1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Slow & Steady Sunday Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Dex, 9 mrt 2016.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    Omdat tapatalk geen poll weergeeft. :)
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zoals jullie lezen kan ook Kimi niet op woensdag :p

    Grapjeee niet boos worden dames <3
     
    Dex, Rossi46 en Kimi NL vinden dit leuk.
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zoals ik het zie, is het vrij simpel. Ja, de meesten hebben aangegeven op woensdag te kunnen (al is die poll niet helemaal zuiver, zie ook mijn beschikbaarheid op zondag welke niet in de poll zit verwerkt). Echter, dan vallen steeds dezelfde mensen buiten de boot. Dat is niet tof. Dat Fuzy nu de Sjaak is, is ook niet tof, maar we kunnen niet altijd iedereen tevreden houden. Doen we de volgende gewoon weer op woensdag (of een andere dag :+).

    Wel leuk, gelijk al discussie voordat we überhaupt een meter gereden hebben :lol:

    Wie zijn de stewards bij deze cup? O-)
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heet Rutger, dus ben geen Stuart..

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Griep is hardnekkig, maar ik voel mij nu al ietsje beter.
    Koppijn en keelpijn zijn al wat gezakt.
    Niet meer chagrijnig.
    Ik vind alles o.k. voor wat betreft de cup.
    Ben niet moeilijk.:)
     
    B Tender en Rossi46 vinden dit leuk.
  6. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    We moeten trouwens wel even kijken of een pitstop op Sakito National überhaupt mogelijk is. De pitstraat is daar bijzonder kort. Er zijn volgens mij wel 16 pitboxjes, maar de AI maakte er alsnog een beetje een rommeltje van toen ik dat gisteren wilde testen.
     
  7. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik! :D (iedereen die mij een tikje verkoopt is de week daarop gebanned)

    Zoals ik het nu tel kunnen 3 vaste deelnemers niet op woensdag en 1 iemand niet op zondag. Van @Racerblade01, @Crookk, @Dave 130R, @ruud_p, @NovaCaine en @sv3nnie weet ik het nog niet eigenlijk, maar de meeste hiervan deden wel (soms) mee met de RUF cup.
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Anders toch aan een Maandag of Dinsdag gaan denken.
    Hoe meer racers hoe leuker!!!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Bespreekbaar, ja. Maar de dag werd alweer veranderd een paar uur na de aankondiging, lijkt me niet echt voldoende tijd voor iedereen om een duitje in het zakje te doen.

    Maarrr... Fuzzy, Autogespot en wie dan ook die heeft aangegeven niet op zondag te kunnen is nu al de sjaak bij de RUF cup. Dan is het toch juist logischer nu weer naar de woensdag te gaan? Ik kan verder wel gewoon op woensdag en zondag, maar ik heb wel het liefst een zo vol mogelijke lobby. De poll geeft aan dat woensdag de beste gelegenheid daarvoor is en eerlijk gezegd zijn de Wacky Wednesday en huidige RUF-cup daar ook bewijs van.

    En nogmaals maar eens de vraag: race 3 is een random startopstelling? Als dat de intentie is, zou ik toch een korte qualifying erbij doen (wat mij betreft 5 minuten) want de host start dan altijd eerste.
     
  10. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Voorlopig heb ik mijn project cars controller aan de wilgen gehangen, zal de game pas na de zomer weer op proberen te pakken. In ieder geval tof dat jullie nog aan me denken.
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Met alle respect naar Loyal - die heeft er zeker zijn beste bedoelingen mee gehad - maar ik zie de RUF Cup niet echt als een opvolger van de vorige Woensdag Cup. De opkomst in die cup rijmt ook niet met jouw poll. Of is die nu ineens niet meer leidend? :p

    Verder wil ik niet voor Autgespot spreken, maar die heeft volgens mij nergens aangegeven niet op zondag te kunnen. Wel dat hij de komende periode erg druk is en zijn aanwezigheid sowieso onzeker zal zijn (daarom staat zijn stuurtje nu ook bij mij).
     
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Waarom niet? Iedereen die zondagmiddag heeft gestemd heeft meegedaan aan de zondagcup behalve Lapje, maar die heeft volgens mij nog nooit meegedaan.

    En autogespot heeft dat wel aangegeven, in de poll namelijk. :+
     
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Dat wist ik niet! Thanks voor de heads up. Korte kwali ervoor it issss.
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zondagmiddag? We hebben het over de avond, toch?

    Net ook even contact met Autogespot gehad. Woensdagavond of zondagavond is hem om het even. Dus ik zou toch nog maar eens goed kijken naar hoe zuiver je poll daadwerkelijk is... :p

    Oh trouwens, wil je nog mijn teamgenoot zijn met de Rookie? :lol:
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Geen idee waarom ik middag schreef. :confused:

    Hm, als dat zo is is de poll niet helemaal waarheidsgetrouw ingevuld inderdaad. :'-(

    En prima. :)
     
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Het zal me een rotzorg zijn op welke avond we gaan racen.. zolang er maar lekker veel mensen mee doen!! Dat maakt het tenminste leuk

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
    Rossi46 en Beltoni vinden dit leuk.
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Net even wat oefenraces met de IA gedaan. Althans, pogingen daartoe... :D Want man-man-man, wat kunnen open wieltjes tricky zijn. Verder wel ontzettend gaaf racen, met die sigaren op wielen.

    Dat brengt mij direct tot een belangrijk én controversieel punt. Als de open wielen in elkaar gaan haken, dan bestaat de kans dat de auto gaat rollen. Het kan dan ook voorkomen dat je ondersteboven terecht komt. Als je dan geen reset-knop op je controller/stuur gemapt hebt (wat ik standaard niet heb) dan is je race direct klaar.

    Dus, wat vindt men ervan om zo'n reset-knop te verplichten? Hoe krom dat wellicht ook lijkt, want normaal gesproken vind ik zo'n knop een regelrechte cheat.
     
  18. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Hee, leuk zeg! Ik ga m'n best doen om er zo vaak mogelijk bij te zijn, nummers geef ik later nog wel door =).
     
    B Tender en Rossi46 vinden dit leuk.
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wie missen we nou nog? @Racerblade01 laat als vanouds weer duidelijk van zich horen, maar heeft zich vooralsnog niet aangemeld ;) @Dave 130R durft niet :D @ruud_p is druk, maar die komt wellicht nog wel om de hoek kijken. @DutchOwnage heeft zoals gebruikelijk vooral geen haast om zich met wat startnummertjes vast te leggen :p Is @NovaCaine al van de party?
     
  20. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Zo te zien heeft @Rossi46 ook behoorlijk veel zin in deze cup :+

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina