1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    MyProtein is goeie. Smaakt echt goed en drinkt super makkelijk weg

    Jammer van GP. Hij stond te dicht bij het spoor en is door een metro gepakt.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    [​IMG]
     
  4. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Welke oefeningen zijn het meest effectief om zo snel mogelijk sterke armspieren te krijgen. Ik heb heel snel dat ik aan m'n max zit met elke oefening waar m'n armen m'n lichaamsgewicht moeten dragen, zoals optrekken of opdrukken..
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als je opdrukken wilt verbeteren ga dan maar eens aan de slag met commando's, overigens is je core ook vaak een probleem als je moeite hebt met opdrukken.

    Verder vind ikzelf pull ups en dips fijne oefeningen voor mijn armen, ik doe nauwelijks geïsoleerde oefeningen voor mijn biceps en triceps en merk dat mijn armen toch prima meegroeien qua kracht.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Fuck, vond zojuist een pot creatine van Bodystore. Heb dat nooit gebruikt en wilde dat nu gaan gebruiken. Houdbaarheidsdatum: eind 2013. :+
    Pot is verder geseald, in de kast bewaard. Zou ik dit nog kunnen gebruiken? Alles is nog gewoon poeder, ruikt normaal verder.
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ben sinds September 2014 weer begonnen met sporten, na 4 jaar op kamers gezeten te hebben werd het toch wel eens tijd om die bier/pizza avonden eraf te werken (:D), niet dat ik echt dik werd. maar kon het gewoon aan mezelf merken dat ik niet meer zo snel en fit was als voordat ik op kamers ging.

    Ik ben nu ruim 9kg al kwijt, maar ik vind het niet snel genoeg gaan. vooral rond mijn borst vind ik dat het niet hard genoeg gaat.
    Iemand suggesties wat ik kan proberen om het daar te versnellen?

    ik ga 3x in de week naar de sportschool en doe een combinatie van Kracht en Cardio.
    - 4 oefeningen Kracht
    - 4 oefeningen Kracht
    - Cardio (hardlopen/roeien/fietsen 30min)

    Kracht doe ik in 4 sets van 12.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Poeder/droge stof bederft niet zo snel, dus ik denk dat de schade wel meevalt.
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Volgens mij staat de datum erop omdat de werkzame stof na die datum gewoon achteruit gaat in kwaliteit. Maar kan het ook mis hebben.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kwaliteit kan zeker achteruit gaan, klopt. En de fabrikant/winkelier is ook niet meer verantwoordelijk na die datum. Maar ik bedoelde meer dat het niet echt kwaad kan bij zo'n product en of het minder effect heeft, tja... geen idee. Gewoon proberen en je merkt het ook wel vaak aan (muffe) smaak/geur.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tel je je calorieën?
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Niet heel specifiek, maar ik weet ongeveer wat ik binnenkrijg, en dat zit op dagen als ik naar de sportschool ga rond de 2000 en de overige dagen rond de 1500.
    Tevens drink ik doordeweeks enkel en alleen nog maar zwarte koffie en water. In het weekend drink ik hooguit 3 glazen frisdrank. Bier drink ik bijna niet.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja precies, dat vroeg ik me ook al af. Of de kwaliteit dan niet achteruit is gegaan. Nu is het niet zo heel duur dus vraag ik me af of ik niet beter dit kan weggooien en nieuwe creatine zal kopen..
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zou het toch maar es tellen. Misschien kan je daar wat schrappen in koolhydraten of iets
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je het niet vertrouwd of geen goed gevoel over hebt, dan gewoon nieuwe kopen en die ditchen. Het was alleen om aan te geven dat zo'n datum niet altijd wil zeggen dat het niet meer kan worden gebruikt. Zeker nog in seal.
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Gewoon nieuwe pot kopen voor een tientje.
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Je kan niet lokaal vet verbranden, dus je moet gewoon in het algemeen dan meer afvallen. Verder valt er weinig over je schema te zeggen, zonder dat je aangeeft welke oefeningen en hoeveel reps/sets je doet. Ik zou eens kijken op http://www.simplesciencefitness.com, daar worden de basics goed uitgelegd.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    zonder de www. ;) http://simplesciencefitness.com/
     
    Weggooi32 vindt dit leuk.
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Toch maar gedaan inderdaad. Heb Creatine Monohydraat van XXL Nutrition besteld.
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Woopwoop. Na 3 weken niks gedaan te hebben, te druk met andere dingen zoals werk en school gisteren weer eens flink mn rug gedaan. Deadlift ging lekker en heb een nieuw pr gezet op 170kg.
     
    Kevf en PineaPPle JOE vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina