1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Scirocco R Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2012.

  1. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik hoop dat ik er volgende keer ook bij kan zijn, mijn vriendin wil ook wel meedoen dus steun van huis uit heb ik al ;) Wel leuk om eens wat gezichten te zien en de namen ipv gamertag. Keep up the good work boys
     
  2. Rovaro2

    Rovaro2 I am the Stig!

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut een geslaagde middag. Uiteraard ook aan Bassie dank voor organisatie!
    Ik sluit me aan bij Asjemenou dat we er zeker een vervolg aan geven. Ook om een compleet beeld van de groep te krijgen gezien de thuisblijvers op zondag.

    Dagje Zandvoort met z'n allen lijkt me ook wel wat (DTM of ADAC GT Masters) al is de DTM behoorlijk prijzig en de GT Masters zijn binnenkort al in het weekend van 4-6 Mei. Overigens wel beter betaalbaar: 12,50 met toegang tot de paddock en onder andere ook races van de Dutch Supercar Challenge en de duitse Formule 3.


    Weet een van jullie trouwens wat voor type karts we reden? Op google vond ik iets van Sodi GT4 met Honda GX200. Heb alleen geen idee van de pk's en topsnelheid.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  3. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je precies weten?

    Welke karts ze precies gebruiken weet ik niet. Ik meen gelezen te hebben dat de top van hun karts 60 km/h is, maar dit zal wel een begrensde top zijn.

    Dat ze een GX200 motor hebben is goed mogelijk.

    Bij Pottendijk hebben ze karts met 6,5 pk en een top van 70km/h met, wat lijkt, vergelijkbare Honda motoren
     
  4. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben nergens op de site vermeld staan wat voor karts het zijn.

    Jongens geen probleem, ik heb het ook naar mijn zin gehad :)!
     
  5. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Even nog een aanvulling op het McDonalds Topic (je moet erbij zijn geweest om het te begrijpen), mijn gameverzameling (exclusief de oudere pc games en special editions)

    [​IMG]
     
  6. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy moly, je hebt niks gelogen!

    Ik snap nu ook je "Ja, die heb ik ook in mijn kast staan" een stuk beter lol!
     
  7. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF / OMG / HOLY CRAP
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, die foto komt uit de gameshop :D Vind dat ik soms al veel games heb ;) Maar verkoop ze dan ook regelmatig weer.
     
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
     

Deel Deze Pagina