1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Verschilt denk ik behoorlijk. Bij mij gaat de borst juist verre weg het snelst, waar de rug helaas wat trager groeit.
     
  2. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Mijn buikspieren groeien razendsnel. Helaas heb ik veel vet op mn buik dus zie je er nog niet veel van.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan geen normale jeans meer aan. Zitten allemaal te stak om m'n bovenbenen en kuiten.
    Shirtjes moet ik vaak xxl doen anders passen m'n armen en schouders niet.
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Herkenbaar! En deze xxl shirts zitten dan véélste ruim om mijn middel omdat ze voor wat stevigere mensen gemaakt zijn....een M zit lekker om mijn middel maar dan passen de armen/schouders er weer niet in.....argh! :+
     
  5. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik begin dus ook last te krijgen van broeken die niet meer passen. Wat zijn goede broekmerken voor wat grotere bovenbenen? Ik vind wat flinkere benen wel mooi, maar serieus alle broeken die ik mooi vind zijn gemaakt voor kippenbenen :+
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien stretch?
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Score vaak relaxte broeken bij Levi's, Scotch & Soda en Abercromie & Fitch.

    Maargoed, ik hou persoonlijk ook meer van de wat baggy/cargo achtige broeken.
    Heb een hekel aan te strak zittende broeken of shirtjes.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles gaat bij mij wel geleidelijk vooruit. Denk dat niks echt achterloopt. Wel kut dat ik uit m'n kleren begin te groeien. Heb altijd Large, maar m'n Polo's begin echt strak te worden en ook m'n overhemden beginnen te klein te worden...

    Gisteren trouwens 22KG DB Shoulder Press gedaan, voelde goed.
     
  9. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe de laatste paar weken ook voornamelijk oefeningen met DB's en het bevalt me heel goed! Bankdrukken gaat beter met DB's dan met een BB, geen last meer van m'n schouders in ieder geval. Het enige wat ik klote vind aan DB's is om ze in positie te brengen. Ik heb meer moeite om de DB's uit het rek te halen dan reps ermee te doen :+
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dit weekend familie weekend gehad met de schoonfamilie.
    Gezelligheid, lekker gegeten en wat leuke familie spelletjes gedaan.
    Vannacht bijzonder kut en kort geslapen.

    Dacht wel even lekker vol energie de sportschool in te duiken...
    Fout. Na m'n eerste oefening was ik al helemaal op.

    Aankomende week maar weer even rustig opbouwen, na een stevige dosis rust.
     
  11. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    School alweer een weekje bezig, en ik heb dus gewoon geen tijd meer over om te fitnessen.

    Donderdag dan maar twee dumbbells kopen. Probeer zoveel mogelijk thuis te doen.

    Ben bijvoorbeeld begonnen met push-ups met een zware rugzak om. Werkt prima moet ik zeggen :)
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vraagje , ik doe nu een tijdje SL 5x5 en ben er erg over te spreken . Alles gaat ook goed (behalve dat ik niet meer kan squatten door m'n knie helaas) , alleen m'n traps lopen nogal achter. Iemand enig idee hoe ik dit kan verbeteren binnen dit schema?
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bent 17, je zal nog wel op of mavo of het MBO zitten.
    Hoezo geen tijd?!
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Kan je niet gewoon extra shrugs doen?
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja kan , maar als ik zo dat SL5x5 boek lees raden ze het erg af om extra oefeningen er bij te doen. Denk dat ik het toch maar doe , want dit schiet niet op (terwijl m'n schouders en rug gewoon goed gaan weetje).
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Er zit niet echt een oefening in waarbij je je traps mee pakt volgens mij. Misschien dat je hem licht gebruikt bij overhead press en barbell rows.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Bij beide oefeningen pak je ze licht inderdaad, maar aangezien ik er totaal geen aanleg voor heb gaan ze te langzaam ( heb ook gezien dat ze bij andere hard gaan met het zelfde schema).

    Schouder gaat wel hard, liep een tijd achter maar nu schiet m'n military press goed omhoog.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Gewoon shrugs er tussen doen. Kan niet zoveel kwaad lijkt me
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee inderdaad, doe ik dat wel. Sowieso wel een fijne oefening.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Vind 5 x 5 echt ideaal en kan het elke beginner aanraden. In het begin is het schema erg simpel (want je begint met lichte gewichten) en ben je snel klaar. Doordat je wel elke training vooruitgaat blijf je wel gemotiveerd om te gaan. Merk nu wel dat ik meer moeite krijg met squaten, maar vind het echt een briljant schema _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina