1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] GT3 (endurance) cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 2 mei 2016.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik baseer m'n lijst gewoon op de mooiste liveries :cool:
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik op geluid :p
     
  3. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik zie het vanzelf wel.. had liever gewoon 1 vaste wagen genoemd en klaar hahaha.. Bentley blijft opzich leuk maar daar is zonder tune niet mee te rijden.. daarbij denk ik dat veel mensen de zelfde keus zullen maken en er daardoor dus wagens bij iemand komen die die helemaal niet gekozen heeft

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Bovenstaande is correct!

    en nog even voor de duilijkheid

    Diegene die in dit topic als eerste reageert (21:00 uur wordt goedgerekend, 20:59 xx niet) wordt als eerste behandeld. Diegene met de volgende post als 2e etc etc.

    Dan met betrekking tot de hulpmiddelen en het wel of niet verplichte pitten: TBA.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Kimi reed gisteren in de AM al een 2.01.3. Zelf kwam ik in de Audi tot een 2.01.9. Nu is Silverstone natuurlijke een erg lang circuit en is het niet gek dat de verschillen wat groter zijn.

    Hoop toch wel dat er wat mensen voor een DLC auto gaan. Er zitten maar 5 auto's (zonder Ginetta) in de cup. Dus als we met 10 mensen zijn en niemand kiest een DLC auto, dan heeft nummer 11 een probleem. Met de Ginetta rijdt je echt voor spek en bonen mee. De AM en de M3 zijn voor mij geen optie dus dat wordt dringen morgenavond.
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gisteren later op de avond ook een 2.01 gereden met de Corvette en een lage 2.02 met de R8. Dus het kan allemaal wel.

    Aston Martin had ik veel bandenslijtage mee. Corvette niet en de R8 ook niet.

    R8 is behoorlijk stabiel en zeker een overweging voor mij.

    Z4 ga ik niet eens proberen. Ik wil niet horen dat als ik kampioen word ik voor de makkelijke auto gekozen heb.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Mag tunen wel of niet?? Zit toch best nog wel wat verschil tussen de wagens volgens mij

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nee

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  9. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik moet vandaag nog de hele dag werken en morgen vertrek ik op vriendenweekend. Paar kratten pils wegtikken en als ik geluk heb kan ik zondag om half 8 lezen in welke auto ik het moet gaan doen... kwartiertje practice... ouch. Voor het laatst in een GT3 gereden met de RUF Cup.

    Hebben we schrapresultaten? :lol:
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zie deze cup nu net. Als ik het goed begrijp staat assitst op real, dus als een gekozen wagen adjustable assists heeft, kun je zelf kiezen of je ze aan/uit hebt staan tijdens de racedag?
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Mmm dan ga ik toch nog wel twijfelen of ik mee doe.. verschil in de wagens kwa wegligging en snelheid is er ckers. En dringen om een wagen schiet ook niet op als iedereen tegelijk reageerd met de zelfde wagens

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  12. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    To be announced ;)
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bij met name endurance-races kan het denk ik geen kwaad om bij het kiezen van de auto je niet blind te staren op alleen de hotlap-rondetijd-mogelijkheden, maar ook naar hoe comfortabel je in de auto rijdt en hoe stabiel hij (voor jou) is.
     
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Natuurlijk is er een verschil. Daarom zijn er ook diverse tracks uitgekozen zodat elke auto wel sterker is op een bepaalde baan. Het wordt daardoor ook een tactische keuze. De limiet van 2 deelnemers per auto kan nog wel eens wat frictie opleveren maar dat zien we morgen wel. Ik ga bijvoorbeeld niet 5 zondagen racen met een auto die ik niet lekker vind rijden.
     
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Jah maar dat is het dus.. ik weet niet of ik morgenavond om 9 uur met de tel ofzo in me handen zit.
    Ik staar me ook niet blind op de hotlap maar op rijgedrag en weet ckers dat die wagens morgen gelijk pleite zijn om 9 uur.. vandaar het tunen gedeelte.. dus nee ik twijfel nog of ik mee doe

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    In ieder geval is iedereen weer bezog met project cars
    Is er een tijden overzicht van de auto's tijdens oefenen op circuits
     
  17. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    "Kunnen pushen" vind ik leuker dan outright speed. In een default RUF bijvoorbeeld zou ik niet mee doen, maar zolang ik moet rijden in een auto die me niet elk hobbeltje van de baan probeert te gooien, heb ik er zin in.

    In het kader van deze zin is een tagronde wellicht handig. Wie hebben hier nog niet gereageerd?

    @ruud_p @Racerblade01 @DutchOwnage @Crookk
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik had gereageerd. :p Maar ik denk niet dat ik meedoe.
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    GT3 leeft altijd wel, hoop dat de lobby goed vol zit want dat is bij endurance wel belangrijk. Helemaal op de lange circuits. Vind het grote aanbod van auto's ook wel leuk. Kan je in ieder geval nog je auto de schuld geven... Behalve als iemand in dezelfde auto veel sneller is natuurlijk. Wil niet op de zaken vooruitlopen maar kan het geen kwaad om 4 auto's per klasse te hebben? Dan is er sowieso variatie en kan iedereen toch in de auto rijden die ze willen hebben.

    Nu je een stuurtje hebt speel je zeker alleen nog maar iRacing? :lol:
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Sinds ik een stuurtje heb, heeft die meer tijd gespendeerd in Frankrijk dan bij mij thuis.
     

Deel Deze Pagina