1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] - BMW M3 GT3 CUP [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 2 sep 2015.

  1. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Nee lukt echt niet via me tel.. unsupported video krijg ik dan te zien
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Vond vooral deze heel vreemd. Zag er bij mijn replay nog vreemder uit door lag, maar alsnog. Replay van race 1 klopt sowieso voor geen meter, bij het onderste incident zat Beltoon namelijk ook tussen Loyall en ik (en de liveries zijn weer gedraaid).



     
  3. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik weet het ook niet.. ik heb bijde replays een paar keer versneld door gekeken alleen bij incidenten deed ik kijken.. ik zag verder ook niet hoe of wat tijdens de race. Dus ik moet het met de replays doen.. daarom had ik even clips gemaakt van de paar dingen wat me opviel.. zoals start race 1 bv, daar lijkt het of loyall zijn gas los laat ipv zijn rem

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  4. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Niet jouw fout hoor, ik had precies hetzelfde probleem. Bij mij stond in de replay asjemenou en Loyall op dezelfde startplaats. :lol:
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij de 2e replay ontbreekt mijn auto inderdaad.

    Even een korte samenvatting van mijn kant.

    1e race was helemaal kut. Mijn FFB stond heel raar, zo had ik nog nooit gereden. Omdat er een hoop gedoe was bij de start reed ik van P7 naar P3. Een spin was onvermijdelijk en toen zat Loyall vlak achter me. Die heb ik nog best wat rondes achter me konden houden ook al was ik ongelooflijk traag. Uiteindelijk moest ik hem toch er voorbij laten. Toen rustig uit konden rijden want Cr00kk reed ver genoeg achter me.

    2e race was iets minder kut. Probeerde mijn FFB te fixen, tevergeefs. Kon niet meer in de lobby komen wat me toch bijna een half uur aan ellende heeft bespaard.

    Moet er wel bij zeggen dat ik daarna even Wolfsburg - PSV ben gaan kijken, dat was niet veel beter.
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dan kloppen idd de replays niet.. beetje jammer dat jouw wagen dan weer niet te zien is.. dat gaf mij juist het idee dat er verder wel fair en clean gereden is.

    Wel klote man dat je die problemen met je stuur hebt en dat je race 2 er niet meer bij kon

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had het gistermiddag nog even getest en toen werkte het perfect. Was verkeerd ingelogd waardoor hij mijn controller als 1e apparaat koos. Controller uitgezet, toen deed mijn stuur het goed alleen stond hij op automatisch schakelen. Spel opnieuw opstarten en toen kreeg ik mijn party niet aan de praat. Na een harde reset was dat gefixed maar toen deed mijn stuur dus raar. Het is momenteel gewoon teveel gekut met een stuur, met momenteel bedoel ik 'al maanden'. Gisteren een half uurtje geraced en een uur bezig geweest om het aan de praat te krijgen. Het is dat volgende week de laatste race van het seizoen is, dan ga ik nog overwegen om er bij te zijn. Anders had ik wel de handdoek in de ring gegooid. Nog nooit een spel gehad waar ik zoveel tijd in heb gestoken zonder er iets voor terug te krijgen.
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    :lol:
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het gekke is dat ik van Crook dat soort problemen eigenlijk amper hoor. En die heeft volgens mij toch dezelfde setup als jij?
     
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Misschien ligt het toch aan die verlengkabel.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Cr00kk zei vorige week nog dat hij dacht dat zijn stuur kapot was, daar heb ik dan weer geen last van. Bij mij gaat er gewoon constant wat fout bij het spel.

    Verlengkabel voor de stroom? Ik heb 2 stopcontacten en 9 apparaten die erin moeten. Dat gaat wel erg lastig worden.
     
  12. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Leuk om die clipjes terug te zien, lekker een beetje nagenieten! Bij het vierde clipje was ik het die met m'n neus tegen Loyall z'n achterkant aankwam waarna we het grind in werden gestuurd, man wat baalde ik op dat moment (van mezelf) want dat soort situaties wil ik juist voorkomen. Ik denk dat iets vergelijkbaars maar dan erger tussen Loyall en UnitedArt gebeurde bij de start van de tweede race, het blijft haast onmogelijk om nog te corrigeren als je eenmaal aan elkaar geplakt zit (al is dat waarschijnlijk wel enigszins realistisch).

    Die eerste start zit er wel wazig uit, maar ik denk dat dat te maken had met de enorme lag-stoot die precies bij groen licht optrad. Sowieso was de verbinding gisteren, en met name bij de eerste race, niet al te best. Ik zag auto's voor me de hele baan over vliegen, crashen en over de kop vliegen, terwijl dat helemaal niet gebeurde. Denk toch dat de servers van PCars ons waanzinnige tempo niet helemaal konden bijbenen :p. De tweede race was gelukkig beter, hopelijk is het bij Spa weer helemaal goed.

    Verder heb ik het wel erg naar m'n zin gehad, een paar enorm spannende momenten meegemaakt waar ik vlak voor of vlak achter iemand zat. Het is een verraderlijk circuit waar vooral als je onder druk staat een foutje in een klein hoekje zit. De laatste paar rondes van de tweede race waar ik vlak achter Asjemenou zat waren voor mij één van de hoogtepunten van de competitie tot nu toe , ik was ietsje sneller (lekker verdedigd ook!) maar om er netjes langs te glippen was een flinke uitdaging. Jammer dat er achteraf toch contact geweest blijkt te zijn maar ach, I'll take it O-). Helaas lukte het me niet om de replay op te slaan, want dat stuk had ik wel terug willen zien.

    Ik heb in ieder geval weer erg veel zin in de race van volgende week, Spa is een circuit wat iedereen toch wat beter kent dan Zolder en volgens mij ook iets meer vergevingsgezind. Hopelijk doen er dan ook weer wat meer mensen mee en krijgen we daardoor een veld wat wat dichter op elkaar ligt dan gisteren, en met veel duels.
    Las ik nou goed dat er mogelijk wat regenwolken onderweg naar Spa zijn? Een bandenwissel tijdens de race lijkt me erg spannend en wel iets toevoegen, maar aan de andere kant vrees ik voor de uitdagingen die dat met zich meebrengt.:9 Ben in ieder geval erg benieuwd =).
     
    Rossi46 en Racerblade01 vinden dit leuk.
  13. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Die bug waar jij last van hebt waarbij de uitlijning van je stuur niet overeenkomt met de instellingen in het spel is zo ontzettend vaag, ik snap niet hoe je er aan komt en hoe je er vanaf zou kunnen komen. =(
    Maar ik zou toch eens kijken of alles wel helemaal goed gaat, door dat stuur aan te sluiten, er voor te zorgen dat ie op Mode 4 (900°) staat, dan dat de USB-kabel weer effe uit de xbox te trekken om bij het aansluiten zeker te zijn dat ie op volledige lengte zichzelf kalibreert, dan in PCars bij de Controls instellingen op Y te drukken om te instellingen te resetten, en dan de ingame-calibratie te doen. Gaat die wel helemaal goed, door nadat je het stuur volledig hebt gedraaid (even door de softlock heen duwen) op de juiste manier op 90° te houden (waarbij het nummer 900° zegt) totdat je op A drukt om te bevestigen?

    Het spijt me zeer maar ik vermoed toch ergens een user error, na al dat geklooi met die verschillende modes en calibraties zit er ergens iets scheef en moet je even bij het begin beginnen om dat te fixen. Misschien is het handig om even de nieuwe firmware te flashen, of misschien moet je toch de user-data van het spel helemaal verwijderen, maar ik zou er toch even achteraan gaan want van elke keer dat gezeik word je niet blij.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ga zo misschien wel even kloten. De vorige keer dat ik het probeerde, inclusief pCARS opnieuw installeren, deed hij het heel even. Toen ging ik in het spel het stuur calibreren en vanaf dat moment was het weer helemaal kut.
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik hoop dat het effect heeft. Zou jammer zijn als het racegroepje uit elkaar valt, door jouw stuur...!!!11!

    ;)
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha ja want ik houd natuurlijk de groep bij elkaar. :lol:

    Ga wel even mijn best doen. Belangrijkste is dat het racen gewoon leuk moet zijn. Laatste tijd is het voornamelijk een brok frustratie, als ik dat wil ga ik wel Fifa spelen.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ga pCARS maar gelijk even opnieuw installeren. Heb daarom even snel 2 clips van de start van de eerste race gemaakt. Eerste clip is vanaf mijn auto. Op mijn scherm maakte Rossi een duidelijke valse start, blijkbaar een groot lag probleem. Loyall heeft daarentegen een erg slechte start, dat zorgde voor wat problemen.



    Wat ook opvalt is dat nummer 1 t/m 4, behalve Loyall dan, een stuk eerder weg zijn. Er zit gelijk een gigantisch gat tussen de voorliggers. Dat zie je vooral bij de auto die voor mij start (Cr00kk). Mijn start was volgens mij gewoon prima, die van Cr00kk ook, dus dat verbaast me wel. Daarom even snel een clipje gemaakt waarin je goed kan zien dat de mensen voorin allemaal eerder weg zijn, dit kan volgens mij geen toeval zijn.

     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Even voor de duidelijkheid, een valse start had ik niet. Wel viel ik precies in het licht. Je ziet het ook in het 2e filmpje, de voortgang die ik daar heb is maar marginaal groter dan de voortgang van Wiethok en Racer. Dat de rest daar achter collectief slechter lijkt te starten kan inderdaad geen toeval zijn. Dat moet iets van lag of wat dan ook zijn.
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik snap dat je geen valse start had, maar zo zag het er voor mij wel uit. Daarnaast kon ik de auto's van Wiethok en Racer niet zien. Toen we startte zei ik al gelijk, iemand heeft een valse start. Waarschijnlijk kon jij net als Wiethok en Racer (en misschien loyal) gewoon wat eerder van de lijn. Omdat je daarnaast ook nog een goede start had viel het bij jou meer op.

    Net weer even pCARS gereden na de herinstallatie. Het lijkt erop dat het nu werkt zoals het hoort te werken. Hij past de draaicirkel automatisch aan per auto en het voelt weer een stuk beter. Heb na de herinstallatie alleen het stuur in-game gereset en de tire force wat lager gezet. Na de vorige herinstallatie ging het fout toen ik mijn stuur ging calibreren, toen was ik weer terug bij af dus daar kom ik niet meer aan.
     

Deel Deze Pagina