1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] éénmalig Formula Renault 3.5 (9-10)

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 5 okt 2016.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    verjaardag van mn vriendin.... ;)
     
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Oehh tof dit!

    Ik weet nog niet hoe mijn zondag eruit gaat zien maar ik probeer er bij te zijn :)
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat polsen over een vervolgcup lijkt mij slim! ik merk toch wel er ondanks eerdere positieve berichten, het keuze voor autobehoud niet overal goed bevalt.
    De reden dat ik zo voor de BMW ben, is omdat ik dan eindelijk dit seizoen kan laten zien dat ik beter ben dan @Rossi46 .. :p :p die loopt nogal op te scheppen dat hij zo geweldig is de laatste tijd, vooral als we FH3 spelen.. :D :D

    Tip: Nodig AL haar vriendinnen uit (zonder hun vriendjes) voor haar verjaardag. Vrouwen, vooral als ze bij elkaar zijn, gaan dan op een gegeven moment (meestal op het begin van de avond) beginnen met roddelen. Op het moment dat ze echt lawaai beginnen te maken, verdwijn jij stilletjes naar je eigen kamertje waar je de xbox opstart..

    Mijn ervaring is dat vrouwen binnen 1,5 uur na aanvang al volop aan de roddel zijn, deze tijd is te verkorten met een paar willekeurig geselecteerde flessen wijn... Dus investeer een paar belminuten in de vriendinnen van je vriendin, en een paar euro's in goedkope wijn en regel een paar grote wijnglazen en met 90 minuten heb jij tijd voor jezelf!
     
    NovaCaine, GoldPwnageNL en B Tender vinden dit leuk.
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Oei oei oei, deze auto voelt bruut aan.:thumbs:
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ach om het leuk te houden doe ik zondag wel mee.. Anders zit ik maar zo voor me uit te staren en te niksen.. Zal morgen ofzo wel ff voor een nummer kijken of maakt dat verder niet uit


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik wil wel #20, zit inmiddels op een tiende van Loyall zijn tijd incl. 2 foutjes na 6 rondjes oefenen dus het moet harder kunnen :)
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    @Crookk, Jazeker. Als het goed is krijgen we 15 okt. de sleutel. Even rustig installeren en dan ben ik er weer bij. Vrees dat er voor mijn racebank alleen geen ruimte is. Daar moet ik nog even een oplossing voor vinden, misschien zo'n opklapbaar racestoeltje.
     
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Heat 1: 25 laps
    Heat 2: 18 laps (inl. formationlapP

    Start heat 2 is o.b.v. uitslag heat 1, wordt een rollende start. Na spoon vangt de nr. 1 het veld op. Dan wordt er in lijn gereden naar laatste bocht (100 km/hr). De polesitter mag bij uitkomen laatste bocht t/m start finish de start bepalen.

    Puntentelling:
    -Kwalificatie: pole 5 ptntn, nr2: 4 pntn, nr 3: 3 pntn, nr4: 2 pntn en nr5 : 1 pntn.
    -Heat 1 en 2: nr 1: 16, nr 2: 15,14,13,12.......1. Bij gelijke uitslag is de 1e heat doorslaggevend.

    Let op pit entry, je mag de pits ingang nemen na het groene verdrijvingsvlak, zie filmpje:

    http://xboxclips.com/asjemenou75/30e2c4c7-bfab-44c9-ae56-d0ded5a6c279

    Let op: Tuning staat uit, maar als je voor deze auto een tune hebt aangemaakt en bij de pitstop strategy heb aangegeven dat je geen bandenwissel wilt hebben krijg je dus ook geen nieuwe banden.

    Pit stop is niet verplicht, alhoewel ik verwacht dat de bandjes het niet zullen houden tot het einde.....

    Succes
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2016
    Kimi NL, HRT WietHoK NL en loyallronin vinden dit leuk.
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nice!!

    ik ga zondag maar een beetje oefenen dan!
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ga er maar vanuit dat ik er morgenavond niet bij ben. Vrijdagavond en vanavond net ff teveel bier naar binnen getikt om morgenavond nog fris te zijn/zin te hebben... 8)
     
  13. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Normaal zou ik zeggen " 's avonds een vent, 's ochtends een vent" maar in dit geval is het meer " 's avonds een vent, de volgende avond gewoon geen watje zijn". Als je nog in staat was om dat berichtje te typen moet een virtueel rondje rijden ook wel lukken :rolleyes:.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    haha! :D

    Ik snap je bedoelt. Het is ook meer dat ik eindelijk eens wat aan m'n slaaptekort wil doen. Aangezien ik na racen op zondag altijd helemaal hyper m'n bed in stap, lijkt me dat niet zo verstandig. Da's alles.
     
  15. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Hmm oké oké amigo, ik snap je punt. Mijn reactie kwam voort uit m'n teleurstelling, want wie moet ik nou van de baan rijden om een relletje op het forum te veroorzaken??

    Ik heb er eindelijk aan gedacht om de xbox in de middag al te laten updaten! Misschien kan er iets vroeger een lobby mét tuning open zodat ik en de anderen die de DLC niet hebben ook hun pitstrategie een beetje aan kunnen passen?
    Of nu ik er over nadenk, aangezien Ross1 ":'-(ikkannietunen:'-(" Fum1 er toch niet is kunnen we de tuning snel aangooien! Heeft iedereen precies evenveel tijd in de 20 minuten practice om een paar last-minute aanpassingen te doen! :eek::D
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  16. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Je kunt natuurlijk ook gewoon de DLC kopen :p Alle DLC was laatst nog voor een tientje naar binnen te hengelen...

    Mocht je een opstootje willen forceren, dan moet je je focussen op Kimi. Drama gegarandeerd. Moet je wel een super goede dag hebben, want hij is eigenlijk altijd zoooooooooo ontzettend snel dat niets of niemand bij hem in de buurt kan komen :whistle:
     
  17. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Zo lang we elke week nog last hebben van connectieproblemen, force-feedback gezeik en andere bugs probeer ik mijn DLC-consumptie tot een minimum te beperken. Als ik dan Slightly Mad nog een keer wil spekken haal ik em liever op de pc :oops:.
    Maar Kimi, tja. Zijn strategie is anderen van de baan beuken voordat ze dat bij hem kunnen doen dus dat wordt lastig. :x
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Geen stream? =(
     
  19. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Nee moet je er maar bij zijn!!!:lol:

    Maar was wel leuk! We waren allemaal nog niet echt geoefend genoeg om heel close te racen, maakten te veel foutjes, maar als je een tijdje op een autolengte achter iemand zat kon het wel echt waanzinnig spannend zijn :thumbs:. Lachen!
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2016
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik zie dit nu pas en de koffie zit nu in mijn neus van het lachen. Bedankt!

    Gisteren was ik, net als alle andere racedagen, weer in topvorm. Schudde 1.27'ers uit mijn mouwen terwijl het hele veld moeite had met 1.25'ers. Uit sympathie heb ik in de eerste ronde Loyall maar voor laten gaan #wantikbenzo en de rest van het veld een beetje opgehouden zodat ik mij kon concentreren op het 2e worden, dat is namelijk de positie waar ik mij het meest op mijn gemak voel. Coldzero kwam nog een keertje dichterbij en ik was al klaar om hem een beuk te geven, maar door één of andere rare glitch ging iedere keer zijn DRS open op de meest verschillende punten op de baan, want dat was veel sneller ofzo. Nadat wiethok ook een lanceerpoging had gedaan op de curbstones in de laatste bocht en probeerde zijn formule Renault in de hoofdtribune te boren (jammer van dat hek! :D) kon ik P2 veiligstellen met 30sec voorsprong op Wiethok (na zijn pitstop).

    Ik, de geweldige coureur die ik ben, heb mijn 30 seconden voorsprong vakkundig laten verkleinen (met nog 13 ronden te gaan) tot 1,5 seconden op de finish omdat ik een pitstrategie niet zag zitten en met 0% voorbanden ook nog rustig mijn rondetijden van 1.29'ers kon rijden, ik ben immers toch het beste!. En zo, ondanks de dappere aanval van Wiethok in de laatste 13 ronden, ben ik op de 2e positie geëindigd, met krap 56 seconden tussen mij en Loyall!.

    Let op, bovenstaande tekst kan een enkele lichtelijk verdraaide feiten bevatten..



    Race 2 was echt het toppunt van mijn kunnen. Van P.2 gestart, na 2 ronden keihard achter Loyall aan rijden dacht ik nog serieus dat ik een kans had hem bij te blijven, ging echt heel lekker. 0.5 ronden later lag ik 4e door een spin (niet mijn fout uiteraard, maar de fout van de curbstone), nog 2 ronden later lag ik 7e. wereldstart!

    wederom door de DRS glitch van Coldzero een positie kunnen opschuiven en toen lekker kunnen time trialen. Wat is zo'n auto met veel downforce toch fijn! (dit meen ik wel!) en met eigenlijk niet al te veel fouten door kunnen rijden tot 2 ronden voor het einde. Daar maakte ik, net toen ik P5 had overgenomen een grote fout (sorry Wiethok van mijn kutreactie na mijn scheld-escapade) om vervolgens als 6e te finishen.

    Even zonder gekheid, ik vond het serieus vet! enige nadeel die kleeft aan deze extreme auto's is het extreme bandenslijtage voor mensen met controllers. Dus mochten wij ooit met Formule Auto's gaan rijden voor een cup, dan 2 dingen: 1. bandenslijtage uit en 2. Tuning aan! Deze auto's schreeuwen aan alle kanten dat ze getuned moeten worden. Mooiste voorbeeld was de versnellingsbak, die mocht veel langer.

    ik heb tenminste een strategie :D :p
     
    loyallronin, GoldPwnageNL en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina