger, en later (als het maar echt blijft zakken) dit alleen nog maar zal zijn.

    Maar ik kan natuurlijk ook gunstig spreken voor Idiocracy omdat het het brein achter het geniale Office Space en Beavis & Butthead is, Mike Judge.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Death Proof.
    Wat een stomme film zeg. Die oude bioscoop filter eroverheen vind ik niks, stom geouwehoer de hele tijd van een paar mutsen. Na drie kwartier eindelijk 1 minuut leuke actie, toen weer dat dom geouwehoer van een paar andere mutsen. Ben toen maar gaan doorspoelen naar het laatste kwartier, wat weer een aardig stuk was.
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dan Planet Terror maar een keer, de combi film van Death Proof. Chicks met machinegeweren in plaats van benen :cool:
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Planet terror is erg geslaagd, Death Proof daarintegen 8)

    En ik blijf bij mn mening dat Idiocracy saai was, ondanks het hele verhaal erachter, wat ik echt niet diep vind, snap wat ze sommige mensen willen bijbrengen, dat alles veel simpeler wordt door alle domme programma's/mensen blabla, maar misschien is het meer voor de mensen die bv ook naar programma's als de Gouden Kooi kijken :+ Volgens mij wel es vaker films gezien met dezelfde strekking.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Planet Terror net gezien. Stuk beter dan Death Proof, maar met een paar vreemde stukken erin, en hier en daar wat fouten.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geinig :+ Ik vond Death Proof een stuk beter te verteren dan Planet Terror. Maar goed ik zou ze allebei niet snel nog een keer m'n DVD-speler inmikken.
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond ze allebei eigenlijk wel vermakelijk. Als je die getikte bizarre films wel kan waarderen, is Zombie Strippers ook een aanrader. Plot Summary van die film volgens imdb:

    In the not too distant future a secret government re-animation chemo-virus gets released into conservative Sartre, Nebraska and lands in an underground strip club. As the virus begins to spread, turning the strippers into "Super Zombie Strippers" the girls struggle with whether or not to conform to the new "fad" even if it means there's no turning back.

    8)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    kweet niet welke fouten je bedoelt maar volgens mij zitten de fouten die erin zitten zoals vreemde cuts en dergelijke er express in
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hellboy 2 gezien laatst, aardige film. Special effects waren zoals al verwacht goed. (door de dude van Pan's Labyrinth) Humor was een beetje goedkoop af en toe en het acteerwerk was aardig. Verhaal was ook redelijk, niets wereldschokkends. Zoals verwacht dus gewoon een film die het eigenlijk van het spektakel moet hebben en sommige gevechten zijn ook zeker cool om te zien. Als je zin hebt in een leuke actiefilm zou ik hem wel aanraden, maar verwacht zeker niet te veel diepgang. 7/10.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, zitten wat dingen express in, maar volgens mij ook niet allemaal. Weet niet of het bij DP of PT was, maar dan is het in oude style, oudere wagens etc, en dan zit je in een ziekenhuis met moderne flatscreens etc. Bij PT zaten er ook een paar foutjes in, die ik me zo snel even niet meer boven kan halen.
    Maar goed, die style van Tarantino met zijn odes aan oude films ligt me toch al niet. Lang niet elke film van hem kan ik goed vinden.
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    vind die tarentino sowieso een raar mannetje. het genre ligt me overigens ook niet
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zojuist Nightmare Man zitten kijken. Niet eng/speciaal ofzo, maar wel grappig om eens gezien te hebben.
     
  14. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Net The Island gezien op tv, had hem al eerder eens gezien. Ondanks dat ik hem meerdere malen gezien heb, vind ik dat het een redelijk goede film blijft. 7/10
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    1e keer gezien.
    Leuk begin. Goede achtervolging/actie.

    :) Scarlet Johansson :)

    Hmmm 8.5/10-9/10.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Running Man op Veronica!
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    The Grudge 2. Creapy shit.
    Die Kayako blijft erg. Die ogen, die dochter, het krakende geluid, brrr. En dat heb ik niet snel.
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Vond hem niet heel leuk hoor, Arnoldje weer met ze afgezaagde one-liners....
     
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een Arnold classic.
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Death race van de week gezien en moet zeggen het had misschien iets of naja op sommige punten een stuk beter kunnen zijn maar het verhaal vond ik wel wat hebben en de acteurs zijn ook erg goed! Zeker wel een must - try

    8/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina