1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, Ok. Ik moet zeggen dat super film in mijn vorige reactie een beetje overdreven is. Ik vond de film wel ok maar niet echt super. Ik baseer mijn mening niet op wat imdb punten, hierop baseer ik welke films ik down eh koop. Een film met een 4 op IMDB koop ik vaak niet, daarintegen, een film met een 9 wel. Ik vind nummer #2 op IMDB, the Godfather gruwelijk saai. Ik snap hetgeen wat "goed" is aan de film wel, maar ik kijk hem niet nog een keer voor mijn plezier. Misschien zegt dat wat over het "niveau" waarop ik films kijk, maar des te meer over mijn smaak. Ik heb je (nerazzurri) niet afgeschilderd als iemand die er geen verstand van heeft, of alleen van actie films houdt mocht ik dat wel hebben gedaan mijn excuses daarvoor. Dat was namelijk niet de bedoeling.

    Ik ben 17, de definitie van een goede film is mij nog niet geheel bekend. Ik heb nog lang niet genoeg films gezien om een goed oordeel te geven over een film. Ik denk dat niemand genoeg films heeft gezien om een goed oordeel te geven over een film. Iedereen heeft een andere smaak. Een goede film zou dan naar mijn mening een film zijn die iedereen, onafhankelijk van iemands smaak, goed zou vinden. Ik ken deze film niet.

    *NERAAZZURRI*, doe dan is een top 5 van jouw favoriete (goede) films. En leer ons wat echte goede films zijn volgens jouw.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Onzin, jij moet het zo neerzetten: Punt blijft dat ik Crash een kutfilm vind.

    Een mening dus.

    Daarnaast heb ik alle films die jij opnoemde ook gezien.


    //edit

    A Clockwork Orange (1971) Dat vind ik nou de meeste vage/onzinnige/debiele film allertijden. Na 3/4 afgezet.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Helemaal mee eens. Werd gedwongen om hem te kijken op school, maar vond het ook een enorme kut film. Moest het boek lezen en er een toets over maken, toen ik die een paar keer niet haalde moest ik de film kijken.

    Het is dat ik niet weg mocht maar anders was ik zeker weten weg gegaan, want vond het een enorme kut film.
     
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    De enigste film uit jouw lijst die ik ken is Lost in Translation O-). Maar ik moet zeggen, het is wel een geweldig goede film. Het is toch knap om een film te maken waar eigenlijk niks gebeurd niet saai te laten zijn. Echt een topper! _O_
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt Zerkalo, The Battle Of Algiers en Le Mépris gezien? :emo: Waar gaan ze over dan? Zonder op IMDB te kijken hè ;)

    Ik ben bang dat het meer over jou zegt dan over de film, m'n zoon :+

    Het is misschien niet zo'n toegankelijke film, maar oh zo geniaal. Kijk anders eens Casablanca, misschien dat dat een mooie toegang kan zijn tot wat hoger aangeschreven films ;)

    Op school een film móéten kijken is natuurlijk bij voorbaat al niet leuk :D
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb vaak zat films gekeken op school, en dat was bijna altijd leuk. Dit was gewoon een te vage kut film om leuk te vinden.
     
  8. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja hoe ouder een film hoe beter ofzo moet ik hieruit opvatten. Stoer dat je veel wat oudere films kijkt en het helemaal de bomb vind. Andere mensen houden daar weer niet van.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    I.p.v. vanavond ben ik vanmiddag al naar 300 geweest (kwam beter uit). Damn wat een vette actiescenes _O_ echt van een ongekend niveau. Het eerste half uur van de film vond ik wat traag maar als de actie eenmaal begint weet je niet wat je ziet.

    Echt een aanrader die je trouwens wel gewoon in de bios moet zien. Op een gewone tv lijkt hij mij een stuk minder imposant
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zelfde mening als Tim NL. :)

    Alleen over het einde:

    Damn, wat had die komende veldslag nog graag willen zien zeg!! :eek:
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hoe ouder, hoe beter? Jullie zijn wel goed in woorden in de mond gooien hè? Jezus man.

    Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier echt 12 ofzo :):


    Maargoed, blijf vooral topfilms als Crash kijken. Als jullie daarmee aan je trekken komen, zoek het vooral lekker uit _0/ Ik kijk liever naar kwaliteit.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nu doe je het weer. Zet je mening nou niet altijd neer als feit.

    Ik vond A Clockwork Orange ook niet zoveel boeiends moet ik eerlijk zeggen. Crash ook niet btw.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het is een feit dat films als 2001: A Space Odyssey kwalitatief beter zijn dan CRASH e.d. :emo:
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Over oude films gesproken, ik heb last van jeuk...en nee het is geen soa maar heb weer eens Arachnophobia gekeken, en als je die kent dan snap je vast wat ik bedoel. En als je niet weet wat voor een film het is dan heb je toch echt een meersterwerk overgeslagen. ;)
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :emo:

    Dus. Ja en als er nou heel toevallig iemand rondloopt die Crash leuker vind moet je dat gewoon accepteren en respecteren en je niet zo aanstellen :thumbs:

    Dat is een regel van diet forum.. Héé, én een feit._0/
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij was ik degene die werd aangevallen op het feit dat ik CRASH een kutfilm vond, vrolijke Frans :emo:

    Je kan het ook omdraaien en de mannetjes die 'oude' films e.d. afkraken en over een kam scheren en mij omdat ik CRASH niet dig afschilderen als iemand die van actiefilms houdt aanpakken.

    En aanstellen? Ik heb me niet aangesteld en ben de enige die met normale argumenten is gekomen om mijn mening te onderbouwen wat betreft CRASH. Die kinderen hier heb ik nog geen argument zien noemen. Die prikken alleen maar op de man, zoals 'je houdt zeker meer van actiefilms' of 'alle oude films vind je zeker beter dan de nieuwe?'. Zij kunnen het niet hebben als ik aan 'hun' CRASH kom, dus wie stelt zich nou aan? Ik probeer me tenminste nog normaal te verdedigen. Dat ik m'n mening ombuig tot feit en er alleen daar over wordt gesproken (en er op de man aangevallen wordt) zegt genoeg over het niveau hier. Hou het inhoudelijk en zeg daar iets van, dat houdt het niveau ook een stuk hoger. Alhoewel, lager kan het amper :cool: Dus wat valt er nog te verliezen....?
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, ik vind inderdaad dat je je een beetje aanstelt. Maar goed, je hebt het volste recht om een film als Crash kut te vinden.. Net zoals iemand anders het heeft om jou te vragen of je alleen van actiefilms houdt ;)

    Maar goed je punt is wel duidelijk en ik hoop de mijne ook; Enige wat ik wilde zeggen is elkaars mening te respecteren. Al vind ik Scary Movie 2 de beste film ooit gemaakt ;)

    Nu weer ontopic bitte..
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik respecteer hun mening ook. Heb alleen geprobeerd om d.m.v. argumenten hun film af te branden. Discussiëren heet dat ;)

    Maargoed, ontopic lijkt me het beste plan idd.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    The Castle Of Cagliostro:

    HEt is geen recente film en het is een anime, maar ik heb hem nu al zeker 5 keer gezien. Wat een meesterlijke film! _O_

    Steven Spielberg heeft het niet voor niets "One of the greatest adventure movies of all time" genoemd. De animatie is al wat verouderd, maar de sfeer en de characters zijn gewoon geweldig. De muziek is ook heerlijk om aan te horen (heb ook de Lupin soundtrack op mn Ipod). Tijdloze film voor jong en oud, gewoonweg briljant.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    300 ; Wauw.

    Denk dat dat wel genoeg zegt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina