1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Formule 1 2017

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ssssst... het is al goed <3
     
    NullMicrobe6099 vindt dit leuk.
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Tot nu toe is de beleving een stuk beter. Met name de AI is een stuk erop vooruit gegaan en moeilijker. Daarbij vind ik het upgrade systeem beter en is er nu ook de focus op twee redelijk belangrijker aspecten. Brandstof verbruik en duurzaamheid, de eerste ook als test in practice en de tweede kun je in investeren. Zo moet je ook zelf omgaan met bepaalde onderdelen, dus tijdig vervangen van versnellingsbak, turbo, etc, etc. Indien nodig een extra motor, maar dan wel een grid penalty zoals het hoort. Erg leuk!!
    Rijd zelf alles op 50% met volledige kwalificatie. Net een mooie race waarbij ik wat risico had genomen om bepaalde dingen niet te vervangen. Ding viel zowat uit elkaar maar toch de finish weten te bereiken. Voorlopig doe ik het beter dan teammaat Massa. ;-)
     
    NullMicrobe6099 vindt dit leuk.
  3. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Heb je eerst een aantal auto's getest voor je aan je carrière begon of doe je het op de gok
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Geen van beide. Heb gewoon het team wat me het meeste aanspreekt. Althans niet echt een Massa fan, dus die wil ik wel als eerste rivaal. ;-)
    Qua rijden is het met alle auto's een paar ronden wennen en dan is het goed.
     
  5. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben per ongeluk mijn career gestart met formatieronde aan en ook heb ik nu one shot qualifying. Ik heb al tijdje gezocht maar kan nergens vinden waar ik het aan kan passen. Klopt dat? Wil graag normale kwalificatie en die formatieronde uitzetten. Of moet ik wachten tot seizoen 2? Ben nu inmiddels al bij de kwalificatie van Barcelona:+. Speel met McLaren trouwens

    www.twitch.tv/afca071287
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2017
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb het nog eens goed vergeleken en ik neem mijn woorden terug, het ziet er over het algemeen wel wat beter uit dan 2016. Met name de reflecties en belichting zoals ik al eerder aangaf.

    Leuk om te zien dat er veel lobbies zijn met het Spa circuit afgelopen dagen en vooral vandaag :)

    Dit zou ik ook graag willen weten, of het mogelijk is iets aan te passen als je de career al begonnen bent.

    -

    edit; nvidia heeft blijkbaar ook een nieuwe driver gepusht voor o.a. deze game.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2017
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Kun je nog aanpassen. Vind zelf de formatieronde altijd wel handig, met name als ik tussentijds heb opgeslagen. Op die manier zit ik toch weer even beter in de wedstrijd.

    Had zelf een te lage moeilijkheidsgraad gekozen en als je bezig bent dan kun je in het menu naar race-settings. Echter daar is niks te selecteren,.... heel vreemd. Dus ik baalde als een stekker. De oplossing die ik heb gevonden.

    1. Terug naar het Main menu
    2. Carrière opnieuw laden
    3. Tijdens laden zie je rechts onderin; options (klikken is de menu knop)
    4. Nu kun je alles weer aanpassen; lengte, moeilijkheidsgraad etc.
    Kan zijn dat het enkel mogelijk is als je aan een nieuwe race begint, maar het kan gelukkig wel. Ook wel zo fijn, want naar mate de carrière vordert wordt je ook beter, dus dan kan de moeilijkheidsgraad ook omhoog.
     
    Ajax*** en Alexknl vinden dit leuk.
  8. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Thanks, stuk leuker zo!
     
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Mensen die een keer avondje willen racen voeg mij NL WietPiraat en mijn maat NL DRUGSPIRAAT maar een keer toe. Heb nog niet veel gereden maar een avondje racen met paar man is altijd gezellig

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  10. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Hangt ervanaf op welke console je speelt
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ow jah sorry . Wij spelen op xboxone

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  12. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Vandaag 1e carriere race erop zitten met 50% afstand. Speelt met playseat toch wel weer lekker dit spel.

    3e worden met een renault is toch maar snel de ai opschroeven..
     
  13. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Hoe hoog staat de ai ik race met 70 en dan krijg ik toch wel wat moeite om 5de te worden de Mercedes en Ferrari zijn te snel voor mij
     
  14. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Heb hem net na 2e race 6e met renault weer met een stapje van 5 omhoog gezet. Staat nu voor race 3 ook op 70.. hou er wel van om in het middenveld te racen. Helemaal met 1e seizoen een renault.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe zit het in de carrière bij jullie met de slijtage van de motor(onderdelen)? Ik ga nu beginnen aan de eerste race (Australië) en ik heb in de 3 practice die test programma's gedaan en one-shot qualifying en de slijtage is nu al 20%... Doe ik dan iets fout zoals te graag willen pushen in die test programma's, of kun je beter bepaalde test programma's in de trainingen gewoon skippen?
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik doe zelf ook alle 'programma's' maar zit met elke trainingssessie op 10ronden. Dat is ook het maximale voor de punten op het eind. Als je de 'programma's' meteen goed doet dan hoef je ook niet alle rondes te rijden.
    Slijtage is idd behoorlijk, heb wel het meeste gelijk geinvesteerd in 'duurzaamheid'.
    Kan zijn dat je idd te hard pusht. Ik had het in het begin dat ik te laat schakelde en nu svhakel ik veel sneller op en rijd ook bij lange na niet voluit. Heb de Ai op 80 staan en nu mey de Williams telekens rond de derde plek.
     
  17. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Patch 1.5 has now been released on all platforms. You’ll find the notes for this patch here, in English and other supported languages. This has been released and is now live on all platforms - on PC, the patch contains an additional fix for the audio stuttering you've reported to us, and the patch on Xbox One also contains patch 1.4, which you can find the notes for here.



    English

    · A missing gear fault will always be fixed after swapping out a worn gearbox for a new one.



    · Fixed a crash seen loading in to any Multiplayer session.



    · Reduced the amount of gearbox and engine wear when playing 25% distance races.

    P.S ik was aan het racen toen net de update uitkwam. Opdat moment viel mijn ffb steeds weg... net alles opnieuw opgestart kabels los gehad. Dus hopelijk werkt alles nu weer normaal. Kreeg een beetje pc1 momenten net mbt de ffb? Nog meer mensen hier last mee gehad?
     
  18. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Is mij eigenlijk niet opgevallen.. Heb ffb opzich al best laag staan. Dacht rond de 60.

    Mooi dat er weer een update is.. Alleen jammer dat ze niets zeggen over de DSQ bug in multiplayer. Hopelijk is dat ook gefixed of doen ze dat snel

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  19. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb nu al meerdere malen een blauwe vlag gehad bij de start snap echt niet wat ik fout doe. Iemand een idee hoe het kan? Gebeurd alleen in multiplayer
     
  20. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Meer voor het algemene topic misschien.. Weet niet of dit bij jullie bekend was. Maar er is dus een mogelijkheid om de fan in de base continu te laten draaien bij de tx. Menu en mode knop tegelijk indrukken.

    Nu zal hij altijd draaien zodra het stuur is aangesloten op de xbox.

    P.s na de update geen problemen meer gehad met de FFB..
     

Deel Deze Pagina