1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    1 gaat, 2 is echt klote, 3 is pure meesterlijkheid. :)
    Hayden Christenen FTW!
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij is pas donderdag in de bios;)
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Episode 1 vond ik best wel een goede film. Vooral de pod-race vond ik goed en het gevecht tussen Obi-wan (en Qui-Gon) en Darth Maul vond ik zowat één van de beste gevechten in de Star Wars reeks. Vond de choreographie (of hoe het ook juist heet voor zo'n dingen) geweldig en de soundtrack (Duel of the Fates,al was dat meer toen Qui-Gon er nog bij was) maakte het af.

    Episode 2 was veruit de minste van de 3. Niet alleen vond ik het liefdes gedoe uitermate saai, ik kon Hayden Christenen echt niet uistaan en vond zijn acteerprestatie maar zozo.

    Gelukkig voor die jongen maakte hij het goed in Episode 3. Moest zelfs een bezoekje brengen aan imdb om te zien of het wel dezelfde acteur was :+. Ook liet deze film me episode 2 vergeten en kan de choreagrafie van het gevecht tussen Obi-Wan en Anakin zich meten met het gevecht tussen Obi-Wan en Darth Maul (en toeval of niet ook in dat gevecht kwam Duel of the Fates eventjes voorbij).

    Of episode 4,5 & 6 beter zijn dan 1,2 & 3 durf ik niet zeggen omdat ze imo gewoon totaal anders zijn.
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond attack of the clones toch wel een aardige film. Heeft wel de meest serieuze toon van de drie prequels. Iedereen zit altijd episode 1 af te branden, maar die vond ik eigenlijk nog de tofste van de 3. Vooral omdat hayden christensen er niet in speelt. Jar jar maakt dat dubieuze gemis een beetje goed.
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Jar jar is juist het ergste uit al die films.
     
  6. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    die is toch grappig :+
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Goede film inderdaad, had hem een tijdje terug al gezien. Ik dacht dat de film zou tegenvallen, maar de film was nog goed ook.
    En dat einde is inderdaad verrassend.
     
  8. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    kwam wanneer deel III niet op tv? Ik vond einde van deel 3 juist wel gaaf :+ en einde van deel 2 ook wel :+

    Ben benieuwd naar het resultaat zeker als je kijkt wie Halo gaat regisseren.

    Meeste vinden de game films of film games echt tegenvallen puur omdat ze het ook gaan vergelijken met de game. kijk bv naar Doom en Silent Hill. Ik vond beide films best wel stoer en ook zeker gaaf! en heb beide games ook gespeeld. anyway sommige film games zijn gewoon k*t :9 bv DOA ofzo? Echt wat een tijd verspilling. die babes erin niet verkeerd :+ Maargoed ik zelf ben erg benieuwd hoe Gears of War gaat uitpakken en ze niet alles in 1 film proppen waar ze heel goed in zijn! Denk ook omdat ze niet zeker weten of de film aan slaat...
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2009
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vrijdag.
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik ook... Op een beetje omslachtige manier dan wel, maargoed. Jar Jar binks irriteert me nog minder dan Hayden Christensen.
     
  13. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, Hayden Christensen kan toch gwnweg niet acteren, mss hadden ze anakin ook gwn met de computer kunnen maken :+ .
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Never back down


    Ik had verwacht dat het een kut film zou zijn, maar dat viel best wel mee. Hij was best tof.

    8/10
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedtime Stories, met Adam Sandler. Ging er in met goede hoop, en die werd goed gemaakt. Was gewoon een sterke Sandler film, waar weinig in fout gaat. Inclusief een hilarische hamster 8)
     
  16. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    En die is?
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Halo? Dat project is gestopt. Put-on-ice zoals ze dat zeggen.

    Peter Jackson zat er eerst aan vast, maar die heeft het laten lopen.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Rock N Rolla
    Vond em slecht, helemaal als je ze vergelijkt met zn vorige films, Lock Stock en Snatch. Geef em een 5.

    Seven Pounds
    Erg mooie film, nobel verhaal. Denk dat veel mensen er helemaal niks aan zullen vinden en te lang etc. Maar ik geef em een 9
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eenschat. Jar Jar is zowat een synoniem voor Star Wars geworden, echt niet cool. :emo: Vraag 's een een willekeurige meid/vrouw wat ze van Stat Wars vind of kent en ze noemt die grappige alien.

    Daarnaast vind ik de eerste film leuk/aardig, pod-race is spectaculair en leuk bedacht, het eindgevecht is vet en het idee dat dit kleine jochie ooit Darth Vader wordt is eigenlijk wel vet.
    Attack of the Clones is echt een kutfilm. Matige actie, belabberd acteerwerk van iedereen behalve die Palpatine. Verder wel een film met een coole personages en ideeën, zoals het kloonleger en die Jango Fett. Het moment dat Joda zich in het gevecht mengt is op zich wel spectaculair, maar ik vind het gewoon niet cool dat hij ook goed met zwaarden over weg kan. :+
    Dan de derde film. Die vind ik best goed eigenlijk. Je moet eens de derde film kijken en dan pas 1 en 2. Toen ik dat deed viel het me pas op hoe manipulerennd Palpatine van het begin af aan al is. Dat vond ik best stoer! Daarnaast is het eindgevecht van deze film gewoon legendarisch. De woede en pijn van Anakin, was goed gedaan man! :eek: Obi-Wan die 'm gewoon laat cre(p)(m)eren, baas!
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    The Air I Breathe
    Leuke film met goede cast (Andy Garcia/ Sarah Michelle Gellar/ Kevin Bacon/ Forest Whitacker etc). Wist totaal niet wat ik moest verwachten, maar hij viel niks tegen! Aparte verhaal lijn waar gedurende de film je antwoord krijgt op verschillende vragen. Originele film!
    8/10

    Kung Fu Panda
    Leuk verhaal met veel humor! Super mooi geanimeerd ook. En het is altijd leuk om te proberen de stemmen te raden. :+
    7/10

    Life of David Gale
    Op aanraden van een vriend gekeken. Leuke, interessante film met een super verhaal!
    9/10

    Se7en
    Ook gekeken op aanraden van dezelfde vriend. Geweldige film met Morgan Freeman (_O_). Spannende film met ook een bijpassend einde wat ik niet zal verklappen! ;) Deze film zal je niet snel vergeten, mede door de eind scene, maar ook door sommige ranzige scene's...
    9/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina