1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Slow & Steady Sunday Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Dex, 9 mrt 2016.

  1. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    [​IMG]
     
    loyallronin vindt dit leuk.
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Raceday al!

    Godver, ik sta nog drank weg te tikken op dit tijdstip.

    Ik Ben morgen niet fit FYI

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit is mijn partner in crime :cool:

    [​IMG]

    Hier met z'n voorganger (beetje spijt dat ik die de deur uit heb gedaan)

    [​IMG]

    hahaha! :lol:

    Lekker verleden heb je :+ Pas nou op man... Je bent een keer de Sjaak. Ik ben ook al 2x door het oog van de naald gekropen :F:

    Over je bandjes. Plat is duur zeg :confused: Ik heb 225/45/17 en dat is toch een stuk goedkoper.

    Wellicht dat deze site je nog wat tientjes besparing op kan leveren: http://www.bandenspotter.nl/
     
    Dex en B Tender vinden dit leuk.
  4. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Hele vette fiets man!
    Twijfel zelf ook nog over een motorrijbewijs. Ik weet dat motorrijders het lame vinden als je zegt dat je bang bent om te vallen, maar ben nu zo vaak net te ver gegaan met een auto... Met 4 wielen een dijk af vliegen is toch wel chiller dan op 2 volgens mij :whistle:

    En heb 'm gewoon besteld bij de dealer. Werkt een hele chille monteur daar die 'fan' is van de Corsa en weet wat 'ie doet. Samen met hem ook na de klapper even de ophanging e.d. nagekeken, zonder kosten. Service die ik daar kreeg is echt vrij zeldzaam, dus daar leg ik graag een tientje of 2 extra voor neer :)
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Gave fiets! Moet zelf ook maar eens een keer zo'n ding aanschaffen. Want elke zomer begint het te jeuken om te gaan rijden. Rijbewijs ook al bijna 5 jaar in de Pocket maar nog nooit wat mee gedaan.

    Mijn monteur is vrij druk, vloekt veel en heeft een nadrukkelijk Twents accent, hele irritante vent
    Goede Service is trouwens zo bepalend, ik koop al mijn onderdelen voor de volvo's in Lochem bij een auto materialen zaak. Die mannen achter de balie kennen mij, doen niet moeilijk als ik iets kom terugbrengen en laten mij ook gewoon dingen meenemen om te passen en als het niet past weer in te leveren, Super handig en Fijn dat zoiets dichtbij zit.

    Afgelopen vrijdagmiddag een hele lading onderdelen besteld voor mijn nieuwe motorblok(krukaslagers, drijfstang lagers, koppakking set, zuigers, zuigerveren, kopbouten, etc), zaterdag ochtend al gewoon binnen. Overal 25% korting op en afgeleverd aan de zaak.

    Kreeg er 5L Eurol olie bij, oliefilter en een spandoek "Made in Sweden" van Thule bij, omdat ik volvo's heb.

    Ontopic:
    Ik Ben brak, vanavond Ben ik er wel maar niet in topvorm!




    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    03.50 uur tot race
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    3:20 to race :) Hopelijk houd mijn torretje het langer vol dan die van Max
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    3 uur tot race

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    B Tender vindt dit leuk.
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik denk dat ik het niet red om 8 uur, 1e race zal ik wss missen.

    2e hopelijk er wel bij.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  11. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Was weer een machtig avondje jongens!

    Weer pole met de Ginetta... fijne bak :D Helaas gespind terwijl ik aan de leiding reed en viel ver terug. Toen super mooi als een warm mes door de boter! Met de angst voor plakken bleef wonder boven wonder elke inhaalactie goed gaan. Elke poging lukte en kon zo toch nog naar het podium. Helaas het gevecht met Loyall om de leiding zelf weggegooid, maar zo toch nog een toffe race gehad.

    Race 2 lekker op z'n Rosbergs haha. Pole, vrij snel een gaatje en lekker gecontroleerd naar de overwinning :D

    En waar in race 1 alles lukte qua inhalen, ging in race 3 alles mis. Met op de valreep nog een tikkie van achter in de laatste chicane van de laatste ronde, met een penalty tot gevolg, waardoor ik op een paar 100 meter voor de finish nog door 3 man ingehaald werd :F:

    Was een heerlijke cup jongens! :thumbs: Uitslag e.d. volgt nog.

    Wie zet de volgende op?
     
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Loyall voor de zoveelste keer gf met de #1 spot!!! @Dex thnx voor deze leuke cup.. met veel gevloek ckers wel genoten van de mooie gevechten :)

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  13. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nounou, ik denk dat in ieder geval 1 coureur het reglement nog maar eens moet doorlezen. Verliezen is niet erg, maar dan wel op een eerlijke manier.

    Race 1:

    http://xboxclips.com/Surreallistic/1cab98b5-efea-41c1-8e3d-eebe1d5c2193

    Ik ben de witte voiture. Naast me de oranje. Plakken aan elkaar, bekend probleem van pcars. Maar daarna komt de lichtblauwe dichtbij, raakt me aan waardoor ik spin. Deze tik was prima te voorkomen door effe van het gas te gaan. Helaas trapt men hoorbaar het gas is tijdens de tik. WTF?! Plek teruggeven, punt.

    Race 3: no shit sherlock! Zelfde coureur!

    http://xboxclips.com/Surreallistic/97bf4b7f-0430-4c9f-8449-0bfa75665d3f
    Bijna identieke situatie ook nog. Ik zal jullie mijn gedachtegang besparen. Het is maar een spelletje denk ik achteraf. Deed de betreffende coureur dat ook maar eens, liefst tijdens de race. Bij deze ter beoordeling aan de raceleiding.
     
  14. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Je hebt Race 1 en 3 omgedraaid ;) Ik ben een beetje jouw Kvyat. In race 1 is het naar mijn mening gewoon een race incident. Ik had het gas terug kunnen nemen maar had aangenomen dat je gewoon ook op snelheid die bocht door zou gaan.

    Race 3, kom je naar buiten in een bocht die de andere kant op gaat. Dat had ik niet kunnen voorspellen want ik neem een hoop meer snelheid de bocht in in vergelijking met jullie door de botsing die jullie hadden.

    Overigens mag Beltoon mijn plaats hebben in de laatste race, ik zat hem even te plagen op het rechte stuk.

    @Dex tik in de laatste bocht kwam van mij. Totaal niet gepland maar zo hadden wij samen een leuk gevecht de laatste rondes waar ik ook af en toe tikjes van jou kreeg. Gebeurt nou eenmaal :)
     
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    In beide gevallen geeft het je niet het recht je voorganger er dan af te tikken. Effe een spoilertje ivm united

    zie wat kvyat er voor terug kreeg. Je kán niet dwars door iemand heen zonder schade of brokken. En dan net als kvyat gvd 2x. Je wint een race niet in 1 bocht.

    Raceleiding beslist verder. Voor mij punt.
     
  16. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    In beide gevallen geef ik je dan ook echt niet bewust een tik. Ik rij in cockpit view en dan ben je nog redelijk beperkt in je view. Zeker in race 1 zie ik je niet meteen aankomen.
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik snap de frustratie, maar ik vind dat je de filmpjes(zeker de eerste, die overigens uit race 3, eerste ronde is) niet bevooroordeeld moet bekijken.

    Insturen bocht 2 glijdt jij aan de binnenkant tegen de auto die je probeert in te halen aan, waarna je hem van hem probeert af te sturen (omdat jullie plakken) en als je loskomt trek je naar links.

    De achterop komende auto kan daar niet op tijd voor remmen want je trekt hem er voor. Hij raakt jou(er wordt weer geplakt) links achter en jij crashed.

    Ik heb de clip ook vanuit jouw standpunt geüpload, daar zie je het een stuk duidelijker.

    <iframe frameborder=0 webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen scale="tofit" width="320" height="185" style="max-width:100%" src=""></iframe>

    Ik zou in deze situatie ook niet geremd hebben en gewacht.

    Punt 2 is niet netjes, maar zo heb ik er wel meer gezien, meegemaakt en veroorzaakt. Vind ik menselijk.



    ---

    Mijn races gingen erg lekker. Race 1 koud ingekomen, geen kwalificatie gereden en lekker achteraan gestart. Door het duwen en trekken van anderen veel posities gewonnen en eigenlijk geen echt gevecht gehad om tot positie 2 te komen. Laatste ronden nog veel druk van Jimmy gehad, maar gelukkig 2e positie vast gehouden.

    Race 2, Halleluja wat ging ik lekker in de regen. Zette in de warmup een hele lekkere 1.21.3 neer die ik in de race niet meer kon verbeteren maar heel lekker gestuurd.

    Glijden viel mee, banden deden het goed en lekker gevochten met Loyall en Jimmy. 2e positie voelde goed!

    Race 3 was de slechtste van de avond, veel fouten gemaakt en hier en daar wat geduw en getrek. Vooral vaak Art tegen gekomen tijdens het drukken
    4e positie was door omstandigheden maximale haalbare.

    Super auto dit, zou ik zo weer mee willen rijden.
    Organisatie bedankt!!!!
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Inleiding Hoofdstuk 4 en 4.10


    Er gebeurde nog wel meer trouwens (bij terugkomen op de baan ging het niet goed imo) maar ik merkte direct aan die persoon dat die baalde van de situatie en daar werd netjes duidelijk excuus aangeboden. Dan vind ik het nog anders. Klopte eigenlijk ook niet, maar dan denk ik "laat maar waaien, betrokkene zit dit ook niet lekker". En dat was na het eerste incident.
    Race 3 keek ik terug en dan zie ik dat het om dezelfde coureur gaat. Gaat me totaal niet om WIE het is, maar HOE het gaat. 5 f.......ing letters en ff inhouden om je plek terug te geven. Als we dat niet meer doen zoals beschreven staat, dan wordt het steeds onbehoudener (is dat goed Nederlands?) en dat lijkt me niet de bedoeling van xbwr. Ik houd altijd netjes in, in de eerste ronde om mensen niet van de baan te tikken en natuurlijk gaat dat wel eens fout, maar 2x op 1 avond is mij iets teveel van het goede.

    Ik hoor het graag van de raceleiding.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2016
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Die eerste situatie beschrijf je wel erg overdreven vind ik hoor. Je stuurt zelf naar links, van de ideale lijn af, wat gewoon een onlogische manoeuvre is. Er was een gat aan jouw linkerkant, en je bent zelf degene die het gat doet verdwijnen. Daar zal dat contact daarvoor ongetwijfeld wat mee te maken hebben, maar de achterligger treft hier ook geen blaam. Op het geluid afgaande hoor ik hem trouwens tijdens het contact alleen maar van het gas af gaan, en niet gas bijgeven.

    Tweede situatie heb je recht van spreken, maar dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
     
    B Tender vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina