1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hybrid, 6 mrt 2016.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    In beide gevallen lag het aan de koppeling volgens Max
     
    Matrix vindt dit leuk.
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Koppeling was bij de start al kapot, waardoor hij niet weg kwam.

    Gevolg is dat hij slachtoffer werd van de touche bij Alonso in het verkeer bij bocht 1.
     
    RaouLioo en Matrix vinden dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wanneer gaat Max naar een andere team? :cool:
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat geeft ook geen garantie voor succes.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Inderdaad, Ricciardo pakt wel steeds een podium dus het is wel mogelijk, het is gewoon pech.
     
    Tim, Alexknl en Matrix vinden dit leuk.
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Maar hoeveel pech kun je hebben achter elkaar. Elke keer gaat er ook wel iets anders kapot.
    Hele grote gifbeker.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Vrij saaie race imo.

    Nog wel mooi slot, hopelijk houdt RIC z'n 3e plek.

    /Edit: En VET komt ook nog dichtbij.
     
    Matrix vindt dit leuk.
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die podium scène. :lol: Ricciardo rent met een brede lach meteen naar de ballustrade om champagne te spuiten terwijl die andere twee beetje ongeïnteresseerd een slok nemen.

    Finnen blijven Finnen. :D
     
  9. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Jemig Tom...

    Kijkt iemand die nabeschouwing nog? Die man heeft echt 0 technische kennis. Wist in de voorbeschouwing al niet wat de MGU-H was en weet schijnbaar ook niet hoe de koppeling in een F1 auto werkt... Had ik niet van hem verwacht.
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit keer geen nabeschouwing gekeken want na 15 minuten besloten om weer de tour te gaan kijken :)

    Anyway, ik erger me normaliter wel kapot aan Tom Coronel. Tuurlijk, hij heeft een bak aan race-ervaring, maar ook een veel te grote muil. Zeer irritante vent.

    Doornbos daarentegen vind ik beter en beter worden. Ook een bijdehandje natuurlijk, maar binnen het acceptabele en daarom juist lekker scherp. Daarbij weet hij het altijd kort en duidelijk te formuleren. Ik zou graag Mol en Doornbos samen het commentaar horen doen, maar dat zal er nooit van komen, denk ik.
     
    Dex vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ondanks de foutjes van Mol soms, denk ik toch dat het een flink klasse verschil is tussen Mol en Doornbos. Ik ben geen van Plooij of Kalf, maar heb liever gewoon één van die twee dan de nog redelijk onervaren Doornbos, als het om het commentaar geven en analyseren gaat.

    Soms mis ik die stomme grapjes van Kalf wel. Het beste moment was 15 jaar geleden bij dezelfde GP als afgelopen zondag. Kalf voelde toen goed aan wat die moest laten horen. ;) Uiteraard was dat geen grapje.
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Mol heeft ervaring, dat redt hem. En hij heeft een prettige manier van commentaar geven (subjectief natuurlijk). Maar hij maakt veel te veel fouten. Of ziet het weer eens te laat omdat hij op z'n andere scherm zit te loeren. Juist daarom lijkt het mij perfect om Doornbos naast hem te zetten. Die is veel scherper. De afgelopen twee jaar deed hij het bij de Indy 500 ook erg goed :thumbs:
     
    Tim en RaouLioo vinden dit leuk.
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar ja, dan mis je de expertise op de bank in de studio, dat wil je ook niet...
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Voor- en nabeschouwingen interesseren me toch niet :+
     
    Tim vindt dit leuk.
  15. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Plooij... haha. Slechtste interviewer op de Nederlandse televisie (gok ik, ik kijk verder geen TV) en leunt 100% op de mediatraining van de coureurs. Zit daar alleen maar omdat hij vrienden is met de Verstappens. Heeft eigenlijk heel weinig te zoeken in de paddock. Geen racekennis, geen technische kennis, geen interview skills, geen goede beheersing van de Engelse taal. Helemaal niks eigenlijk. Alleen een beetje dom vragen of iemand een 'happy chappy' is na een goede kwalificatie tijd. Kalff is ook een loser, met z'n lelijke State of Art mensware polootjes.

    Mol en Doornbos in de booth lijkt mij ook wel wat. Gozer die de vrije trainingen doet is ook niet verkeerd.
     
    Kimi NL, Hybrid, Rossi46 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Coronel wilt te vaak zn gelijk bewijzen /opeisen. Erg irritant mannetje.
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zó waar wat je zegt!. Plooij is gewoon een schande voor de verslaggeving van de GP's. Precies om de redenen welke opsomt.

    Kalff heeft een typische wijze van presenteren, welke mij persoonlijk erg stoort, maar het is wel een man met veel kennis en ervaring. Zowel achter de microfoon als achter het stuur. Heeft ook jarenlang commentaar gegeven op Eurosport, voor de Britse tak :) Zoals gezegd ben ik geen fan van hem, maar hem zomaar afserveren samen met Plooij vind ik niet terecht.

    Rick Winkelman (de gozer van de vrije trainingen) is inderdaad dikke prima. Praat fijn, babbelt het ook prettig aan elkaar en is altijd goed op de hoogte. Hij doet ook het NASCAR commentaar, ook daar is 'ie top :thumbs: Leuk ook dat hij zijn Twitter account tijdens het commentaar geven actief erbij betreft.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Neem aan dat Winkelman commentaar vanuit Nederland doet en niet vanaf locatie?Anders is het raar dat ze hem er verder niet inbetrekken want hij doet het idd prima
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Klopt, hij zit gewoon in de studio in Nederland.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940

    :lol:
     
    Dex, RaouLioo en Rossi46 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina