1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Seat Leon Supercup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 21 okt 2011.

  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ja zal er maar 3 rondjes uitgetrapt worden, terwijl je op een mooie 6 plek reed met mensen voor je die nog moesten pitten. dus alles wat jullie hier typen is niet relevant ;)

    Op naar de peugs, lekker botsen! Heb me gisteren trouwen nog mooi vermaakt met de andere races, lache man!
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Na die onnodige beuk van Tracks789 (hij kwam in 1e bocht door eigen toedoen ver in het gras terecht en dan moet je rest van verkeer op de baan voor laten gaan en niet volgas terug de baan op) probeerde ik mijn auto weer stabiel te krijgen en mij te positioneren voor de bocht naar links na de eerste bocht. Ik stuurde een beetje naar rechts om de apex van de tweede bocht goed te kunnen aansnijden. Ik zag wel dat ik rechts naast/achter mij auto's had.
    Daarom stuurde ik inderdaad ietsjes eerder naar links om ruimte te houden voor de auto's die rechts van mij de bocht gingen nemen.
    Maar naar mijn mening binnen de marge van de normale racelijn en aanvaardbaar compromis gezien de racesituatie.. Ik heb jou helemaal niet gezien omdat jij in mijn gameview niet te zien was.
    In slo mo was jij op het moment dat ik instuur en van richting verander niet op het beeld te zien en nam ik aan dat er links achter mij, niemand kort op mij reed . Ik wilde ook niet te lang wachten tot er wel iemand in beeld kwam en dus te dicht was genaderd.
    Maar op welke racelijn zou jij dan tijdens exit bocht zijn uitgekomen als ik er niet zou zijn geweest? Ik wilde vlak voor aansnijden tweede knik in de eerste S-bocht zoveel mogelijk links uitkomen om de sweep naar rechts te maken.
    Sorry als ik niet met alles rekening heb gehouden. Maar ik denk dat als ik achterom had gekeken ik de bocht had gemist omdat de gebeurtenissen te snel achter elkaar kwamen in de eerste rechtse bocht en het naderen tweede bocht naar links . Na ons kontakt werd ik als een flipperkastbal heen en weer gestuiterd.
    Ben echt benieuwd wat anderen van het incident vinden. Ter lering ende vermaak. No hard feelings hoop ik. Altijd bereid om sorry te zeggen. Sorry!!
    En misschien is het ook wel niet meer belangrijk voor de anderen en alleen maar voor ons. In ieder geval alvast, sorry. (2x al)
    Mijn korte samenvatting race was in eerst bocht te voorzichtig, tweede bocht mogelijk te gretig met als resultaat flinke schade en na pitsstop bij de eerste bocht een versnelling te veel terug geschakeld naar de 2e. Motorschade.
    Dacht dat ik in zijn 5 zat was met duffe kop al vergeten dat ik gepit had en dus nooit in de 5e kon zitten.:+
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  3. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb er geen problemen mee omdat je me niet zag. Anders gingen we gewoon naast elkaar de bocht door.
    Ik wou toch alleen ff je mening weten.

    Misschien dat ik minder schade had. Jij ook overigens.
    Maar ik zou geen 3de zijn geworden.
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik wil een uitspraak van het internationale race gerechtshof zodat ik een betere coureur kan worden.:+ Wie wordt mijn advocaat?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Wie heeft de herhaling an zal de racende rechter deze zaak is onder de loep nemen :+
     
  6. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb hem op mijn storefront staan.

    LoyallRonin ik heb totaal geen problemen met jouw!
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    :b: Nee tuurlijk heb ik ook geen probleem met jou en is alles niet bewust opzettelijk gedaan om de ander zwaar te benadelen. Dit weet ik absoluut zeker. Ik vind jouw ook leuk en aardig. :+
    Maar het is wel te gebruiken om duidelijkheid te krijgen over een raceincident Zodat ik er van kan leren. Ik zit nu te denken dat ik alleen maar kan hotlappen en niet racen.
    Het gaat om de race/situatie en niet zozeer wie er bij betrokken zijn.
    Ik wil duidelijkheid over de situatie. Want stel in het geval dat ik jou wel had gezien , had ik jou dan voor moeten laten gaan, of de bocht ruimer moeten nemen of kon ik gewoon mijn racelijn behouden omdat ik voor lag? Of is het feit dat ik jouw niet zag tijdens insturen doorslaggevend?
    Graag een onafhankelijk oordeel zodat ik in de toekomst niemand benadeel door onkunde of onwetendheid.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  8. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb het even bekeken net.

    Denvan is nog niet in beeld bij LoyallRonin en zit er ook dus niet naast. Alleen LoyallRonin stuurt iets te enthousiast in (waarschijnlijk omdat je die kans wilde pakken) en daarom zou je met vier wielen op het gras komen wat niet echt de ideale racelijn is. Als je hem iets minder scherp had ingestuurd dan was er misschien een minder harde botsing geweest of had Denvan nog kunnen reageren.

    Aan de andere kant zat Denvan er nog niet naast en had hij misschien een wijdere lijn kunnen kiezen van te voren.

    Ik vind het gewoon een race incidentje en bovendien richtte LoyallRonin ongeveer 12% schade aan bij Denvan en Denvan 6% bij Loyal als ik het goed heb.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011
  9. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat was gelukkig haast niks.
    Ik had al 34% schade aan de achterkant door Exionche...
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    sorry ik kon ook niet remmen want iedereen zat achter me..
     
  11. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    :lol:
     
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    O.k. Ik ben het eens met deze uitspraak van de racende rechter. Redelijke argumenten. Race incident. Zaak voor mij afgedaan. Dalijk lekker racen.\o/
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Yeah, ik ook!
     
  14. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Al met al (mijn mening), een geslaagde cup. Veel geleerd, vooral geleerd met andere mensen te rijden. En leuke nieuwe mensen ontmoet (op de baan dan :p)
    Heeft de zondagavond toch een leuke kleur gegeven :)

    PS. wie krijgt er nu de poedelprijs over de 5 ronden genomen ??
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    _O_ Die moet ik onthouden!
     
  16. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ja goeie idd!

    En verder idd leuke clubje petrolheads bij elkaar!
    Soms net een stel zeikende wijven, maar dat maakt een goed huwlijk!

    Was eigenlijk wel benieuwd of jullie naast Forza ook echt compleet autogestoord zijn! Ike namelijk wel!
     
  17. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet. Ik heb totaal geen verstand van auto's, maar vind het gewoon leuk om te racen.
     
  18. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeer vereerd dat ik in de automotive branche werk. Auto's = fantastisch_O_

    ps, wie is Ike ? ^^
     
  19. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat nog even de herhaling te kijken van gister, en toen kwam ik dit tegen vlak bij start/finish .....

    [​IMG]
     
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ja zag ik ook, volgens mij is dat Lircky in het paralelle universum _0/ en o ja, ik weet inderdaad niet veel van auto's, maar volg wel bijna alles op race gebied, met name de coronelletjes....
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2011

Deel Deze Pagina