1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Mazda MX-5 Miata Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door noriCeramic, 14 feb 2012.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb er zin in vanavond. Heb eergister mijn rj45 vervangen en alles gereset en kom weer alle lobby's in dus ik hoop dat het goed gaat. Road America is één van mijn favoriete tracks dus ik hoop dat ik nog wat puntjes kan pakken. Gezien de breedte van het circuit kon het weleens fijn inhalen worden met veel actie's.
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Vanavond de laatste. Tijd om alvast wat geld te verzamelen voor de aanschaf van de volgende auto. Dus bij deze:

    [​IMG]

    ZGAN.
    Km-stand: weinig, voornamelijk circuit-kilometers. Verder puntgaaf. Kosten nog moeite zijn gespaard gebleven om deze Mazda in top-staat te houden, zowel visueel als onder de kap.

    PM voor bankrekeningnummer :+



    Net nog wat zitten oefenen. Kwam tot 2:27.1xx clean. Wat zijn jullie tijden?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Die foto hierboven is op een vervelende manier heel toepasselijk vandaag...

    Dubbelpech:
    Onderweg naar Tilburg (naar m'n Xbox) interpreteerde ik het stopteken van een agent verkeerd. Waar zij bedoelde dat ik rechtsaf een parkeertterrein op moest (alcolholtestfuik) passeerde ik haar over de rechterrijstrook (met de gedachte dat ik werd gewaarschuwd voor een ongeval verderop op de linkerrijstrook. Toen ik nog geen vijf seconde later een motoragent de weg op zag draaien wist ik hoe laat het was... Omdraaien en meekomen. Eerst blazen (niets aan de hand, ik drink+rij nooit samen), maar wel een prent helaas, en niet zo'n kleintje...

    340 Euro!
    Ik heb nog uitgelegd hoe ik de situatie interpreteerde, maar uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat ik een stopteken van de politie heb genegeerd, met kostbare gevolgen.

    De vertraging die dit opleverde zorgde er tot overmaat van ramp voor dat ik te laat kwam voor deze race :mad: :mad: :mad:


    EDIT:
    Ik overweegde nog om een iets andere route (door het centrumv an Tilburg) te nemen, als ik dat had gedaan had dat me heel wat bespaard.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  4. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    @ B tender flink balen dat je boete hebt gekregen. @ lirky sorry voor de 1e heat had moeite om de auto onder controle te houden. Iedereen van de organisatie bedankt voor het opzetten van deze cup
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    2x 9e vandaag. De Mazda kan de deur uit. Ze heeft haar diensten bewezen.

    beide heats voor mij niet zo spannend. Al was Heat1 niet onaardig de laatste 2 rondes. Aanvankelijk continu op zo'n 60/90 meter afstand van Lircky gereden, tot aan ronde 8. Toen was het al gauw een goeie 100m. Toch kon ik 'm net in de laatste bocht van de laatste ronde inhalen. Volgens mij door een stuurfoutje van zijn kant. 2e heat ging op zich niet verkeerd. Tijdje 7e gereden, mar toen kwam Menno in mn nek hijgen. Hij en tracks konden me uiteindelijk voorbij.

    Bedankt voor de leuke cup. Hou van veel grip, maar toch was deze Mazda een hoog fun gehalte.
     
  6. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb rol ik nog net de top 10 binnen! Joepie! :)
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ga gelijk maar even de scores doen, ben ik daar ook weer vanaf ;)

    Geen mooie top 3 image zoals Flavour had gemaakt. Heb de tijd hard nodig om de nieuwe cup op te zetten qua artwork.
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    *************
    Had ik helaas toch een soort van helderziendheid in mijn post op het DTMcup-topic.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  9. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55

    Allereest, bedankt voor de massale opkomst tijdens deze cup! Het was weer een geslaagd "seizoen".
    Op de laatste racedag zijn er nog wat verschuivingen in het klassement. Tot de volgende cup!

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Toch nog top 5 binnengeslopen.
    Road America race: Ik had het geluk dat ik de problemen kon ontwijken en de problemen mij niet opzochten. Wel erg leuke battles gehad.

    Samenvatting Miata cup:
    Voor de zondag cups weet ik van te voren dat ik 1 tot 3 races zal moeten missen ivm werk in het weekend. Baal dan verschrikkelijk als ik niet kan meedoen.

    Al met al waren de races toch leuk.
    Alleen op Fuji en Laguna Seca Heat 1, bakte ik er niks van met deze auto. Resultaat was meer geluk dan wijsheid.
    Op de rest van de circuits had ik meer gevoel met de auto en kon ik wat meer aanhaken.
    Vanaf Nordschleife begon ik eigenlijk pas goed aan de auto te wennen.


    Toch eindconclusie: Fijne cup geweest hoewel ik eerst twijfels over deze auto had.
    Omdat ik steeds beter met de auto overweg kon vond ik het toch zonde dat de Miata cup voorbij was......Totdat ik in de Subaru WRX '05 reed na de hoofdrace op Road America.:D:D\o/:D_O_
    Gauw weg met de Miata.:+
    Een bedankje aan de organisatie voor de tijd en moeite die erin is gestoken.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  11. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde hier maar ik kwam net goed weg *) had meid als agent even lief lachen en gewoon mee werken wat grapjes maken en kreeg alleen waarschuwing
     
  12. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    tja heat 1 5 plekken verloren door een fail actie van tracks, maar omdat hij direct zijn excuses maakte hiero is dat reeds vergeven, maar wel zuur reed op een mooie 6de plek.

    heat twee werd ik voorbij gereden door een paar snelle dudes waarvan ik schrok en op het gras kwam en spinde helaas pindakaas...

    vond het een leuke cup, heb de eerst paar races niet mee kunen doen.
    Heb wel erg veel zin in de volgende cup!
     
  13. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, kon er afgelopen zondag helaas weer niet bij zijn. Die 4 gemiste races hebben me toch wel wat plekken gekost in het klassement.

    Het was zeker een mooie cup en die kappersauto viel reuze mee (stiekem toch een fijne auto) :)
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Erg jammer dat de cup weer voorbij is, heb er toch wel van genoten ook al lukte het vaak niet om mee te doen. Zelfs zondag met open NAT lukte het niet om te joinen dus ik hoop dat het de komende cup beter gaat. Wanneer moeten we ons eigenlijk inschrijven?
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Er zijn in ht 'cup 4' topic een aantal die zich hebben ingeschreven, maar een echt topic is er niet.
     
  16. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgt nog
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Gefeliciteerd Nori! Ik heb helaas wel een aantal races gemist, maar ondanks de moeilijke auto vond ik het toch een erg leuke en uitdagende cup! Complimenten aan de organisatie!
     

Deel Deze Pagina