1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM "The Golden Years" Championship [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 2 feb 2013.

  1. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Haha daar ben ik al tijden geleden mee gestopt met het uitgaansleven :p
     
  2. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Na ook goede kwalificatie niet echt geweldige races gehad. In de sprintrace zat ik in de eerste 2 rondjes slordig te rijden en kon freaky er langs. Daarna wel op zijn bumper gezeten, maar hij maakte zijn foutjes op plekken waar het kon, omdat hij zelf dan de binnenkant voor de volgende bocht had. Erg goed gereden van freaky uiteraard.

    Hoofdrace kwam ik maar langzaam op gang. Ik had beetje pech met het inhalen, want ik kwam pas bij rondje 10 bij witteveen op plek 3. Ik had al het idee dat het krap zou worden met de pitstop ivm flavour, waar ik dan ook achter belande. Toen ik hem voorbij was zat freaky al op ruim 4s, dus ook al reed ik nog een paar goede rondes, met name een 1:52.89x (met 0.2 verlies in 2de sector zelfs), hij was niet meer in te halen.
    Al met al twee erg knappe rondjes van Freaky! Erg knappe afsluiter voor hem op zijn kampioenschap.
    Tot de volgende cup! :thumbs: (misschien ;))
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Marcelinho heb vooral in Heat 1 erg leuk met je kunnen rijden. :thumbs:

    Kwalificatie ging niet echt. Kwam erg laat op een cleane ronde. Ook was het niet de tijd die ik graag wou. Had met het oefenen gezien dat een 1.55.xxx wel haalbaar was maar kwam daar een seconde boven te zitten

    Heat 1 ging in het begin redelijk. Halverwege begon ik alleen slordige fouten te maken waarna Asjemenou me inhaalde. Achter hem even leuke tijden kunnen zetten maar Asjemenou reed vrij makkelijk van me weg. Toen werd het even spannend met Marcelinho maar na wat gewisseld te hebben van positie is hij toch nog voor me geeindigd was erg spannend :d

    Heat 2 leek het mij dat ik veel tijd had verloren. Zakte vrij snel aardig terug maar toch nadat iedereen zo'n beetje gepit had zat ik er toch redelijk dicht bij. Rene daar nog in kunnen halen en Asjemenou voorbij gegaan. Ook nog Denvan geprobeerd maar dat lukte helaas niet.

    Vond het leuk om de Cup te organiseren! Had het af en toe heel erg druk met school waardoor alles wat vertraagd ging.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2013
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Gisteren erg leuke races gehad :)
    Goede kwalificatie, reed mijn persoonlijk beste ronde 1.53.800
    Heat 1 ging erg goed, had de druk bij Mental er flink opstaan en door een paar kleine foutjes van hem was ik hem in ronde 2 al voorbij. Daarna heeft Mental flink de druk erop gehouden, had idd best wel 'geluk' dat ik foutjes maakte op de stukken waar je foutjes kon maken zonder iets te verliezen. Onder hevige druk naar de finish gereden en 1e geworden. Heerlijk de druk erop gehouden Mental, hou ik van:+:thumbs:
    Heat 2 ging ook erg goed, had een sterke openingsfase, was Mental al voor de 2e bocht voorbij en kon toen mijn opmars naar voren beginnen. Ging best wel goed, met name toen Divimus en Denvan wijd gingen en ik 2 posities naar voren kon schuiven. Daarna Flavourlicious voorbij gegaan en toen een tijdje geknockt met Witteveen, waarbij het me 2 rondes kostte om hem voorbij te komen. Erg leuk duel gehad tussen hem en mij.
    Daarna makkelijk met een kleine voorsprong van 2 a 3 seconden naar de finish gereden en 1e geworden:thumbs::thumbs:

    Hele leuke cup waarbij erg hard geknokt werd om de posities! Op naar de volgende (Level 2) cup;)
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Waren voor mij de 2 leukste races van het kampioenschap. 5e algemeen gebleven maar GoPro Racing gelijk gezet met M.A.D. :)

    Heat 1 redelijke start. Had wat moeite met kwalificatie maar mocht vanaf plek 5 van start. Denvan zakte wat terug waardoor ik naar plek 4 kon. Vanuit die plek werd mijn pace steeds beter en vond ik aansluiting bij witteveen. In de slotfase wat druk uitgeoefend maar kwam er niet langs.

    Heat 2 was super! Mij pace lag prima en ik had door een goed pit strategie weinig last van traffic en geen schade. In de slot fase kwam ik voor Mental uit op plek 2 maar mijn pace zakte wat terug. Mental, die super hard ging, kwam er nog voorbij. Kon nog prima pace houden om plekje 3 te pakken. :)

    Dank aan de organisatie!
     
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Morgen post ik het definitieve klassement en de uitslagen van de laatste race. Vandaag geen tijd voor gehad
     
  7. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Wat was dat weer even een verademing na Grid. Morgenavond de laatste Grid race en daarna snel in het doosje opbergen en laten verstoffen en weer terug naar Forza. Ik had trouwens wel ff moeite met aanpassen!!

    Erg leuke races gehad! Marcellino mooie aanvulling. Freaky Gefeliciteerd met het kampioenschap!. De organisatie bedankt voor de DTMcup!!!

    Aan allen fijne vakantie,

    grt A.!!


    VV Loyall !!!:)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2013
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dankjewel Asjemenou!

    De eindklassementen en uitslag:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Deze keer maken wij ook een Rookie of the Season bekend:
    Dit is de winnaar:
    Witteveen
    Gefeliciteerd!​

    [​IMG]
     
  9. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Hmmm beste prive ford :p
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Zo zie je maar weer, Je inzet word beloond. :+
     
  11. Witteveen

    Witteveen Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor deze prachtige bokaal voor rookie of the season.
    Bedankt voor de organisatie van de goed georganiseerde races.
    Ja en dan bedankt voor het thuis team die mijn ondersteunde in mijn strijd met thee.
    Dank.
     

Deel Deze Pagina