1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    nja ik hou ook niet van Star Wars, heb sowieso niks met ruimte dingen enzo, en vind het beetje vaag gedoe allemaal, maargoed snap wel dat er enrom veel mensen zijn ( nerds?) die dat hartstikke gaaf vinden.
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ik heb ook totaal niks met de ruimte enzo. Maar vind starwars gfewoon iets hebben. Star Trek en dat battle star enzo vind ik weer helemaal niets aan.
     
  3. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is jammer genoeg heel erg waar. Dit is echter heel vaak zo bij een serie films, omdat je bij het eerste deel allemaal theorien in je hoofd hebt hoe het verder gaat en hoe de wereld in elkaar zit enzo, maar in het vervolg blijkt dan dat dit helemaal niet zo is en dan ben je teleurgesteld. Zelfde had ik bij Halo --> Halo 2:mad:
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    The Hills Have Eyes
    beetje standaard horror kwa verhaal, ook niet echt super spannend, maartoch best vermakelijk.
    cijfer: 7

    [​IMG]
    Resurrection
    Deze film met Christopher Lambert, is in sommige opzichten zelfs zieker dan Saw, en het verhaal vind ik ook toffer. Als je van zieke films houd, is dit een aanrader. Het is in iedergeval 1 van mijn favorieten in het Thriller/horror genre.
    cijfer: 9
     
  5. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    oh, deel 1 is zeker een goede film :)

    deel 2 en 3 vinden voor deel 1 plaats, niet waar?
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Pulp Fiction: Had'm nog nooit gezien. Tarantino begind me wel te bevallen. Heb het niet voor dat type films, maar ik heb genoten van Reservoir Dogs en Pulp Fiction, dus... Ik hou er wel van dat er wat ziekelijke dingen worden getoond op een realistische manier. Te veel Hollywoodfilms komen niet meer realistisch over, maar dankzij deze geweldige screenplay deze wel.
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Pulp fiction rules!!!
    Geweldige film die eigenlijk nergens over gaat.
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    X-men 3: Geweldige film van hetzelfde kaliber als 1 + 2 kheb er echt van genoten en het einde geeft net nog een adrenaline boost erachter aan. Effecten waren echt geweldig en het verhaal stak goed in mekaar.
     
  9. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Anchorman: I can't believe I liked this... Ik moet van Will Ferrell niet veel hebben, maar eigenlijk viel deze film best goed mee. Vooral door de leuke cast.
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    The fast and the furious: Tokio Drift
    leuk vervolg, jammer genoeg niet van hetzelfde kaliber als de eerste 2 delen (beginscene is geweldig en echt het einde vond ik persoonlijk veel goed maken). zoals we gewend zijn vand de serie, een niet al te ingewikkelde verhaallijn en wat mooie auto's hier en daar (en ook heel erg lelijke!)
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Appleseed Net alvast even gezien, was vanmorgen binnen gekomen. Echt een vette film. Als je van anime en japanse films en van vette actie houd moet je em gezien hebben. Zeer vette actie scenes:cool: Vooral als je je surround set even open set;)
     
  12. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm appleseed *schrijf het op*

    Night Watch: Ik had er niet veel verwachtingen van. Er waren een paar mooie momenten in de trailer, maar erg super zag hij er niet uit. Naja, hij was slechter als ik verwacht had. Vooral slecht uitgewerkt, vind ik.

    40 Year Old Virgin: Word als een van de betere komedies van de laatste tijd gezien. Misschien is het niet mijn type humor meer, maar ik vond hem ook niet zo schitterend. Hij was niet beter als Anchorman, maar misschien vooral omdat hij een half uur langer was, en ik in een niet zo'n heel comfortabele stoel zat.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die ene weerman }:] 8) Die zo enorm dom is, :lol:

    Die de hoofdrol heeft in The 40-yo Virgin, en ook in Bruce Almighty speelde.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Anchorman owned _O_
    Will Ferrel is daarin echt schitterend. Het gaat verder nergens over, maar die kerel is prachtig, gewoon hele vermakelijke film. 40 year old virgin had ik ook al gezien, maar vond die nog best aardig.. niet grappig, maar zat meer inhoud in dan ik had verwacht van tevoren.

    Ben nu Lord of War aan het kijken. wel een aardige film tot nu toe, maar niet meer dan dat. Wel hele mooie intro en het verhaal is wel onderhoudend, maar niet bijzonder boeiend.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Hij krijgt ook zijn eigen spin-off van Bruce Almighty, Even Amighty
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Evan Almighty, klopt ja
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jarhead
    Het verhaal vond ik goed uitgewerkt, en gaf zo ie zo een mooi beeld van hoe het leven als 'Jarhead' (Lees: leeghoofd) is in het leger. Want het is allemaal niet zo spectaculair als de reclames op tv. Niet een standaard oorlogs film, maar wel 1 die bij mij een goeie indruk heeft achtergelaten.
     
  18. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    X-men III: The Last Stand: Ik ga akkoord met vele mensen als het gaat om melodramatic en cliché, want omg soms :p Maar coolste actie dat ik in een lange tijd heb gezien. Leuke cinemafilm, echt waar.
    De laatste scene had ik al gelezen en gehoord, maar was veel cooler toen ik hem zag _O_ Dit is niet echt een spoiler, maar het is te veel om te weten, anders heb je te veel verwachtingen

    Poseidon: Was beter als ik verwachte. Is zijn 5.7 op imdb niet waard. Hij's een 6 waard. Crappy op zich, maar als je'm in de cinema ziet, is hij toch spannend en fun genoeg. Soms wat TE onrealistisch, dat het gewoon storend maakt, maarja. Seriously, wie houd er nu zijn adem minutenlang in onder water, stress, paniek,... Toch viel hij goed mee.
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina