1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben nu nog even aan het eten maar ik kom er zo aan!
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Sorry Denvan en Tender dat ik in eens weg was. Me xbox liep vast en had geen zin om hem weer op te starten ;)

    Was leuke avond!
     
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Als iemand een replay mist dan hoor ik het wel!
    Ik dacht dat Divimus al wat had gestuurd?

    Jammer van Menno en de eerste race. Beter dat mijn teamgenoot me eraf tikt dan iemand anders. :+
    Desondanks zeer tevreden over deze 2 races.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Een prima raceweekend achter de rug, met maximale punten in kwalificatie, sprintrace en hoofdrace! :) :)

    De kwalificatie ging boven verwachting goed. De tijd die ik reed had ik nog niet eerder gereden en daardoor mocht ik achteraan starten voor de sprintrace. Daarin wist ik uit de problemen te blijven en daarmee langzaam naar voren te schuiven. Toen Menno zichzelf en Denvan per ongeluk elimineerde bleven alleen Bigga en Loyal voor me over die op het rechte stuk een makkelijke prooi vormden.

    In de hoofdrace continue in gevecht geweest met Denvan en meerdere malen van koppositie gewisseld met hem, totdat hij na een kusje tegen de muur het tempo niet meer kon volgen en ik iets meer lucht kreeg. Daarna de race uitgereden zonder problemen. :)
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nou, toch nog een superrace gehad ondanks dat ik eerst niet van plan was om mee te doen.. Veel geoefend en dat resulteerde in een mooie 3e positie in de kwalificatie.. Ondanks de slechte uitgangspositie voor de sprintrace, zag ik er totaal niet tegenop en had ik er zin in om serieus te gaan huishouden en plekjes te winnen.. In bocht 2 van de sprintrace viel het allemaal wat tegen waardoor een goede klassering onmogelijk was. ik had namelijk nogal wat schade opgelopen(88% zijkant en 93% voor) zonder dat ik wist waardoor het kwam.. ik bekijk nu net de replay en dit is er gebeurd:

    Start en ik vertrek van de 7e positie en rijdt in het midden van het veld met rechts van mij Flavour en links van mij Coldzero(na bocht 1). er wordt netjes op tijd geremt en veel ruimte gelaten en in bocht 2 kom rijdt flavour wat naar buiten waardoor ik met mijn rechterhoek van de voorbumper, zijn achterkant tik. hier ontstaat echter geen schade voor mij of flavour en gaat ook helemaal niet hard.

    we zitten allemaal met veel ruimte klaar voor de volgende bocht. Omdat coldzero naast de baan zit stuurt hij wat naar binnen waardoor flavour ook naar binnen stuurt. ik volg Flavour en samen gaan wij over de curbstone in de binnenbocht samen met corvette #1 die onze lijn ook volgt. Coldzero houdt vervolgens de binnenlijn die hij heeft ingezet(ik denk dat hij flavour niet gezien heeft) en flavour laat de auto weer naar buiten lopen om van de curbstones af te komen. Flavour komt met onderstuur in de zijkant van coldzero terecht en deze toucheren waardoor flavour scheef op de baan komt en ik hem raak met mijn voorkant(schade 9% aan beide zijkanten) waardoor ik afrem en corvette #1 weer in mijn achterkant komt en ik weer tegen flavour aan knal. hierdoor teveel schade om een goede positie neer te zetten.

    Coldzero had wat meer naar buiten mogen rijden, maar flavour zat volledig in zijn dooie hoek dus ik denk dat hij hem gewoon niet gezien heeft.. jammer maar helaas..

    Hoofdrace ging lekker, al vrij snel bigga kunnen pakken waarna ik 4e lag. Menno een hele tijd achterna gezeten tot en met ronde 16 ofzo en toen begon het echte gevecht. in de bochten was ik sneller en op het rechte stuk was hij weer sneller. toen 2 ronden keihard lopen vechten wat erg clean ging en zeer leuk was. toen de 3e positie gepakt en na een paar rondjes weer afgestaan aan bigga. toen maakte bigga een foutje door de curbstone te hard te nemen en zijn lamborghini even op 2 wielen in de muur te parkeren waardoor ik hem kon passeren.
     
  6. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik had hem inderdaad al naar asjemenou gestuurd. Flavour weet ik niet zeker omdat toen m'n xbox vast liep
     
  7. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Thanks!
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb in de GT2-cup (en misschien ook in de andere XBW-cups) nog nooit iemand zo hard van de baan (in de muur! |:- ) zien gaan als Asjemenou in de sprintrace. Ik denk dat we blij voor Asjemenou moeten zijn dat het geen echte auto's waren waarin we onderweg waren.

    |:-
     
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ja jij zat eerste rang volgens mij, met +260 Kmh, sideway de banden in......Lichamelijk gaat het allemaal weer beter,loop nog wel met een neckbrace om, maar mijn ego heeft wel schade opgelopen.

    [yt]2Dv1piAXXr0[/yt]


    Dacht dat Bigga veel verder naar achteren zat zoals de ronde ervoor en dat ik gewoon mijn lijn kon houden, maar nu ik de herhaling ff heb gezien ben ik van mening dat het echt wel zelf-eliminatie was. Bigga ik zal je de schade formulieren toezenden en hopelijk heb je er niet teveel last van ondervonden.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb een dubbel gevoel over de race.
    Achteraf ben ik erg blij dat ik met de controller toch met de race mee kon doen en geen ongelukken heb veroorzaakt.
    En toch wat punten gescoord.\o/
    Was afgelopen vrijdag en zaterdag begonnen te oefenen met de controler omdat ik besefte dat ook de laatste coureur punten krijgt.
    Ik kon echter geen raceplaatsen serieus verdedigen omdat ik bang was de controle te verliezen en een ongeluk te voorzaken.
    In de hoofdrace zat ik achter Divimus, en kon ik bij hem aanhaken.
    Af en toe kreeg ik de indruk dat ik op sommige sectoren sneller was, maar ik durfde geen echte aanval in te zetten en door te zetten omdat het risico te groot werd. Want dan gaat het om de fijne motoriek met de controler en dat heb ik niet.
    Ik raakte hem enkele keren licht en besloot toen maar om het zo te laten.
    Mijn concentratie was iedere ronde gefocused op
    shift down: blauwe knop
    shift up : rode knop
    gas: rechter hand/rechter wijsvinger
    remmen: linker hand/linker wijsvinger.

    De kramp in de rechter duim kwam gelukkig pas tijdens oefenen met de WTCC/BTCC auto's.
    Zo dadelijk maar een begin maken met de team Nitro Circus 3D livery op de Honda ciVic voor de BTCC/WTCC.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Weet je nog dat we elkaar gisteren met oefenen tegenkwamen:
    [yt]cmvvFTFB4WU[/yt]
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Goed bezig, laat maar zien als je wat hebt:D
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    ik kon aardig voor je blijven tot dat ik een keer de muur raakte. Was in sector 3 elke keer bang dat je een aanval ging inzetten. Geloof dat je het 1x echt geprobeerd heb. Was ook continu bezig met binnenkant verdedigen.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ben eerst bezig met Nitro circus logo.
    Dat komt prominent aanwezig op de livery.
    Dan wat research voor nog wat andere custom stickers.
    Ik bekijk foto's van de film.
    En dan het basis livery design.
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Zou het niet nice zijn om zondag na de race even de auto's op een rijtje te zetten zodat we er een groepsfoto van kunnen maken..
     
  16. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben erg benieuwd wat de huidige stand is.
    Het gaat er erg om spannen wie er kampioen gaat worden en de strijd om de 3de plek gaat ook erg close worden.
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    +1
    EDIT: =>Beter alleen niet op de Schleife doen, slechte foto's daar vaak.

    +1
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Iedereen word toch doorzichtig met stil staan? Of is dit in te stellen
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is in te stellen.
    Collisions: always on
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Kijk de Class 1 dan joh. Niemand is veilig!


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    Tussenstand met de verwijderde scores:


    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina