1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

  1. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Mijn batterij van de headset was in de hoofdrace leeg, waardoor m'n motorgeluid om de seconde werd vervangen door een stem uit m'n tv 8) Was nogal irritant, want toen moest ik naar m'n toerenteller kijken en slipte ik snel weg in de bochten.

    Welke bocht bedoelde je waar ik je niet zag Denvan? Ik was druk bezig met BIGGA inhalen wat niet lukte haha
     
  2. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik had vanmiddag gezegd dat ik misschien last had van concentratie problemen, ik heb nergens last van gehad :)

    Kwalificatie: Reed me persoonlijke snelste rondetijd, miste pole op 0.19 sec. Voor het eerst dat ik onder de 2.04 kwam.:)

    Heat 1: Goede start gehad, dicht achter AZT B Tender die zei: 'Ik laat je niet zomaar voorbij' en de bocht daarna ging hij wijd en was ik hem voorbij:+
    Later ging Nori hem nog voorbij na een klein foutje van Tender. Daarna voor mij doen relaxed naar de finish gereden en 1e geworden\o/\o/

    Heat 2: Voor het eerst dat ik achteraan starte (apart gevoel haha:+). Goede rollende start meegemaakt. Ging op het rechte stuk Nori voorbij, maar omdat ik iets later remde kwam hij weer voor mij uit. Toen bij bocht 4 en 5 Nori en Tender voorbij gegaan (die waren samen aan het knokken, zij gingen iets wijder en passeerde hun aan de binnenkant). Ik wou toen eigenlijk pitten maar omdat Denvan ook ging pitten, dus ik besloot om door te racen en het rondje erna te pitten. In het rondje ging ik Flavour en bijna nog Bigga voorbij. Kwam uit de pit net achter Denvan uit waarmee ik leuke duels had, dicht langs elkaar, op de achterbumpers zitten. 2 rondjes na mijn pit was ik Denvan eindelijk voorbij en had toen een vrije baan voor me. Rondje daarna de leiding overgepakt van de mensen die de pit ingingen. Daarna geen druk meer gehad en naar de finish gereden.

    Hele goede races gehad, zeker na een mentale klap:thumbs:
     
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Halverwege de laatste ronde. Omdat je zo met Bigga bezig was zat ik via een buitenbocht opeens aan je binnenkant en toen stuurde je in en ik kon nergens heen.
    Daar had ik misschien nog wel een plekje kunnen pakken maar het is wel goed zo.

    Leuke races gehad. Het ging een stuk beter dan verwacht alleen jammer van de 2 grote fouten in heat 2.
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    De uitslagen en klassementen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Mijn vraag is weer aan Flavour of hij deze foto's in de OP wil zetten:):thumbs:
     
  5. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ondanks dat er paar afwezigen waren heb ik toch twee leuke races gehad. Freaky ging wat harder dan bij het oefenen, dus toen ik er in rondje 1 van race 1 achter belande, duurde het vrij lang voor ik er langs kon. Hij maakte 1 foutje en ik profiteerde. Reed gelijk een hele snelle ronde en had op die manier ook een klein gaatje meteen. Ik had het idee dat het op meerdere plekken spannend was gedurende race 1.

    Volgens mij was dit met race 2 ook weer het geval. Erg jammer dat flavour en witteveen elkaar raakten, anders waren er mooie gevechten geweest, denk ik. Toen ik weer 2de achter freaky lag ging ik op rechte eind even helemaal rechts rijden om te pitten. Het doel was vooral om te kijken wat freaky ging doen. Was deze door gereden, had ik wel degelijk de pits bezocht en geprobeerd om net als op sunset in dat vrije rondje na de stop te gebruiken om voor hem te komen. Aangezien het toen lukte en sebring een langer rondje is, dacht ik dat het wel eens zou lukken.
    Echter ging freaky nog snel even de pits in, hij schampte het pit muurtje zelfs, bleef ik op de baan. Ik reed daarna een behoorlijk goede race met aantal rondjes in de 2:18 en zelden langzamer. Daarmee kon ik de triple zeker stellen :)
    2 leuke races gehad en ook goed gereden, minder fouten dan in andere races \o/

    Freaky nogmaals gefeliciteerd met het kampioenschap, enorm constant en goed gereden van je :thumbs:
     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Thanks Mental, jij ook zeer goede races gereden!:thumbs:

    Kwalificatie zoals verwacht, 2e achter Mental.

    Heat 1: Goede start, ging Mental meteen in bocht 1 voorbij. Leidde lang tot rondje 7, raakte de binnenkant van de kerbstone waardoor ik ging glijden en de leiding verloor. 2e geƫindigd:thumbs:

    Heat 2: Iets minder goede start, uitkomen laatste bocht iets te wijd maar hield mijn positie. Snel naar voren gereden. Flavour crashte vlak voor me neus, had ik wel geluk mee. Rondje 5 gepit wat mij uiteindelijk denk ik de overwinning gekost heeft, als ik er langer voorhad gebleven dan had ik het Mental misschien nog moeilijk kunnen maken.
    Ook deze heat 2e geƫindigd en het kampioenschap binnen gehaald:thumbs::thumbs::b::b:

    Morgen komen denk ik de uitslagen en klassementen op het forum
     
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    De uitslagen en klassementen:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    And the Championship Winner is:
    f1freaky
    \o/:+\o/​
     
  8. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Heb ze verwerkt in de OP. Gefeliciteerd en deze is voor jou :+. Kan je misschien in je handtekening zetten op het Forum :

    [​IMG]

    Ondanks dat de kampioen dan al bekend is voor de overige plekken staat nog lang niet alles vast. Beloofd een spannende race !
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Haha thanks, mooi gemaakt :+
     
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Kan mij hiervoor nog aanmelden ?
    En wat zijn de stats die de auto mag hebben en dergelijke ?

    Mvg Marcel,
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je moet de tune downloaden van volgens mij de storefront van AZT B Tender. Daar staan de tunes voor de Mercedes, BMW en Ford. :)

    Ooh en je kan mij en Divimus op Xbox Live toevoegen. Wij hosten meestal de races dus dat kan handig zijn om te joinen!
     
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja bedankt heb ze gevonden en heb jullie beide toegevoegt!!
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Let wel op dat als je wilt gaan oefenen dat je kiest voor de private race en met een reductie moet rijden van 15% op het vermogen :)
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    :) Zodra ik online bent zal ik je accepteren. Zondag 19:45 gaat de lobby open en zal ik je invite. Inderdaad let op de 15% reductie.

    Let ook even op dat Zondag de laatste race is. Je mag best even van de sfeer proeven maar ga niet als een gek om de punten strijden waarmee je andere misschien in gevaar kan brengen. Voor jou zijn die punten op dit moment toch niet meer zo van belang voor andere is het nog erg spannend in het klassement :)
     
  15. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Dat komt wel goed divimus!!
    Ik rij wel even mee om te proeven ;)
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    @Marcelinho_NL
    Wat voor racenummer wil jij gaan gebruiken en in wat voor auto ga je rijden.
    Ik hou namelijk de scores/uitslagen bij en moet dat invoeren in Excel :)
     
  17. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Nummer 23 had ik aangegeven in het aanmeld topic. Was geen probleem geloof ik.

    En ik rij in de Bmw. toevallig nog een foto nodig van de paint ?
     
  18. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Oh ja, best wel handig als ik ook naar dat topic even keek, slecht geslapen haha.
    Paint is niet nodig, die zien we vanavond wel!
     
  19. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Haha kan gebeuren!!
     
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Klopt, dat is het nadeel van het uitgaansleven, dat je af en toe slecht slaap
     

Deel Deze Pagina