1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 1 feb 2014.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben er morgenavond niet bij, ik vier dan mn 4-jarig jubileum met mn vriendin :)
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Drivers briefing Silverstone Round 10

    [​IMG]

    Late briefing omdat het internet in Zeeland door een storing bij provider tot vanmiddag eruit lag (vanaf 05.00 uur)
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2014
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771

    Ja...wat is dit nou?, dat kan toch ook erna ;)
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    1 jaar: papier
    2 jaar: katoen
    3 jaar: leer
    4 jaar zijde (Was soms ook vrucht) :D:D:D:+
    5 jaar: houten
    6¼ jaar: blik
    10 jaar: tin
    12½ jaar: koper
    13 jaar: carbon
    15 jaar: kristal
    20 jaar: porselein
    25 jaar: zilver
    30 jaar: parel
    35 jaar: koraal
    40 jaar: robijn
    45 jaar: saffier
    50 jaar: goud
    55 jaar: smaragd
    60 jaar: diamant
    65 jaar: briljant
    70 jaar: platina
    75 jaar: rhodium
    80 jaar: eik
    100 jaar: ivoor
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2014
  5. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    [Running] [FM4] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

    Zo vanavond ben ik er wel, alleen nul komma nul geoefend, werd afgelopen tijd flink genaaid door "vrienden" dus ben er nie helemaal bij... :mad:
     
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Volgens mij had ik met oefenen gezien dat Tender met de GTR erg snel was op Silverstone en reed de Lexus ook gelijk al lekker op Silverstone international. :D
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2014
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Subaru wil ook best wel. Enige kniks die lastig zijn voor Subaru zijn bocht 3/4 en 6...moet wel gaan lukken vanavond.
    Paracetamol innemen en gaan haha
     
  8. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Lexus is inderdaad belachelijk snel....
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    De spannende uitslag...top 4 in 0.935 seconden

    [​IMG]
     
  10. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Pff hartkloppingen maar wel lekker om met de gedachte even ergens anders te zijn
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Echt verrassend hoe de auto's op de verschillende tracks presteren.
    Op Camino dacht ik dat deze track gunstig was voor de Lexus. Dat bleek niet te kloppen.
    Nu ook met Silverstone International. Door de 2 lange rechte stukken dacht ik dat het een Subaru baan zou zijn. Achteraf bleek de Nissan GTR en Lexus het goed te doen op Silverstone.
    Dat de Honda NSX zo uitmuntend zou zijn op Fujimi reversed was helemaal onverwachts en super leuk.

    Ik ben benieuwd hoe onvoorspelbaar de auto's/tunes op de laatste vier tracks gaan presteren.
    Zou wel eens bepalend kunnen zijn voor een shake up van het klassement van de top 5 :b:

    Uitslag heat 3:
    1 Fuzzy
    2 freaky
    3 Ik
    4 Tender
    5 Flavour
    6 Asjemenou DNF
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2014
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Asjemenou had een juiste voorspelling over mij en Tender.


    Heat 1: Door gunstige kwalifikatie (2e), een startpositie op de eerste startrij aan de binnenkant van de track op de grid.
    Dit bleek belangrijk voor het aansnijden van de eerste bocht en was Tender in het nadeel.
    Ik zag ook dat hij erg voorzichtig (:thumbs:) was en zich ervan bewust was dat ik aan de binnenkant van de eerste bocht zat.
    Dit gaf mij de kans om de kop te nemen. Was alleen ongerust dat Tenders tempo mij onder druk zou zetten, zodat ik fouten ging maken.
    Gelukkig ontstond er een buffertje waardoor mijn race-leven tijdens de race wat relaxter werd gemaakt tot de finish.
    Edit: Ik zie nu in de replay, waardoor de voorsprong ontstond.

    Heat 2. Het voordeel van de vliegende start was mijn voordeel en een goed getimede start zorgde meteen al voor wat lucht.
    Omdat ik geen gevechten hoefde te leveren kon ik een prima tempo volhouden wat een groot voordeel was.
    Tender zette mij een aantal ronden onder druk maar ik maakte gelukkig niet te veel fouten.

    Heat 3: Ik had een erg leuk gevecht met Flavour. Werd nog spannend toen Tender ook zich ermee ging bemoeien.
    Daarna nog samen met Tender naar de onderling knokkende Fuzzy en freaky toe gereden, maar geen aanval meer kunnen plaatsen.

    Erg spannende 3e heat voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2014
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    :+

    vruchten of vruchtbaar? :p
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik kon gisteren best wel dit doen:+:+:+:+:
    [​IMG]

    Goede zaken gedaan in kampioenschap:):):)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2014
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik kon het je echt niet moeilijk maken in heat 1. Kwam op een gegeven moment ff in grindbak (3 bochten voor start-finish). Wist dat de Subaru een te lage pace had tegenover de R2 auto's. Ben benieuwd naar de volgende race. Nog 3 races volhouden en knokken voor alles:):)
    Komende 2 banen liggen denk ik wel voor de Subaru
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2014
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
  17. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Na de zeer charmante post #374, waarbij duidelijk wordt gemaakt dat het niet maakt hoe je wint als je maar wint….mijn relaas.

    Heat 1 was in bocht 1 voor mij over. Rechts van mij zat de leider in het klassement die wel heel erg naar links kwam daar waar ik zat en waardoor ik in de sandwich werd gedrukt met de nr3 van het klassement. Zowel Tender als ik hadden een bak schade (60+%), de naar links glijdende coureur bleef geheel verschoond van schade en die was dus gevlogen.

    Race 1 over, maar nog wel met hangen en wurgen voor de andere 2 Subaru’s en Tender kunnen eindigen maar dit meer dankzij Tender die Flavour en Fuzzy in gevecht was dan aan de snelheid in mijn wagen.Helaas werkt een mindere heat 1 ook door in de start opstelling naar heat 2, maar gelukkig waren er in de lobby opbeurende woorden van een coureur, “ zo gelukkig start ik voor asjemenou”

    De 2e heat tijdens de rollende start kwam Flavour mij in bocht 1 rechts voorbij over de baan naar de linker kant, ik moest even liften om een botsing te voorkomen hierdoor kwam Fuzzy rechts van mij te zitten. Met de ervaring van heat 1 nog vers in mijn hoofd, op de rem trappen, om niet weer in de sandwich te komen. Het gevolg is wel dat Fuzzy en Flavour voor mij zaten en ik achteraan het veld reed. Om dan toch bij te blijven ga je meer forceren. In ronde 3 danook een grote unforced error waarbij ik mij totaal verkeek op het rempunt van Fuzzy, sorry daarvoor, maar we hebben het al opgelost via de PM!. Daarna viel ook mijn stuurtje uit……

    Dan maar heat 3 proberen nog een beetje de schade te beperken. Helaas in ronde 3 werd mijn achterbumper gekust door Tender 180 graden spin en het hele veld voorbij. Ook hierbij blijkt dat zelf de “grote jongens” wel eens fouten maken, ook dit is al opgelost via PM en het gaat ook om de race intentie en die is goed :b:. Jammer een avond met veel pech.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2014
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn highlights en lowlights van afgelopen woensdag:
    Fragment 1:
    Na één bocht waren Asjemenou en ik helaas veroordeeld tot niet meer dan een achterhoedegevecht door aanzienlijke schade.
    Fragment 2:
    Duidelijk géén valse start van mij (hint)\o/
    Fragment 3:
    |:-|:-
    Fragment 4:
    In gevecht met Flavour en Loyall:)


    [yt]zyz21ZMub2c[/yt]
     
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik liet nog bij de start in bocht 1, links van mij, ruim een wagenbreedte over in de bocht aan de buitenzijde omdat ik dacht dat Tender nog terug naar binnen zou sturen.
    Ik was toen al een beetje verbaasd dat ik de neus van Tenders auto niet zag voorbij schuiven.

    fragment4: Erg veel geluk dat Flavour een klein foutje maakte. (of tikte ik hem aan?)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2014
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    pre-race RIJDERSbriefing

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina