1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. euphoria

    euphoria Guest

    muah een film met koreanen spreekt me niet echt aan :p

    Eerst maar The Uninvited kijken!
     
  2. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Als het om een film met bos-elfjes of vuurspuwende draken ging kon ik er nog wel inkomen, maar omdat er Koreanen inzitten spreekt het je niet aan?

    Kan ik even niets mee. :{
     
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij houdt meer van de plastic Hollywood versies
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind hoe Amerikanen alles wat uit het buitenland komt remaken.

    "OMG MAN! We kunnen allemaal geen ondertitels lezen en die gekke mensen spreken allemaal zo'n vreemd taaltje! Kut film!"

    Dan maken ze maar een slappe bijna 1:1 kopie van de film maar dan met bad-ass stereotype Amerikaanse prul acteurs en het gaat er in als zoete koek bij de massa :x
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Omfg, ik dacht dat DB Evolution al epic fail was. Maar nu zag ik ook hoe Oozaru en Shenron eruit zien in de film! Het is gewoon geniaal, zo slecht is de film. Geef me een camera en ik maak een betere film. 8)
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De afgelopen 3 avonden de Matrix trilogy nog eens bekeken (op Blu-Ray natuurlijk):

    The Matrix:
    De eerste en meteen de beste van de drie maar ook de vreemde eend. Daar waar de andere twee (en vooral de tweede) zich vooral willen voordoen als filosofische film met wat actie scènes is dit in de eerste plaats een actie film met een goed verhaal dat je filosofisch zo diep kan maken als je zelf wil. Voeg daar de nog niet "The Onefiede" Neo erbij en je hebt actie scènes die geweldig zijn en nog binnen het "mogelijke" vallen. Niet te vergeten de prachtige special effects (de bullet time scène blijft geweldig) en de geweldige muziek.

    The Matrix Reloaded:
    De minste van de drie, al heeft deze film een paar van de coolste actie scènes die ik heb ooit heb gezien.

    Het verhaal ging naar mijn gevoel gewoon op een absurd tempo vooruit. Ergens had ik het gevoel dat het allemaal tergend langzaam ging, ging het langs de andere kant ook allemaal zo snel. Ook de acteerprestaties van Reeves kunnen me niet volledig overtuigen in deze film. Verder is het einde van film helemaal het dieptepunt van de film terwijl het midden van het einde (The Architect) dan eigenlijk weer een hoogtepunt is in het verhaal. Ander minpunt waaraan ik me stoorde was het soms zeer duidelijk gebruik van CGI. Natuurlijk onvermijdelijk in zo'n scènes, maar vond het zo opvallend dat het me gewoon stoorde.

    Heb gewoon telkens een vreemd gevoel na deze film, weet nooit goed wat ik er over moet denken. Had dat na dat ik hem voor de eerste keer had gezien en nu dat ik hem voor de Xste keer zie heb ik het nog steeds.

    Natuurlijk wel weer prachtige muziek, beter dan die van de eerste film.

    The Matrix Revolutions:

    Daar waar het balans in Reloaded naar filosofie/verhaal/actie wat zoek was hebben ze het in Revolutions imo gevonden.

    Het tempo zit terug goed, het gaat lekker snel en het blijft ook snel. De acteerprestaties van Reeves zit ook terug goed en is valt het CGI gebruik veel minder op (zal dan ook zijn omdat ze het "minder" gebruikt hebben).

    De pluim voor deze film gaat echter naar de muziek: gewoon weg prachtig _O_. Deze film heeft de beste muziek van de drie en beland dan ook direct in mijn top 3/4/5.
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    In deel 2 waren toch die twee broers die door dingen heen konden etc? dat vond ik echt een vet stuk. Moet eigenlijk de trilogie weer eens zien.

    Ik wil eigenlijk even schindler's list kijken binnenkort.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    1: Goed verhaal
    2: Super actie
    3: Mix van die twee maar niet de beste.

    En idd die scene op het plein is die CGI in deel 2 heel erg.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
  10. euphoria

    euphoria Guest

    Als de hoofdpersonen Koreaans zijn, jah ik weet niet. Ik zie liever een Europese chick of USA chick dan een koreaan op de set.

    Ik kan er niks aan doen, dat is gewoon mijn smaak...
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina