1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb genoten van de meeste races. Bedankt Flavour!

    In het vervolg zal ik me niet meer inschrijven voor compo's. Ik wil wel af en toe een race meepikken als dat geen probleem is (als de lobby vol zit heb ik natuurlijk pech). Ik heb gewoon geen zin meer om elke dinsdag (of welke andere dag dan ook) te binden aan 1 game. En aangezien het klassement mij toch geen zak kan schelen.... Zo krijg ik toch een beetje meet vrijheid en kan.ik Forza spelen als ik daar echt zin in heb.
     
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Jaha, wat een come-back!!! Leuk om jullie even te spreken. Maar is nog even wachten dat ik mijn stuurtje heb, hopelijk deze week of volgende week, kan ik meedoen aan de Megane cup, als er plek is.

    Lekker ouderwets om Tender in mijn nek te krijgen.........sorry,...... en als ik dus ff een sabbatical neem blijkt ineens dat je wel met 4 wielen buiten de baan mag rijden :p......

    Tot zondag en anders tot snel. grt P
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Haha voor die specifieke bocht hadden we de regels inderdaad een beetje verruimd. We dachten dat, nu jij er nog niet meereed, dit wel zou kunnen hihi ;) ;)

    het was een beste klapper.230 km per uur. 64 meter per seconde, vlak over het heuveltje, er was geen ontwijken meer aan. Voor t kampioenschap geen enkel gevolg, maar ik denk qua snelheidsverschil wel de grootste klapper van t seizoen (en een zeer narrow escape van cold op de problemen). Laten e t maar op n memorabele rentree houden ;- ;) no gard feelings :)
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Vol verwachting klopt ons hart voor de eindstand. ;-)
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vanavond
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zo, daar is ie dan. Moest nog het een en ander regelen als kleine mini beloning. Er is nog best veel verandert in de standings na de laatste race. Gefeliciteerd AZT B Tender voor de super dominante overwinning van de algemene en PRO klassementen! Maar ook Novacaine heeft sterk gereden en lawaai net achter zich weten te houden in het SEMI klassement. Die twee reden vaak lekker mee met de PRO's voorin en hebben hun plekje daar verdient! En ook PimSmeets was erg snel in het AM klassement en liet in de tweede helft van het klassement een erg sterke groei zien! Als beloning voor de overwinningen krijgen deze drie heren een speciale GT3 badge voor op het forum! De badges worden binnenkort aan je account toegevoegd en zijn te zien naast je posts. :)

    Iedereen bedankt voor het meedoen. Het was weer een leuke cup met veel gevechten. Zelfs met de lag problemen (en mijn probleempjes met het stuur icm Forza) heb ik genoten! Vanaf nu speel ik wat minder Forza terwijl ik belangrijke fases in ga met mijn eigen bedrijf. De game die ik maak wordt ontwikkeld voor de PC maar er zijn plannen en gesprekken om richting consoles te gaan! Logischerwijs kost het erg veel tijd om te ontwikkelen en dat is de afgelopen weken de reden geweest voor de kleine vertragingen in de standing updates. Ik zal vast wel aanschuiven bij de Renault though aangezien het een te leuk groepje is om te missen! Cheers en tot zondag!


    De final standings:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    pim_smeets, B Tender, Ron76 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Toch leuk dat ik dit seizoen 3 overwinningen heb behaald, ondanks dat ik veel moeite heb met Forza 5. Wel leuk dat het op de Formule 1 circuits echt een stuk beter gaat dan op de andere circuits. Silverstone goede kwali maar nog de onervarenheid met het spel en een disconnect...
    Yas Marina geprofiteerd van de aanrijding tussen Tender en Coldzero en een heat gewonnen.
    Spa had ik na een tijdje de goede pace te pakken en kwam bijna gelijk aan Tender zijn snelste tijd en was gelijk aan ColdZero. Kan ik toch niet vaak zeggen;);) Voordeel lag wel denk dat ik Eau Rouge goed kon nemen zonder dat de ronde dirty werd. Dat heeft wel geholpen :)
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wauw, een eigen custom GT3-Pro-Batch! Superbedankt Flavour! :) En spannende ontwikkelingen bij jullie spel, indrukwekkend! :)

    Het einde van het seizoen is een mooi excuus om wat excel-grafiekjes uit het klassement te trekken!
    [​IMG]
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Wat betekent SDp?
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Standaard Deviatie populatie (was geen ruimte om het uit te schrijven :'-(). Soort van gemiddelde (absolute) afwijking t.o.v. je gemiddelde.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dus hoe lager dat getal hoe constanter je rond je gemiddelde score rijdt.
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Precies!! Ik denk dat hij bij Coldzero met name omhoog schiet, vanwege zijn pech op de Nordschleife.
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik snapte het al niet waarom ik daar zo hoog scoorde maar nu je standaarddeviatie zegt begrijp ik het. Normaal noteer je dat toch zo: gemiddelde +/- 14,05?
     

Deel Deze Pagina