1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] FIA GT2 Championship [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 2 aug 2012.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    \o/\o/\o/
    [​IMG]
    \o/\o/\o/​

    Wat mij betreft was de GT2-cup een erg geslaagde cup waaraan ik elke week met veel plezier heb deelgenomen! Er zijn natuurlijk wel eens dompers als dingen niet zo gaan op de baan als je misschien hoopte, maar die momenten zijn te verwaarlozen tov alle leuke gevechten die ik gevoerd heb. :)

    Met een mooie kalender, prima organisatie (dank daarvoor, Asjemenou en Flavourlicious!:b:) maar vooral een leuk deelnemersveld waren eigenlijk alle ingrediënten voor een succes aanwezig en dat is de GT2cup dan ook geworden vind ik.

    Dat ik uiteindelijk de meeste punten heb behaald is daarbij mooi meegenomen (en ik ben er best een beetje blij en trots op moet ik bekennen! :) ), maar nooit het hoofddoel geweest om mee te doen! Dat is en was altijd om gewoon een lekker potje te racen met gelijkgestemden (jullie allemaal dus!).

    Ik kijk nu al uit naar de WTCC/BTCC cup en de Clio-cup!

    EDIT: Mooi om te zien dat de vier 'klassements-winnaars' elk in een andere auto reden (Ferrari, Ford, Lambo en Corvette)!
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2012
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik wil ook nog even de organisatie bedanken. Heb er veel aan door al die georganiseerde cups. Kan ik een beetje afkijken voor het BWTCC.

    Dat ik kampioen ben is leuk meegenomen maar voel me niet echt kampioen. Tuurlijk was de sprint richting Asjemenou leuk maar helaas was Class 2 niet echt actief meer de laatste tijd. Desalniettemin (wat een woord) heb ik veel plezier beleefd aan het gewoon meeracen van de wedstrijden en daar gaat het om.

    Kijk uit naar de volgende cup's! :)
     
  3. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had helaas problemen met me modem die er opeens mee ophield
    Vandaag komt de nieuwe al gelukkig
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Er waren allerlei theorieën waarom je plots weg was!
    De interessantste was dat je eigenlijk stiekem een van de kindjes van Loyall was en plots moest overgeven ;)
     

Deel Deze Pagina