1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

  1. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt wel meer zonder overleg gedaan.. Was ook ineens geen leader meer in de club. Helemaal terecht natuurlijk, maar een berichtje is dan wel ' aardig ', gezien de moeite die ik er in het verleden in heb gestoken
     
  2. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    BassieWie?:+
    (je weet het he je bent een held!)

    Maare ik moet bekennen dat na een jaar mijn focus wat van Forza afgaat en ook makkelijker een zondag avond iets anders plan dan dat ik ga racen. Ik ga dan ook deze cup uitrijden en voorlopig niet een ander cup weer beginnen hoe leuk ik het ook vind. Misschien komt de zin weer terug...

    Heb het erg druk zakelijk en prive (eigen schuld) dus is het lastig om alles te combineren. Verder is het vaak zo dat ik maandag om 05:00 moet vertrekken naar Veldhoven voor salesmeeting en ik dus eigenlijk om 21:00 mijn nest moet gaan opzoeken dus niet of nauwelijks kan meedoen. Woensdagen zijn zoals eerder genoemd ook geen optie ivm Karate.

    Ik ga zeker proberen de komende zondagen nog aan te sluiten (misschien hervind ik mezelf weer)

    Grtz Mark
     
  3. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren een lekkere tijd gereden nummertje 31 op de lb
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dan heb je flink doorgereden zeg! :thumbs:Mag ik vragen welke setup je gebruikte?
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2012
  5. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal het nakijken als ik thuis ben weet het niet zo uit me hoofd
     
  6. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahha je rockt!
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Super! Misschien dat ik dan vanavond nog een poging kan wagen (al is een top-31 tijd gewoon ontzettend snel en kom je daar echt niet zomaar onder_O_)
    EDIT:
    Kijkend naar je replay (je velgen en je telemetrie) denk ik al te zien welke setup je gebruikt hebt!
    Is het OK als ik m deel met de rest?
    EDIT2:
    Zie je dat ju nog sneller hebt gereden! (#15!) Wow
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  8. BIGGA84

    BIGGA84 Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk mag die gedeelt worden volgens mij heet die setup maply
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Volgens mij is het de maply2 setup van Doc Pootie Tang.
    NIEUWSFLASH
    Niet eerder is er zó hard gereden in onze Rivals-challenge, met maarliefst twee man in de top-20. Had dat hier eigenlijk niet verwacht, maar ik zag het benaderen van de supersnelle tijden van Bigga als een heel mooie uitdaging hier.

    Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik heb denk ik wel 100 rondjes gereden om tot een 43-er te komen. Naam de scherpe bocht altijd in 3, en ontdekte pas laat dat je met mijn lijn je in 2 ietsje sneller bent!
    Succes BIGGA om hier de komende anderhalve dag nog onder te kruipen!
    [​IMG]
    De Car-Club leaderboards op FM.net werken de laatste tijd niet meer, maar ook Loyall (top100) en Divimus (top500) hebben prima tijden staan!

    Waar blijft de rest alleen tot nu toe? Nor/Coldzero/Denvan/Flavour/etc!?
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 20
    [​IMG]
    Net als in week 10 is week 20 een inhaalweek. Iedereen mag zijn tijd op maximaal 3 in het verleden gereden challenges verbeteren en deze hier submitten. Ook op de Challenges van week 1 t/m 10 mag je je proberen te verbeteren.

    Deze week geeft deelnemers de kans om je voor die weken dat je niet het maximale eruit wist te halen te revancheren en zo wat plaatsjes goed te maken in het klassement!

    UITSLAG RIVALS CHALLENGE TRACK 19
    [​IMG]
    De formele uitslag volgt nog:
    1. B Tender 43.861 #10
    2. BIGGA84 43.909 #14
    3. LoyallRonin 44.350 #95
    4. Divimus 44.936 506

    Qua kwantiteit was het deelnemersveld deze week niet best, maar de kwaliteit was des te beter!
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb er echt de tijd niet meer voor ivm stage en werk dus helaas laat ik de Rivals nu schieten. Wel top dat jullie allemaal zo hard gaan.
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik begrijp het, gaat inderdaad veel tijd in zitten. Tof dat je wel zo vaak hebt meegedaan!

    AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 20.1
    [​IMG]
    In week 20.1 gaan we lekker scheuren op Silverstone met de schreeuwer van Aston Martin. De challenge Spec Hot Laps: Britse kracht en prestige In het GT2 kampioenschap zijn we een beetje gewend geraakt aan zulke auto's en snelheden dus dat beloofd veel goeds voor deze uitdaging. De deadline ligt niet zondag a.s., maar zondag 2/12/2012 om iedereen voldoende tijd te geven om hier een knappe tijd te plaatsen!

    UITSLAG RIVALS CHALLENGE TRACK 19/20

    [​IMG]
    Bijgaand de officiële uitslag van week 19:

    Zoals reeds vermeld een Rival-challenge die qua kwaliteit een hoogtepunt was (4* top1000, 3*top100, 2*top15), maar qua kwantiteit niet best was!

    De medailles worden op dezelfde manier als in week 18 verdeeld, B Tender goud, Bigga zilver en Loyall Ronin brons, met een erevermelding voor Divimus die ook goed meekwam op Maple Valley!
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Niemand heeft gebruik gemaakt van de traditionele mogelijkheden van elke 10e challenge. Ikzelf dacht mezelf op een baan aanzienlijk te hebben verbeterd, maar naar nu blijkt maakte die (nog) geen onderdeel uit van de afgelopen challenges :p
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heren,
    Bij dezen eindigen de wekelijks(?) terugkerende Rivals Challenges. We zien het aantal deelnames langzaam slinken, de interesse verschuift naar andere games en ik vond het mooi geweest nu :) De uiteindelijke lijst afgewerkte challenges (post 2) is indrukwekkend lang geworden, al zeg ik het zelf!

    Ik wil iedereen van harte bedanken voor zijn deelname. Alleen met een gemotiveerde groep fanatieke deelnemers als jullie kan iets dergelijks een succes worden, en ik ervaar het al met al toch wel als een succesje!

    Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik vind het zelf ontzettend leuk om te hotlappen en om te ontdekken hoe je uit al die verschillende auto's het uiterste haalt op het circuit. Niet zelden waren het tienden of honderdsten die uiteindelijk in de laatste uurtjes van de zondagavond uitmaakten wie van ons er met het goud vandoor ging. Dan werd er bovendien ook nog vaak gestreden om plaatsen laag in de top100 van de wereldwijde leaderboards, waarmee we niet onverdienstelijk bezig waren! Wanneer ik terugkijk heb ik (kan alleen voor mezelf spreken) elke week met veel plezier deelgenomen aan de challenges en heeft het van mij ook absoluut een snellere 'coureur' gemaakt!

    Ik hoop dat jullie ook met plezier hebben deelgenomen aan deze wedstrijden en er misschien ook nog wat van hebben opgestoken!

    Wat heeft al dat harde werken zoal opgeleverd?
    In de clubranglijst staat XboxWorld forum nu als volgt geklassificeerd:
    Open tijdrace: 21/100.494
    Spec Hotlaps: 35/111.607
    TopGear: 66/154.200 EDIT: Net een beetje gasgegeven, we staan nu #41 :) EDIT: #37 EDIT: #21

    Absoluut geen onverdienstelijke prestatie denk ik en iets waar we samen best trots op mogen zijn!
    Er zijn maar liefst zeven deelnemers die wel eens een medaille bij elkaar gereden hebben, en het uiteindelijke klassement ziet er als volgt uit:

    [​IMG]

    Ikzelf heb me voorgenomen om de tracks die nog niet aan bod zijn gekomen zelfstandig af te gaan werken, om te zien waar ik op de Leaderboards eindig. Ik hoop hiermee zelf, of met de Xbwf-club, nog eens in de top10 van het algemeen klassement te belanden!

    Bedankt voor jullie enthousiaste deelname al die weken!
    [yt]N1_bt0Q1roQ?hd=1[/yt]
    [yt]2qvBR1IiOOM[/yt]​
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Stijn, bedankt voor het organiseren van deze Rivals challenge!
    Was leuk! En inderdaad een respectvolle XBWf club ranking in de leaderboards mede dankzij deze challenge.
    Merkte zelf ook dat de motivatie minder werd.
    Ik heb mij nu vastgebeten in de Rivals van Forza Horizon.
    Nogmaals bedankt voor de tijd die jij erin hebt gestoken.
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :)
    Zogezegd, zogedaan, maar veel sneller dan ik had verwacht!

    Heb wat tijden flink verbeterd vandaag (met name met de Radical op de Nordschleife, R8 op le Mans en 911 GT2 op Laguna Seca) in de TopGear-serie en sta daar EINDELIJK 10e van de ruim 537.000 deelnemers!
    De XBWf club staat er nu 14e.
    [​IMG]
    Wat zal ik vanavond lekker slapen ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Met alle nieuwe leden is het dan niet leuk om hier een doorstart mee te maken ?
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Als er inderdaad weer interesse blijkt te zijn wil ik dit wel weer (door)starten!:)
     

Deel Deze Pagina