1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik heb er weinig verstand van. Enige wat ik aanpas is tire wear omdat ik anders na een avondje racen kapot ben.
     
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Maakt ook niet uit, ik organiseer niet, dus ik pas me aan, zal alleen ff wennen worden, maar komt wel goed..............hoop ik :)
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  3. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Tof bedacht jongens! Ik ben er zeker bij!
    Ik denk dat er op deze manier weer een hoop spanning in de competitie wordt gebracht, en dat de top 5 zeker niet van te voren al vast staat. Want het is inmiddels wel duidelijk welke heren het snelste zijn, maar die zullen het nu toch weer op een hele andere manier waar moeten maken.
    En ik denk dat het op deze manier ook weer extra leuk is voor de mensen die iets minder snel zijn, en geen tijd hebben om gedurende de week aan hun setup te werken. Voor hen zullen de races ook weer spannend worden, waardoor we hopelijk met een lekker vol veld kunnen rijden, met 16 man is namelijk een stuk leuker dan met 8 man.

    Ik merk dat sommige mensen, zoals Loyall, wel zin hebben in een echte die-hard competitie (geen assists, schade etc), en dat snap ik goed, dat lijkt me ook wel tof. Maar ik vrees dat het aantal mensen die dat een toffe uitdaging vindt lager ligt dan de groep voor wie dat een stap te ver gaat, en dat we dan maar met een klein clubje kunnen racen.
    Met name Beltoon heeft op veel fora oproepjes gedaan om mensen richting de XBWR-competities te bewegen, met letterlijk 0 respons. Het lijkt soms wel alsof wij hier de enige Nederlanders zijn die nog op Xbox PCars spelen en zin hebben in een wekelijkse competitie. Daarom denk ik dat het een goede beslissing is geweest om op deze manier de competitie toegankelijk en toch wat onvoorspelbaarder te maken.
    Wacky Wednesday is wel een goede naam, want op deze manier zal misschien niet altijd de snelste man winnen, maar zullen we hopelijk wel allemaal een avond vol met spannende racemomenten beleven. Gewoon een competitie puur voor de fun, iets minder competitief.

    Ik vind de auto's die jullie hebben uitgekozen leuk, en lekker afwisselend. Ook toffe circuits, maar ik vind Ruapuna Park echt niet zo'n goed idee. Ik weet dat we daar een keer een supertoffe race hebben gehad in die GT4 bakkies, maar ik en andere mensen hebben die DLC niet en we kunnen dan een stuk minder goed oefenen dan mensen die em wel hebben. Blijkbaar waren jullie in de veronderstelling dat in Time Trial nog steeds geoefend kon worden (dan had ik het prima gevonden), maar nu toch blijkt dat dat niet mogelijk is denk ik dat we beter dat circuit kunnen schrappen en er een andere baan (Sakitto, Brands Hatch?) voor in de plaats kunnen doen. De oplossing van op een paar momenten een oefensessie inplannen vind ik maar mwoah.

    Voor de rest veel zin in, zo eens effe wat kleurtjes voor m'n bakkie uitzoeken!
     
  4. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ik stel mijn FFB vergelijkbaar met jouw instellingen in, vaag eigenlijk dat die instellingen aan je setup gekoppeld zijn.:F: Vooral de SOP-setting zal ik wel missen. Met lagere tireforce in het hoofdmenu kom ik voor mijn gevoel wel enigszins in de buurt van hoe ik het prettig vind, maar zal inderdaad wel wennen worden. 8)
     
  5. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Vervangen van Ruapuna is een optie. Wat vinden jullie? (behalve Cr00kk, dat is duidelijk :+)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Om het eerlijk te houden voor iedereen zal ik idd Ruapuna vervangen voor een andere track.. dan gaat is mijn voorkeur uit naar Brands Hatch fuĺl of Donington GP

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  7. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ik leg dan alvast de volgende liveries vast:
    Aston Martin: Nummer 74
    Palmer-Jaguar: Nummer 13
    Mercedes: Nummer 47

    Allemaal gele bananenwagens :D
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  8. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Top ben dr bij

    Aston martin #07
    JP-LM #51
    190E #28
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2015
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    #13 voor de Palmer heeft je maatje Beltoon al. ;) #12 is vrijwel hetzelfde, alleen zijn de spiegels en bovenkant óók geel. Zal ik die voor je noteren?
     
  10. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Argh heb ik weer niet op zitten letten. Nee als hij al een gele heeft wil ik een andere, zal nog wel effe kijken.
     
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik ben dit nog vergeten te benoemen in de openingspost, dus bij deze:
    Weet iemand overigens hoe ik PCARS als voorvoegsel in de titel van dit topic krijg? Als ik op 'voorvoegsel toevoegen' druk, verschijnt alleen FM6.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Fixed. Je kan dus wel een prefix kiezen maar alleen die van FM6? Raarrr
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    :lol:

    Op de baan zijn het geen vriendjes meer :+
     
  14. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Dan pak ik wel nummer 1, die is ook een beetje geel maar met rood, kan je ons tenminste makkelijk uit elkaar houden.
     
  15. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Bij deze wil ik me ook graag inschrijven voor dit kampionschap, Rossi46 heeft me uitgenodigd.
    Als echte Forza man ben ik me bewust dat ik niet meer als veldvulling zal zijn, met reverse grids zal ik dan ook goed in mijn spiegeltjes kijken en snel stof gaan happen :thumbs:
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    De Palmer Jaguar vind ik het lekkerste/leukste om te rijden.
    De auto voelt erg racy en levendig.

    De Aston moet ik nog ff wennen, in tegenstelling tot de Jaguar rijdt de auto niet helemaal zoals ik zelf de auto zou afstellen
    Maar dat was te verwachten.
    Nu moet ik maar mijzelf aanpassen aan de auto. Een beetje als Forza cups.
    Het is dus te doen.
    Ik schrijf ook in, ik kijk vanmiddag met welke livery.
     
    Rossi46, Racerblade01 en asjemenou75 vinden dit leuk.
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Lieverds, dit seizoen valt voor mij in een hele drukke periode. Ik zal proberen zo nu en dan een race mee te pakken, maar ga er vanuit dat iemand anders het hek sluit. <3
    Vanaf half januari kan ik jullie weer verblijden met vaste deelname.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    PIM = OLIEBOLLENBAKKER.................we missen je nu al.


    Om het in het Oosten te houden Sakitto........, maar eigenlijk wil ik wel eens serieus rijden op WILLOW SPRINGS.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Jammer! Wel precies op tijd om weer aan te sluiten bij een eventuele volgende cup. :D
    Ross1 en ik zijn er nu over aan het discussiëren. Willow Springs stond in de één na laatste versie van de kalender er nog op, maar hebben we uiteindelijk vervangen voor Road America. Maar misschien is er plaats voor een terugkeer. ;)
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb al een tijdje niet op Willow Springs gereden maar dat is volgens mij best een lekker circuit. 3e race met de GT4 dus dan mag het wel spectaculair zijn! Sakitto vind ik ook een heerlijk circuit, sommige korte varianten zijn misschien nog wel beter dan het origineel.
     

Deel Deze Pagina