1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Slow & Steady Sunday Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Dex, 9 mrt 2016.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha ja ik vroeg me dit ook al af, misschien moeten we elke maand zo'n poll maken? Mij maakt het niet zoveel uit. Al is de kans dat ik donderdag bier aan het drinken ben aanzienlijk groter dan op zondag t/m woensdag. Al was de opkomst bij de zondag cup toch wel erg mager, misschien is het daarom niet onverstandig om het een keer op een andere dag te gaan rijden. In april zijn er 2 CL rondes, misschien zijn dinsdag en woensdag dan niet de beste dagen om te gaan racen. Natuurlijk kijkt niet iedereen voetbal, maar ik wel.
     
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Dit.

    De poll zei woensdag, maar dan missen we toch 3 man die we er graag bij hebben. Tot nu toe niemand gehoord die zondag sowieso niet kan, dus ik zeg we doen 'm op zondag. Ik heb alleen die banner op m'n werk gemaakt en heb die .psd niet meer, dus die blijft mooi staan :9
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Daar gaan m'n live Nascar Sprint Cup races op zondagavond... :'-(

    Nee hoor, is prima, zondag it is! :thumbs:

    Nog even over het format:
    • Is bekend hoe random een random startgrid is?
    • Is het wellicht leuk om toch een pitstop te verplichten in de lange race? Het zijn tenslotte allemaal korte baantjes, die niet overdreven vol zitten met inhaalmogelijkheden. Middels een pitstop kun je dan tactisch nog wat leuks uitproberen (of hopeloos de mist in gaan). Zeker gezien ik verwacht dat het veld dicht op elkaar zal zitten. Ik vond de verplichte pitstop altijd wel een spannende factor.
     
  4. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Mij maakt het verder allemaal niet uit.. denk alleen wel dat veel nu zijn afgehaakt omdat de Ruf zelf een klote auto is.. anders hadden we vast op Zondagen ook wel meer racers gehad

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dex en Rossi46 vinden dit leuk.
  6. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ja, over die pitstops heb ik nog zitten twijfelen, idd met de reden dat je het als inhaaloptie kan gebruiken als je achter iemand klem zit die neeeetttt iets langzamer is.

    We doen 'm er wel bij voor de 1ste races :)

    @Beltoni haha, awesome
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Mijn nummers:

    Formula Rookie #1
    Ginetta #83
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik heb destijds niet op zondag gestemd, omdat ik het relaxter vind om die avond vrij te houden. Dus met mij erbij zitten we al op 12 stemmen ;) Ook verwacht ik dat @DutchOwnage niet op zondag gestemd heeft, omdat hij vast zondag Studio Sport wilt kijken. Maar nu Feyenoord weer ouderwets aan het kloten is, gaat die vlieger vast ook niet meer op :whistle:
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Alvast mn nummer "reserveren", nummer 79. Rest volgt nog. Sta op punt van vertrekken voor weekendje weg.
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat neemt hij dan maar op. De titel kunnen ze toch niet meer pakken dus we missen niets.

    Voor welke auto is dat? Bij de Ginetta is dat nummer al gereserveerd. De aangewezen nummers staan in de OP.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vat m. Het zijn de nummers van de liveries. Komt goed.
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Met dank aan Kimi nog ff snel het filmpje bekeken. Mijn nummers zijn

    Rookie nr. 35 (Sheriftizer)
    Ginetta nr. 71 (Fresnel)
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Was even vergeten dat bij Forza iedereen zich met zijn racenummer aanmeldde :)
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wellicht omdat niet iedereen die heeft gereageerd in de poll interesse heeft n deze cup en het daarom te kort door de bocht kan zijn om blnd te varen op de poll. :)
     
  15. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    yaahhhhhh!!!! op woensdag doe ik m......... ow zondag la ma:'-(
     
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik denk dat dat vooral te maken heeft met het feit dat er op woensdag al een tijdje niets is gebeurd en die leden dus niet heel erg actief zijn op het forum nu. Autogespot bijvoorbeeld.

    En de antwoorden zouden helemaal niet afhankelijk moeten zijn van of het een leuke cup is of niet.

    En Fuzzy dus.

    Vind het nogal snel om gelijk weer van dag te switchen.
     
  17. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Er is maar 1 datum belangrijk in dit verder kloterige k** seizoen en dat is 24 april a.s. De bekerfinale;).

    Goed, ff zonder gekheid nu. Ik doe ook weer mee, casual rondjes rijden/ ouwehoeren is meer mijn ding. Zal zo snel mogelijk m'n nummers doorgeven.
     
    HRT WietHoK NL en Rossi46 vinden dit leuk.
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    3 (ondergetekende, @ColdzeroNL en @Surreallistic ) van de negen concreet ingeschreven mensen (Fuzzy meerekenend bij die 9) hebben aangegeven dat de woensdag voor hen helaas niet uitkomt. Dan is het toch niet zo verwonderlijk dat andere dagen voorzichtig bespreekbaar gemaakt worden? Maargoed... de poll zegt woensdag, dus woensdag it is ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2016
  19. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Asjemenou

    FRookie: #9
    Ginetta: #18
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ga één dag aan het werk, zonder op mijn telefoon te kijken en direct 3 pagina's erbij gespammed.

    Ik ben zowel op zondag, als op woensdag beschikbaar. Dus jullie zoeken het maar uit

    (Voorkeur heeft wel zondag)

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina